פורים 2018: אירועים מומלצים לכל המשפחה

סדנאות איפור בגן גורו, סיורים בעקבות מגילת אסתר, שייט עם הרפתקאות, ביקור מלא הומור בבית של בן גוריון ועוד. המלצות לפעילויות שוות במיוחד בחג הכי הכי.

writer
קורן דור תאריך פרסום: 19/02/2018

משנכנס אדר, מרבים בחגיגות. פורים הוא הזמן האולטימטיבי לעטות מסיכות ותחפושות וליהנות מקרנבלים ססגוניים, פעילויות היתוליות, שעשועים ואתגרים בחיק הטבע. בוחרים צימר בצפון או במרכז ומחפשים את האטרקציות המלהיבות מסביב. לפניכם כמה המלצות לחג פורים בלתי נשכח לכל המשפחה.

מתחפשים לדגים ונכנסים חינם

היכן: דג בכפר – פארק הדייג ביוקנעם

החגיגה: בדג בכפר מחכה לכם חוויית דיג, בריכת כדורים, מתנפחים, שייט ומרחבי פיקניק קסומים תחת כיפת השמיים. בפורים, כל ילד שיגיע למקום מחופש לדג – ייכנס לפארק ללא עלות. בנוסף, הדייגים הצעירים ייהנו מציורי גוף ואיפור וכן סדנת הכנת בובות כף יד.

מתי: בימים שישי ושבת 2-3.3.18, בין 11:00-15:00. החל מהשעה 10.00 חווית דייג הורים וילדים, דייג פורלים, וקרפיונים

כדאי לדעת: מותנה במזג האוויר, חשוב להתעדכן. 

דג בכפר

להתאפר כמו אבוריג'יני

היכן: גן גורו, פארק אוסטרלי בעמק המעיינות

החגיגה: מוזמנים להתחבר לתרבות האבוריג'ינית בגן גורו – סדנת איפור פנים בצבעי אדמה טבעיים, סיור בדיות ורעשנים להכרות עם בעלי החיים האוסטרליים במסגרתה תוכלו להרעיש ברעשנים בכל פעם שהמדריך יספר בדיה משעשעת.

מתי: בשישי ושבת 2/3-3/3 בין השעות 10:00-15:00.

כדאי לדעת: מחיר כרטיס משולב  לגן גורו וגן גו יורה (מבוך הדינוזאורים) כולל הפעילות: 59 שקלים לכרטיס למבוגר /ילד מגיל 2 ומעלה.

גן גורו, צילום אילן לורנצי

קרנבל של טבע בקרקס

היכן: הקרקס החקלאי במושב היוגב

החגיגה: קרנבל פורים ויום הולדת 5 לקרקס. היכונו להרפתקה משגעת בעמק יזרעאל בין השדות הירוקים מול הרי מנשה. התכנית האמנותית כוללת מופע קרקס משעשע, סדנאות גדושות אקשן כמו נסיעה על חד אופן וג'גלינג, פינת חי בה הילדים יוכלו להאכיל עיזים ננסיות ואפילו בועות סבון ענקיות ופעילות חפירה מהנה. במקום גם שתילה והכנת עציצים מחומרים ממוחזרים. 

מתי: ב-  1-3.3 , חמישי-שבת בין השעות 10:30-15:00, שעת מופע הקרקס: 12:30.

כדאי לדעת: החנייה במקום חינם

הקרקס החקלאי

בעקבות מגילת אסתר

היכן: פארק נאות קדומים

החגיגה: טיול ססגוני בפארק הקסום והפורח מתובל בסיפורים מרתקים אודות גיבורי מגילת אסתר – סודות הבישום של אסתר המלכה, הפקת צבעים מחילזון, היין של המלך אחשוורוש ועוד. בנוסף, פעילויות בנוסח המגילה – הכנת קטורת ושקית בישום, קישוט של צמידים צבעוניים תוצרת הטבע, בציר ענבים והתנסות בכלי כתיבה מימי קדם.  

מתי: ביום שישי, 2.3.2018, בין השעות 9:00-12:30.

כדאי לדעת: מחיר: 40 ₪ למשתתף מגיל 4

בעקבות מגילת אסתר, צילום איתי בלסון

להתחפש לבן גוריון

היכן: צריף בן גוריון בשדה בוקר

החגיגה: תערוכה מיוחדת " נכנסים לארון של בן גוריון" תחשוף בפניכם את המלתחה של ראש הממשלה הראשון של מדינת ישראל. מדי צבא, חליפות מחויטות, קישוטים לעניבה, תרבוש תורכי ועוד אאוטפיטים שלבש בן גוריון ביום יום או באירועים מיוחדים. כמו כן, יוכלו הילדים להתחפש בעצמם לבן גוריון עם מסכה אותה יכינו במהלך הפעילות ובסיום – להצטלם לצד הפסל שלו. 

מתי: 28.2-1.3 בין השעות 8:30-16:00, מתחפשים לבן-גוריון בין השעות 11:00-15:00.

כדאי לדעת: מי שירצה יוכל לשלוח את התמונות שלו כבן גוריון לצוות הצריף והמוצלחות ביותר יופיעו בעמוד הפייסבוק של האתר במשך כל ימי החג.

כמו בן גוריון, צילום חנן אפשטיין

פורים של תבלינים

היכן: חוות התבלינים בבית לחם הגלילית

החגיגה: שלל פעילויות מהנות מחכות לכם בחווה. סדנאות יצירה מעוררות השראה, ביניהן סדנת יצירת מרציפן ופיסול דמויות ממרציפן וכן צביעת מסכות ורעשנים בעזרת תבלינים, עשבי תיבול וקטניות. כמו כן, מתחפשים לחקלאים ויוצאים בסיור בטרקטור לשדות התבלינים בהם לומדים על גידולים ומכירים זרים מעשבי תבלין. התכנית כוללת גם כתב חידה (הכורכום שהתחפש לכמון), דפי צביעה לקטנטנים וסיור רגלי מרתק בהנחיית מדריכי החווה בשדות התבלינים. 

מתי: 28.2-3.3 בין השעות 10:00-16:00.

כדאי לדעת: ניתן לרכוש משלוחי מנות מן הטבע, מגוון עשיר של חלבות, לדר ממולא ועוד מטעמים. 

בית לחם הגלילית, צילום הדס ניצן

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים