צימרים לזוגות: סודותיה של החופשה הרומנטית

שקט טוטאלי, יין מול שקיעה או קפה עם הזריחה, אין ילדים בחצר ואת השקט אפשר לשמוע מכל עבר. חופשה רומנטית מטעינה מצברים ככה סתם באמצע השבוע כדי להתמלא באנרגיות חדשות. קבלו כמה טיפים להצלחה.

writer
שירה דרורי תאריך פרסום: 09/11/2017

שקט טוטאלי. בלי ילדים שרצים ליד הבריכה ומשפריצים מים לכל הכיוונים, בכי של תינוק באמצע הלילה או משפחות שיושבות בחוץ עד אור הבוקר ומשוחחות בקול המפרים את הרומנטיקה. 

בשנים האחרונות יותר ויותר זוגות נחשפים ומעדיפים את הקונספט המנצח של - צימרים לזוגות בלבד. אלה הם הצימרים שמעמידים תנאי סף למבוגרים בלבד, בדרך כלל מעל גיל 21 ואין כניסה לילדים. לא משנה כמה תבקשו, לא תוכלו להתארח בהם עם תינוקות או ילדים קטנים, זאת על מנת לשמור על תמהיל מאוזן של זוגות בנופש אינטימי, רגוע ומענג. 

עכשיו שהעונות מתחלפות, הסתיו כובש ביופיו, עלי השלכת מכסים את פני הארץ, הבריזה מרעננת, להפליא, זה הזמן הנכון לארוז את הפרטנר הצמוד לצימר בעל אווירה מרגשת, להתנתק מהעולם החיצון ולהתמסר ביחד  להנאה, בלי הצאצאים שלכם ובלי צאצאים של אחרים. 

בתמונה צימר טוסקנה ביהודה

לפניכם כמה טיפים לבחירת צימרים לזוגות לחופשה רומנטית שתטעין אתכם באנרגיות 

מתחם לזוגות בלבד או צימר לזוגות בלבד

בדקו אם אתם מזמינים צימר שהוא לזוגות במתחם משותף הכולל גם משפחות בחופשה או במתחם שהוא אך ורק לזוגות אוהבים. יש הבדל משמעותי בין השניים ושימו לב שיש מתחמים משותפים לזוגות ומשפחות הכוללים צימרים לזוגות אך השירותים במתחם משותפים לכלל האורחים, ביניהם גם למשפחות עם ילדים. אם ברצונכם ליהנות משלווה מוחלטת, וודאו שהמתחם הוא מתחם לזוגות בלבד, כלומר כזה שלא מאפשר אירוח של משפחות עם ילדים. 

צימר ששניכם תאהבו

חשוב לבחור צימר שיקלע לטעם של שניכם. בעת בחירת צימר נבחר, החליטו מראש מה הופך מבחינתם חופשה בצימר לחופשה חלומית. בין אם זה מיקום פסטורלי, הפינוקים שממתינים בתוך הצימר, ג'קוזי ספא או בריכת שחייה פרטית מחוממת במתחם, קרבה למסעדות שף נערצות, למסלולי טיול מועדפים, אולי צימר באזור בו נפגשתם לראשונה. 

בכל מקרה, קיים היצע מסחרר של צימרים לזוגות בצפון ובשאר רחבי הארץ כך שיש בהחלט מתוך מה לבחור את הצימר האולטימטיבי עבורכם.

פרטיות היא שם המשחק

נבחרת הצימרים הרומנטיים כוללת מגוון מסחרר של צימרים בסגנונות שונים ואומנם לרוב מדובר בפונקציה של תקציב, אך לפעמים שווה לשלם יותר כדי לקבל יותר. 

לדוגמא, שלל צימרים רומנטיים יוקרתיים מציעים ממתקני נופש פרטיים כך שלא תצטרכו לזוז מהסוויטה. למשל, בריכת שחייה צמודה, ג'קוזי ספא מענג, סאונה אישית, חצר או מרפסת שהן רק שלכם בלי לחלוק את השטח עם אף אחד. בדרך זו, תרגישו משוחררים ובנוח להסתובב חופשי ברחבי הצימר. 

בנוסף, וודאו שהחלונות עשויים מזכוכית אטומה מבחוץ ולא מאפשרים הצצה פנימה או לפחות עטופים בווילונות כך שניתן להחשיך את החלל מתי שמתחשק ובקלי קלות. 

בתמונה צימר ימים בשבי ציון

ההפתעות הקטנות שמחממות את הלב

מוזמנים לגעת באושר. העדיפו צימר עם עינוגים לאוהבים כמו למשל, נרות ארומאטיים סביב הג'קוזי, מוצרי טואלטיקה ממותגים, מטבח מאובזר היטב במכונת קפה, בקבוק יין משובח, פלטת פירות, עוגיות, חלוקים מלטפים, נעלי בית רכות, אבזור איכותי בסטנדרט גבוה יחד תוך הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר. זכרו, לא כל יום אתם לוקחים הפסקה מהחיים ונהנים מזמן איכות שהוא רק של שניכם אז לפחות שיהיה בסטייל.

פינוקים מיוחדים לאוהבים

יש מגוון דרכים להעצים את ההנאה הזוגית בצימרים רומנטיים לזוגות בלבד. ברבים מהם תיהנו משירותים מפרגנים כמו עיסוי פרטי עד הסוויטה לפי טיפול קלאסי או אלטרנטיבי מועדף, סדנאות להעצמה זוגית, שף פרטי שירקח מטעמים בסעודה רומנטית לנגד עיניכם או יגיע מצויד בארוחת מלכים שהוכנה עבורכם מבעוד מועד ועוד שדרוגים, שיהפכו את החוויה הרומנטית למרגשת ומסעירה במיוחד.

בתמונה צימר דרנא בגליל

אל תתפשרו על צימרים לזוגות בלבד המאפשרים לכם ליהנות מאינטימיות ומרומנטיקה בלי הסחות דעת או הפרעות ורעשי רקע. חפשו צימרים מושקעים, מאובזרים בכל טוב במיקום מועדף בהם תוכלו לבלות זה עם זו זמן איכות בלתי נשכח.  

 

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים