טיולי ג'יפים מסוג אחר ברמת הגולן

האדרנלין זורם במהירות שיא, האוויר מריח מפטריות אחרי הגשם, הנחלים והמפלים שוצפים והצפון כולו עוטה מראה פראי וקסום. החורף זה הזמן לצאת לטיול ג'יפים הרפתקני ברמת הגולן וליהנות מטיול מסוג אחר, במים ובבוץ. מסע מאתגר בתנאי שטח שיחשוף אתכם ליופי הצפוני תוך כדי תנועה.

writer
שירה דרורי תאריך פרסום: 10/12/2018

טיולי ג'יפים מחברים בין אקסטרים לכיף ומתאימים לכל המשפחה, למי שנופש בצפון ומחפש איך לשדרג את ההנאה ומי שהגיע ליום כיף וחשקה נפשו בגיבוש משפחתי עם הרבה אקשן. בניגוד לסברה הרווחת, לא חייבים לדעת לנהוג בג'יפ אפשר להצטרף לצוות או למדריך שהוא גם נהג ויידע לנווט בשטח ולהביא אתכם לפינות חמד מסתוריות. 

לאן תוכלו לטייל עם ג'יפים ברמת הגולן וסביבתה? 

קיימים טיולים המשלבים בין נחלים למושבים, פרדסים וגשרים. כל מסלול הוא עולם ומלואו. שוחחנו עם שמואל בשטח וקיבלנו ממנו הכוונה לכמה מסלולים. שמואל ממליץ לנסוע מאזור צומת גדות לעין תינא ושם ייחשף בפניכם נחל מרענן – אם השמש מפרגנת בשמיים – תוכלו לטבול רגליים ואפילו ללכת בתוך הנחל ובכל מקרה, להתענג על המראה המהפנט של אבני הבזלת והרקע של עמק החולה. 

טיולי אקסטרים

הירדן ההררי הפופולארי במיוחד בקרב חובבי הרפטינג אף הוא מוקד נחשק לטיולי ג'יפים. מצפה לכם נסיעה חווייתית לגשר של כפר הנשיא המרחף מעל הנהר וממנו נחשף המראה של המים שבימי החורף זורמים בשיא העוצמה. 

הנופים המרהיבים

מסלול אתגרי נוסף הוא זה שעובר בין הזאכי שפך משושים למג'רסה. אחרי הגשמים, הנחלים זורמים ביתר שאת בין הצמחייה העבותה והריח הקסום של המטעים ילווה אתכם במשך הנסיעה וגם בעת העלייה למושב רמות. ממרום המושב בנקודות התצפית המסנוורות נשקף נוצר עוצר נשימה של ימת הכנרת. ברמת הגולן וסביבתה עושר רב של טיולים כמו אלה שיוצאים מאבני איתן וכולם מציעים טיולים מלהיבים באוויר הפתוח כאשר היופי בטיול ג'יפים ברמת הגולן הוא שהג'יפ עובר בקלות ובמהירות במסלולים אותם לא ניתן לחצות בשום צורה אחרת, על גבי אבנים, בתוך מים קרים, הקפיצות והטלטלות לא מפסיקות לרגש והחוויה כולה מכניסה לאופוריה. 

יוצאים לשטח – נהנים מכל רגע

רוצים לחוות את הצפון בטיול ג'יפים באווירה חברמנית שתחמם לכם את הלב? בשטח עם שמואל מארגנים לכם טיולי ג'יפים באזור קצרין ברמת הגולן ליצירת רגעים בלתי נשכחים של אושר. 

טיול עם החברה נמשך שעתיים ואף יותר ואפשר לתפור טיולים בהתאמה אישית כמו טיול לילה או טיול לגיבוש צוות בעבודה ואפילו לשלב בתוספת תשלום קמפינג בשטח, גלישה על גלשן מסוג סאפ בימת הכנרת וארוחה מעוררת תיאבון בשטח. 

שמואל בשטח

אתם יכולים לבחור בין נסיעה בג'יפ פתוח כשהרוח סוחפת את השיער לכל הכיוונים או בג'יפ סגור ממוזג וכל אחד מהג'יפים יכול לאכלס עד 7 משתתפים ונהג שייקח אתכם בצורה בטיחותית ומסעירה בין השבילים הידועים והכמוסים של רמת הגולן. 

אם טרם ניסיתם זה הזמן להצטרף לטיול ג'יפים מרגש ואם כבר הייתם, אתם יודעים באיזה כיף מדובר – כל טיול טומן בחובו הפתעות וריגושים. שמואל והחבר'ה מחכים כבר בשטח. 

 הנופים המרשימים

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים