חופשה באילת ולא בבית מלון

עונת התיירות באילת כבר בשיאה. אז אם אתם מתכננים להצטרף להמון שנופש בעיר הכי תוססת בקיץ ואתם פחות בכיוון של ה"אגדודו" בבריכה, הנה כמה רעיונות מעולים איך לעשות את זה אחרת ולהתפנק על החופשה שלכם בדירת נופש או וילה.

writer
ביבר עמית תאריך פרסום: 30/07/2019

גפן דירות אירוח יוקרתיות – נופש מפואר במחיר נוח לעד 10 איש

מה יש כאן? דירת נופש יוקרתית ואיכותית מעוצבת בקפידה, הרעיון מאחורי העיצוב? שלא יחסר לאורחים כאן כלום. בחצר הדירה תיהנו מבריכה, מנגל ושולחן פינג פונג. גפן דירות יוקרה מאפשרת נופש אקסקלוסיבי במחירים סבירים.
לפרטים נוספים: 053-9368429

 דירת נופש "גפן" יוקרתית ומעוצבת בקפידה

אשר דירות נופש – מגוון דירות נופש שמתאימות לכולם

מה יש כאן? מגוון דירות נופש, חלקן עם חצר, חלקן עם מרפסת וחלקן ליד הים. הדירות נעימות, מעוצבות באווירה ביתית ומרוהטות בטוב טעם. מתאים לזוגות, קבוצת חברים ומשפחות עד 8 אורחים.
לפרטים נוספים: 053-9347119 

 דירת נופש עם חצר. "אשר דירות נופש"

בתי נופש אמדר – מגוון דירות נופש מפנקות 

מה יש כאן? דירות נופש מפנקות במרחק הליכה מהים וכל אחת מעוצבת בסגנון שונה וייחודי לה. חלק מבתי הנופש עם ג'קוזי, חלקם עם בריכה, חלקם גם וגם, אבל כולם מאובזרים היטב ובמיקום שווה. הדירות הגדולות יכולות להתאים גם ל-9 אורחים.
לפרטים נוספים: 053-9425821

 דירות נופש שוות במיקום אטרקטיבי "בתי נופש אמדר"

אסתרין – דירות נופש עם מתקנים של מלון

מה יש כאן? אם לא בא לכם לוותר לגמרי על ההווי של בית מלון – דירות נופש אסתרין שבמתחם רויאל פארק, בתוך הדירה תרגישו בבית ומחוץ לדירה תרגישו כמו בבית מלון. במתחמים המשותפים תוכלו ליהנות מחדר כושר, מתחם ספא ובריכה ענקית. אורחי אסתרין יקבלו שלט כניסה לחנייה פרטית. והמיקום? מרחק הליכה ממרכזי הקניות ומהחופים.
לפרטים נוספים: 053-7105539

 בתוך הדירה תרגישו בבית. בתמונה: אסתרין

מחוץ לדירה תרגישו בבית מלון. מתחם דירות הנופש רויאל פארק

בית ויליאמס – תשכחו כל מה שידעתם על חופשה באילת

מה יש כאן? אווירת שאנטי ורוגע זה כאן. אם אתם רוצים לנפוש בסגנון קצת שונה הגעתם למקום הנכון – יחידות אירוח באווירה מדברית אותנטית באיזור הכי דרומי של העיר הכי דרומית. חלק מיחידות האירוח משקיפות לים וחלק לנופי הרי אדום הקסומים. נמצא במרחק קצר מחוף אלמוג, ריף הדולפינים והמצפה התת ימי.
לפרטים נוספים:  053-9373191

 אווירת רוגע ושאנטי ב"בית ויליאמס"

וילה מיורקה  – נופש מפנק במיקום אטרקטיבי

מה יש כאן? מה אין כאן זו השאלה. וילה שמתאימה לעד 20 איש ובנויה מ-3 מפלסים. אורחי הוילה ייהנו מבריכה מרעננת, שולחן סנוקר וג'קוזי מפנק וכל זה במרחק הליכה מהטיילת ומחופי הים. ואם בא לכם להעשיר את החופשה – אורחי וילה מיורקה יוכלו להשכיר יאכטה לפי מחיר שעתי או יומי!  
לפרטים נוספים: 053-6111714

לכל הוילות באילת שיתאימו לכם לנופש משפחתי או עם החבר'ה

 בריכה מרעננת ועוד הפתעות. בתמונה: "וילה מיורקה"

וילה גרדניה – וילה איכותית לעד 18 איש

מה יש כאן? 7 חדרי שינה, מטבח מאובזר היטב וחדר כביסה לנוחיות האורחים. מתחם החוץ של הוילה שווה ויש בו הכל כולל בריכה מעוצבת, ג'קוזי ספא ועמדת ברביקיו גדולה ומאובזרת. גרדניה נמצאת במרחק נסיעה קצרצר ממתחמי הבילוי ואם תרצו להוסיף אטרקציות לחופשה שלכם הם ישמחו לייעץ ולכוון לבילוי המושלם בשבילכם.
לפרטים נוספים: 053-9429231 

 מתחם חוץ כייפי. בתמונה: "וילה גרדניה"

אהבתם ורוצים עוד המלצות? הנה הרשימה המלאה של הצימרים באילת

אולי יעניין אתכם גם

מדורים