לבן על לבן: צימרים מומלצים ליד החרמון

רוצים להתעורר ולראות לבן בעיניים? מחפשים היכן ללון כדי להיות קרובים יותר לאתר? להרגיש באירופה בלי לזוז מגבולות הארץ? אספנו עבורכם את נבחרת הצימרים המומלצים ליד ההר הגבוה ביותר בישראל.

writer
שרון דרורי תאריך פרסום: 04/12/2018

הטבע לא מפסיק להפתיע ולרגש כל פעם מחדש. הר החרמון הופך בחורף לזירת הסקי האולטימטיבית ואין כמו להגיע כדי לגעת בשלג הרך, להתאמן על ביצועי הגלישה או פשוט ליצור איש שלג מקסים. אז קבלו את הצימרים הקרובים והמומלצים ליד ההר המושלג.

כשבחוץ קר – בפנים חם

10 דקות נסיעה בלבד מהחרמון וברום 1125 בנמרוד מחכה לכם חוויית אירוח חלומית. שתי בקתות בעלות וויטרינות ענקיות המכניסות את היופי של רמת הגולן אל תוך החלל. האבזור בפנים הוא מתכון בטוח לנופש מפנק גם כשהשלג עוטף מכל הכיוונים עם חדר הורים מושקע וג'קוזי הצופה לתפאורה המהפנטת, שתי מרפסות לבחירתכם ואפילו אח עצים להשגת אווירה רגועה ורומנטית.

גולת המקום: נוף עוצר נשימה
שווה לדעת: ניתן להזמין טיפולי גוף מפנקים בבקתה

לכל הצימרים בחרמון

רום 1125

אותנטי ומפנק במקום אחד

אם חיפשתם מלון בוטיק מרחק כ-8 דקות נסיעה מהחרמון, תמצאו את מבוקשכם ומעבר לכך ביהלום לבן במג'דל שמס. יש כאן את כל החומרים הדרושים לחופשה מוצלחת מבריכה מחוממת עם תקרת זכוכית דרך ג'קוזי ספא ועד ארוחות בסגנון דרוזי אותנטי. חלק מהחדרים פונים לנוף החרמון בכבודו ובעצמו כך שתוכלו לראות את ההר וליהנות מאירוח משפחתי כייפי ומושקע להפליא. 

גולת המקום: הבריכה היוקרתית בקומת הגג
שווה לדעת: פינת אירוח משותפת מחכה לכם בכל קומה עם טלוויזיה, משחקי קופסה ועוד הפתעות.

יהלום לבן

אירופה זה כאן

היופי שנשקף מהצימרים של מילס בנווה אטיב הוא ורסטילי להפליא, מעמק החולה דרך שמורת הבניאס ועד נחלי דן. 5 דקות נסיעה בלבד מהחרמון, תיהנו מסוויטות עם ריהוט בעבודת יד וחמימות קורנת של עץ, אבזור מטבי ומרפסת נוף משותפת עצומה. כמו כן, ארוחת בוקר כפרית המוגשת בחדר האוכל לתחילתו של יום טעון באנרגיות טובות. 

גולת המקום: חצר גדולה מושלגת בעונה בה תיהנו מהאווירה האירופאית של צפון הארץ.
שווה לדעת: ניתן להתחמם בג'קוזי ספא לשמונה אנשים.

מילס בנווה אטיב

להתחבר לרוגע

ברכס הרי החרמון בגובה 900 מטרים תוכלו להתענג על הקסם החורפי. אביב בנווה אטיב שוכן כ- 5 דקות נסיעה מאתר החרמון ומציע סוויטות זוגיות ומשפחתיות בעיצוב כפרי עם קמין ותקרת עץ, ווילונות ושטיחים שמוסיפים חמימות ורכות לחלל. לצימרים גם קפה נוף בו מוגשות ארוחות עשירות.

גולת המקום: הקרבה לחרמון באווירה רומנטית.
שווה לדעת: ג'קוזי וסאונה לאורחים ובתוספת תשלום אפשרות להזמין טיפולים הוליסטיים. 

אביב בנווה אטיב

ליהנות מהיופי הצפוני

אי אפשר שלא להתרשם מהיופי של יישובי עמק החולה המנצנצים בחשיכה. בפויאנה בגולן בקלע, מרחק 40 דקות נסיעה מהחרמון, מגישים לכם אירוח מושקע בבקתות כפריות עם ריהוט הנעשה בידי אומן וג'קוזי להשלמת החוויה. מחוץ לחדרים גינה עשירה שנראית קסומה במיוחד בחורף.

גולת המקום: סוויטת ספא הכוללת גם ג'קוזי ספא במבנה עץ ייחודי.
שווה לדעת: באזור גדוש באטרקציות מפלגי מים זורמים בשצף עם רשת הגשמים ועד מוזיאונים ומרכזי מבקרים מקורים.

פויאנה בגולן

האגדה מתעוררת לתחייה

היכונו למסע בסיפור אגדה. קוצ'ה אירוח בכפר, מלונית בוטיק בשעל, מציגה סוויטות קסומות. בין גמדי גינה וחלונות מעץ, מרחק 40 דקות נסיעה מהחרמון, מוזמנים להתמסר לנפלאות האירוח. ג'קוזי ספא ופרטי חמד שרוקחים ביחד חוויית נופש מסוג אחר. ניתן לבחור בין סוויטת בחורש פיות וסוויטת בזלת מענגת או סוויטת פירות יער ובכל סוויטה הפתעות וריגושים ייחודיים.

גולת המקום: העיצוב האגדי האמנותית והסביבה הטובלת בירוק ובאקשן.
שווה לדעת: ניתן להזמין טיפול הוליסטי גדוש אנרגיה.

קוצ'ה בכפר

אולי יעניין אתכם גם

מדורים