בוקר טוב: 7 צימרים עם ארוחת בוקר שווה

חופשה מוצלחת חייבת לכלול ארוחת בוקר. כי למי יש כוח לחפש איפה לאכול? כי למה להתחיל עם הוצאות על מסעדות? וכי בינינו – אין כמו פינוק של ארוחת בוקר טעימה עד הדלת של החדר. אם אתם מסכימים איתנו, הכתבה הזו בשבילכם. הנה 7 צימרים ומלונות עם אוכל שכדאי לקום אליו.

writer
עמית ביבר תאריך פרסום: 17/06/2019

מלון ליר סנס – פינוק אמיתי בגדרה

מה יש כאן? הכל. מלון יוקרתי ובאמת יפייפה, במלון חדרים מעוצבים, ספא מפנק ומקצועי, בריכת אינפיניטי על הגג עם פאב, מסעדת שף מוכרת ויוקרתית, חדר סיגרים ויין, חדר VIP ובקיצור, מה אין כאן? מתאים לזוגות שרוצים לחגוג רומנטיקה ופאר.
בוקר טוב, תאכלו משהו: ארוחות הבוקר טעימות, מגוונות במיוחד ועשויות חומרי גלם איכותיים.
עשה לכם חשק? 053-9348642 

מעדיפים לנפוש במרכז הארץ? הנה המלצות נוספות לצימרים במרכז

 טעימות ועשירות. בתמונה: ארוחת הבוקר במלון ליר סנס

בריכת אינפיניטי על הגג. בתמונה: מלון ליר סנס

קדמת הבשן – לנפוש בכיף באניעם

מה יש כאן? סוויטות עם ג'קוזי פרטי, חצר ירוקה עם בריכה ושולחנות משחק. מתאים לזוגות, משפחות, קבוצות, ימי הולדת, מסיבות ובקיצור לכולם.
בוקר טוב, תאכלו משהו: אורחי קדמת הבשן יוכלו להזמין ארוחת בוקר עשירה הכוללת ביצים לבחירתכם, ממרחים, גבינות טריות, סלטים, לחמים טריים, שתייה קלה ומיצים טבעיים, קינוחי עוגות, פירות ועוד..
עשה לכם חשק? 053-9387354

 לזה אנחנו קוראים בוקר טוב. בתמונה: ארוחת הבוקר של קדמת הבשן

גראפה בערבה – חוויה קולינרית ביהל

מה יש כאן? יחידות אירוח באווירה ביתית לזוגות ומשפחות, כניסה חינם לבריכת היישוב המרעננת ואפשרויות קולינריות שוות. לא רק ארוחת בוקר, בר המארחת מכינה ארוחות שף טעימות במיוחד עם קונספט מדליק בהתאם לבקשתכם. 
בוקר טוב, תאכלו משהו: ארוחת בוקר מעשה ידיה של בר כלולה במחיר ותגיע עד לדלת הצימר.
עשה לכם חשק? 053-9386644

לרשימה המלאה של הצימרים בערבה

 עשה לכם חשק? חכו שתטעמו את הארוחות שף. בתמונה: ארוחות הבוקר של גראפה בערבה

קורא במדבר – לנפוש מול נופי מדבר מטריפים בערד

מה יש כאן? יחידות אירוח מעוצבות באווירה נעימה ומתאימות למשפחות וזוגות. ביחידות ג'קוזי ומכונת נספרסו. הנופים המדבריים מהפנטים ומשרים שלווה ורוגע... ואם בא לכם לטייל ים המלח במרחק נסיעה קצרצר.
בוקר טוב, תאכלו משהו: ניתן להזמין ארוחת בוקר עשירה ומפנקת מול הנוף הקסום.
עשה לכם חשק? 053-9425822

 ארוחת בוקר מול הנוף הקסום ב"קורא במדבר"

The way inn – מלון בוטיק אותנטי בצפת

מה יש כאן? מלון בוטיק בין הסמטאות של צפת. הסוויטות מרווחות, האווירה קסומה והעיצוב אותנטי כמו באגדות. מתאים לזוגות ומשפחות.
בוקר טוב, תאכלו משהו: ארוחות הבוקר המשובחות כשרות וכלולות במחיר, מוגשות במסעדת השף שבמתחם וקיימת גם אופציה להזמין ארוחות ערב נהדרות. פשוט תענוג קולינרי.
עשה לכם חשק? 053-9375182

 ארוחות בוקר משובחות וכשרות ב"the way inn"

אותנטי כמו באגדות. בתמונה: the way inn

צימר ענן – מתחם אירוח דרוזי בחורפיש

מה יש כאן? אירוח מהנה, מעניין וייחודי אצל פאיזה וחמדאן מרעי. הצימר מתאים לזוגות ומשפחות ונמצא מול נופים גליליים מהממים. מעבר לארוחות בוקר תוכלו להציץ באתר במגוון תפריטים שמציעים אוכל דרוזי עשיר בטעמים גליליים ייחודיים.
בוקר טוב, תאכלו משהו: ניתן להזמין ארוחת בוקר בטעמים דרוזיים אותנטיים, הכוללת בין היתר לבאנה עם שמן זית שהופק מהמטע הפרטי של המשפחה, מאנקיש, פיתות בטאבון שנאפו במקום, ביצים טריות ועוד.
עשה לכם חשק? 053-9373777

 פיתות בטאבון שנאפו במקום. בתמונה: צימר ענן

חמדתיה - מתחם אקולוגי מפואר באילניה

מה יש כאן? צימרים יוקרתיים במתחם אקולוגי עם בריכות אבן טבעיות מהממות וכרם פרטי. יחידות האירוח חדישות וקסומות עם אלמנטים עתיקים ובחצר המטופחת צמחי תבלין לשימוש האורחים. מתאים לזוגות ומשפחות.
בוקר טוב, תאכלו משהו: ארוחת הבוקר מתוצרת מקומית וכוללות יוגורט, גבינות עיזים, סלטים, מאפים, ריבות, עוגות, ומיצים טבעיים מעשה יד
עשה לכם חשק?  

 ארוחות בוקר מתוצרת מקומית ב"חמדתיה"

מתחם אקולוגי עם בריכת אבן טבעית. בתמונה: "חמדתיה"

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים