יצא סוד: 3 המלצות שמשלבות יין ולינה

איך תעדיפו את היין שלכם? פירותי או בעל גוף? בא לכם לגוון עם יום כיף שכולל אלכוהול ופעילויות קלילות ומדליקות? קבלו המלצות ממש שוות לסיורים משכרים במיוחד. וכדי שלא תשתו ותנהגו – צרפנו גם מקומות לינה מומלצים באיזור.

writer
עמית ביבר תאריך פרסום: 18/03/2019

יין רימונים, סדנאות שוקולד ובקתת נופש באווירה גלילית

האיזור: גליל עליון, דלתון

המלצה משכרת: יקב רימון – יקב ייחודי שמייצר יין מטריף מפירות הרימון ועשיר ביתרונות בריאותיים. מרכז המבקרים נמצא בדלתון ומציע סיור טעימות יין שכולל הדרכה והסברים.

הסוד שבחביות

ויש גם אקסטרה: במסגרת הסיור במרכז המבקרים ניתן להזמין ממגוון חבילות מדליקות שכוללות סדנאות שוקולד, ביקור במחלבה ובקיצור... לא נהרוס לכם את ההפתעה אבל מדובר ביום כיף מדליק לאללה.

התעייפת? צימרים בדלתון מציעים סוגי אירוח מגוונים. במרחק דקות ספורות מהיקב תמצאו את בקתות לוטן המקסימות והמפנקות. הבקתות כוללות ג'קוזי בחדרים, בריכה מחוממת בחצר, אפשרות להוסיף ארוחות בוקר טעימות ובקיצור – כל הטוב שיש לנופש להציע.

הסוד שבנוף, בתמונה: בקתות לוטן בדלתון

מחפשים עוד מקומות מומלצים ללינה? קבלו את רשימת צימרים בגליל העליון >> 

יקב בוטיק, סיור עם סיפור וצימרים באווירה כפרית

האיזור: רמת הגולן, קיבוץ אורטל

המלצה משכרת: יקב אורטל – יקב בוטיק שמייצר יינות מענבים איכותיים שגדלים בכרם אורטל. מרכז המבקרים מציע סיור טעימות, סדנאות יין ולאוהבי הסיפורים יש סיור מעשיר הכולל סיפורי מורשת קרב. 

שמח ביקב אורטל הקסום

ויש גם אקסטרה: בואו בראש שקט. אין צורך לשריין נהג תורן, בקרבת היקב מתחם האירוח הנוף הצפוני שמציע מגוון סוגים של חדרי אירוח וצימרים עם ארוחת בוקר שכלולה במחיר הלינה.  בא לכם גם להתפנק? אפשר להזמין ממגוון טיפולי ספא מקצועיים.

התעייפת? רק תיקחו מפתח ותתמקמו. 

מקומות לינה נוספים וצימרים ברמת הגולן >>

חדרי אירוח במתחם הנוף הצפוני שבקיבוץ אורטל

עם אוויר ירושלמי, הופעות חיות ולינה בין הכרמים

האיזור: קיבוץ חולדה

המלצה משכרת: יקבי ברקן – היקב הזה בוודאות הוא לא סוד גדול, אתם בטח כבר מכירים ומיותר להוסיף שבחים על היין... אין מה לשכנע את המשוכנעים. הסיורים מגניבים ויש גם אפשרות לסדנאות ולערבי יין. וכל הטוב הזה במרחק של כ-20 דקות מירושליים

כרם ברקן התוסס משלב בין הופעות חיות ויין טוב

ויש גם אקסטרה: תפנקו את עצמכם בערב מגניב וכייפי, כרם ברקן מארח הופעות של זאפה. ממליצים בחום לעקוב אחר לוח ההופעות ולתאם את הביקור בסמוך להופעה שווה.

התעייפת? מלון בוטיק "למזכרת" מעוצב באיזון מושלם בין מבני אבן עתיקים לעיצוב מודרני יפייפה.  פחות מ-10 דק' נסיעה מהיקב ותוכלו ליהנות מחוויית לינה מרגיעה עם אפשרות להזמין ארוחות בוקר עשירות ועיסויים מקצועיים.

רומנטיקה בין הכרמים, בתמונה: מלון בוטיק "למזכרת"

לצימרים נוספים באזור ירושליים >> 

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים