5 צימרים שלא כדאי לכם לפספס בדרום

צימרים שמביאים את המיטב של הטבע, הסביבה המדברית והנופים עוצרי הנשימה. חמש המלצות עם הפנים לדרום. לקרוא ולשמור.

writer
שירה דרורי תאריך פרסום: 04/07/2018

נוף בראשיתי המתמזג עם שלוות המדבר, תפאורה שמיימית שאי אפשר לעמוד בפניה. הדרום מציג אווירה אחרת, חיבור ייחודי לאדמה ושלל אפשרויות לאירוח חווייתי מפנק שיכניס אתכם למצב הרוח של האזור – מרחבים פתוחים, תחושת ניתוק מהציוויליזציה אבל עם כל העינוגים המודרניים של צימרים יוקרתיים. יש לנו המלצה על 5 צימרים בדרום שמביאים את המיטב של הסביבה המדברית, חלקם בטוויסט אקולוגי. בכל מקרה, שווה להדרים.

אחוזת איתמרי -  מסביב לבריכה

הזדמנות פז להתרענן בלב המדבר היא באחוזת איתמר ביישוב תפרח. שלושה צימרים בקווים נקיים ובאווירה מרגיעה, מאובזרים היטב בכל הפינוקים וסוויטה על המים עם יציאה ישירה לבריכה הגדולה המשותפת במתחם הירוק. האורחים נהנים כאן מ"מתנות קטנות" דוגמת פירות העונה, סוכריות וגלידות באדיבות בעלת הבית.

הצימרים מתאימים לאירוח של עד 6 איש והסוויטה הענקית עד 20 איש. זהו מקום אידיאלי למשפחות עם מטבח משותף, בריכת שחייה ומתחם משחקים לילדים עם בריכת כדורים, טרמפולינה, מגלשות, נדנדות ובימבות. אפשר לחגוג כאן מסיבת רווקות ואירועים מיוחדים או פשוט לנפוש עם כל המשפחה וליהנות מכל רגע.

איתמרי

אחוזת תהילת המדבר - יוקרה במצפה רמון

אחוזת תהילת המדבר במצפה רמון מגשימה חלום על אירוח בסטנדרט אחר: מבנה אדריכלי מתוכנן היטב בו ניכרת ההשקעה בפרטים הקטנים ביותר, עיצוב מודרני, מטבח גדול ואפילו בריכת זרמים וכל זה במיקום אטרקטיבי למטיילים ההרפתקניים או לאלה שאוהבים אווירה של רוחניות ומיסטיקה. כפי שניתן לחוש מיד באנרגיות של האזור הגיאולוגי הייחודי בה שוכנת האחוזה. 

מדובר בשני מפלסים המציעים כ-5 חדרי שינה זוגיים מסוגננים, 3 חדרי רחצה ו-4 חדרי שירותים – חלל עצום המתאים עד 15 נפשות. בקיץ ובחורף תיהנו מבריכת ג'קוזי זרמים באוויר הפתוח. החיים הטובים זה כאן.

לכל הצימרים במצפה רמון

תהילת המדבר

חוות נחל הרועה - חוויה מרגשת לזוגות

דרך היין הישראלית היא אחד המקומות שיגרמו לכם להרגיש שיכורים מאושרים מהרגע שתגיעו ועד הרגע שתעזבו בערפול חושים. חוות נחל הרועה באזור רמת הנגב היא חלק מהפרויקט הייחודי – כאן ממתינות שתי יחידות בנויות מאבן טבעית מעוצבות בהשראת הסביבה המדברית. כל אחת נהנית מפרטיות ומכניסה את החוץ אל הפנים בקירות האבן, בסגנון הרגוע, בחומרים ובגוונים. מיטה זוגית, פינה סלונית, מטבח מאובזר היטב, אמבט ג'קוזי ובריכה פרטית תחת כיפת השמיים זרועי הכוכבים. תענוג זוגי.

חוות נחל הרועה

נוף צוקים - הנאה בלב המדבר

נוף צוקים נראה כמו חלום שפוסל בחול עם בקתות שמשקיפות לאינסוף, תפאורה קדומה המשלבת את ערוצי הנחלים או הרי אדום, תלוי באיזו בקתה בחרתם אך בכל אחת מהם ג'קוזי זוגי פרטי ופינת בישול מדברית למדורה ומנגל פחמים. בפנים תפגשו בשקט ובשלווה, עיצוב בסגנון מדברי – המקום האולטימטיבי לבריחת מחיי היום יום. לצד שבע הבקתות, מחכה לכם מתחם כינוס נעים מאובזר במרפסת רחבה ידיים ויש גם בריכת שכשוך עטופה בדק עץ עטופה בנופי המדבר הקסומים. הנאה עצומה בלב השממה.

אוהבים את הנגב? למבחר צימרים בנגב

נוף צוקים

וילה גרדניה – פרטיות מוחלטת באילת

מלכת המדבר הבלתי מעורערת היא אילת, שיש שמכתירים כבירת הנופש של המדינה. וילה גרדניה בעיר מציעה לכם את כל ההנאות במקום אחד: וילה מעוצבת עם 7 חדרי שינה מרווחים, 6 חדרי רחצה, מטבח גדול ופינת אוכל והכל מאובזר עד הפרט האחרון כולל סלום גדול עם מערכת שמע, קונסולת משחקים לילדים. מתחם החוץ כולל בריכת שחייה מרעננת וג'קוזי ספא מובנה בבריכה (המחוממת בעונה) ומסביב פינות ישיבה, עמדת ברביקיו והכל מרחק קצר מהטיילת התוססת של העיר האהובה. לנפוש בסטייל ובגדול. 

מעדיפים וילה באילת  ולא בית מלון? 

החדרים בוילה

וילה גרדניה - חופשה פרטית באילת

 

אולי יעניין אתכם גם

מדורים