קטנים, מסוגננים והכי מיוחדים שיש: הכירו את מלונות הבוטיק הרומנטיים בארץ

גם אם אתם מאוהבים עד הגג, מתישהו אתם תתרגלו אחד לשני וסדר היום יתחיל להיות שחוק, נכון? יפה, אז לכן חשוב מדי פעם לרענן את הרומנטיקה ולהזכיר לעצמו כמה כיף לנו להיות ביחד, להשאיר את הילדים והעבודה ליום יומיים מאחור וכך להדק שוב ושוב את הקשר ביניכם.

writer
ליאור יצחק תאריך פרסום: 21/07/2021

מלונות בוטיק רומנטיים

בכל רחבי הארץ מצפון ועד דרום דרך ירושלים, תל אביב וערי המרכז, פזורים מלונות אינטימיים מיוחדים שמתוחזקים בתשומת לב ובקפדנות מיוחדת - מלונות בוטיק. מה ההבדל בין מלון בוטיק למלון רגיל? בעיקר האקלקטיות, האינטימיות, מספר קטן של חדרים ועיצוב מוקפד שיגרום לכם להרגיש בחופשה רומנטית באירופה הקלאסית. ברחבי הארץ קיימים מלונות בוטיק רבים שאנשים אפילו לא מכירים...

בנוסף, היתרון הגדול במלונות בוטיק הוא שמלונות הבוטיק כמעט תמיד ממוקמים בעיירות ציוריות עם אווירה פסטורלית ושונה מהרגיל, בייחוד מלונות בוטיק בצפון אשר נמצאים בערים העתיקות או בקרבתן ויתנו לנו להרגיש כאילו היינו תיירים בארץ חדשה שלא הכרנו.

זוגות רבים שרוצים להתרחק מעט, מחפשים צימרים יוקרתיים, בעיקר צימרים יוקרתיים בצפון, אך בכתבה הבאה נביט בעוד אפשרות נופש שתפורה על זוגות - מלונות הבוטיק המעניינים בארץ. בואו ונחפש מקומות בילוי בערים הצבעוניות ביותר.

ירושלים, עין כרם

 עין כרם, ירושלים

בשכונת הקסם הירושלמית עין כרם, בין מנזרים, כנסיות ובתי אבן בני מאות שנים, נחבאים מלונות הבוטיק המיוחדים ביותר בארץ. במקום שוכנת אווירת קודש חלומית בשילוב מסעדות, בתי קפה ועיצוב עתיק שמתאים לאווירה רומנטית לזוגות. לאורך רחובותיו הצרים של השכונה ניתן ליהנות מגלריות, חנויות בדים ועוד. רק 20 דקות ממרכז ירושלים ותוכלו להיות כבר בעין כרם המדהימה. אחד המקומות המיוחדים שתוכלו לבקר בו בעין כרם, נקרא ''עין כרם המתוקה'' שמתפקד כמפעל שוקולד בלגי איכותי, גלידרייה וצימר עם מתחם ספא פרטי. אחת המסעדות המומלצות והמבוקשות בעין כרם שהינה מוסד קולינרי היא ''מלה ביסטרו''. במסעדה מוגשות מנות שף מוקפדות לצד מבחר נתחי בשר מובחרים, המסעדה פתוחה גם בשבת. 

 

היכן ישנים בעין כרם? 

פלורה וואלי בוטיק, עין כרם

פלורה וואלי מלון בוטיק, עין כרם

מלון באווירה אינטימית הכולל 4 סוויטות בעיצוב אקלקטי, גג פנורמי מרהיב ונוף אל גגות הכפר ולהרים המשתרעים מסביב.

מה עוד במלון? ג'קוזי ספא, מיני בר, דלתות מקושתות ומרצפות מצויירות, מזרני יוגה, מכונת קפה נספרסו, מצעי סאטן וחלוקי רחצה מכותנה קטיפתית.  

טלפון ליצירת קשר: 053-8096943

 

שוק מחנה יהודה, ירושלים

אחד המקומות המוכרים בירושלים ובעצם בארץ, הוא שוק מחנה יהודה. חוויה מרנינה עם מגוון עצום של תבשילים, ניחוחות, מגוון אוכלוסיות והמון מה לראות. אפשר להעביר חצי יום עם בני הזוג רק בשוק עצמו ומרוב הנאה צרופה, מבלי שתבחינו תמצאו את עצמכם מבלים בשוק שעות. בשוק מחנה יהודה תיהנו מהאותנטיות שבדוכנים, חיי הלילה בשוק, האווירה הצפופה אך חגיגית, ועוד. שוק מחנה יהודה סגור בשבת וכאשר הוא פתוח, זה עד השעות הקטנות של הלילה. 

היכן ישנים ליד שוק מחנה יהודה?

מלון בוטיק דמסון

מלון בוטיק דמסון

המלון נמצא בבניין לשימור בן מאה שנה ממש מעל שוק מחנה יהודה. במלון בוטיק דמסון, 9 חדרי אירוח בוטיקיים עם מצעים רכים ומלטפים, על מיטות לצד ריהוט בעיצוב מודרני חדשני. בכל החדרים מרפסות בסגנון צרפתי בגדלים שונים, מטבחון מאובזר עם מכונת קפה, חדרי רחצה מפנקים ובעיקר אווירה קסומה שמערבבת תקופות, צבעים וטעמים של השוק.  

טלפון ליצירת קשר: 053-9417439

 

רומנטיקה בחיפה התוססת

הגנים הבהאיים, חיפה

ידוע שבחיפה, חיי הלילה אטרקטיביים. עיריית חיפה משקיעה רבות בפיתוח התרבות ויוזמת אירועי לילה כמו הופעות וירידים. המסעדות והפאבים מתעוררים לחיים, ובנוסף לא חסר מה לעשות והיכן לבלות עם בני הזוג גם בבקרים. אם אתם מחפשים מקום חוויתי שמתאים לכם ולבני הזוג, חובה לנסות את הגנים הבהאיים, מוזיאון חיפה לאומנות, מדעטק, נמל חיפה, וכו. 

בגנים הבהאיים לדוגמה, אתם תוכלו לבלות יד ביד עם בן או בת הזוג לאורך מדשאות מרשימות ומעוצבות הטומנות בחובן את מסתורין המקדשים והדת הבהאית, ולשמוע על דת הבהאיים מפי המדריך שילווה אתכם. זמן הסיור הוא בערך שעה ומומלץ לבוא עם נעליים סגורות.

אם אתם כבר בחיפה, אז חבל שתפספסו את המדעטק שהוא המוזיאון הלאומי למדע, טכנולוגיה וחלל. במדעטק תוכלו לבקר בתערוכת הדינוזאורים ששם תצפו ב-47 מוצגי דינוזאורים גדולים ומרשימים. 

 

היכן ישנים?

מלון בוטיק קולוני

מלון בוטיק קולוני, חיפה

המלון נמצא במבנה ייחודי לשימור שנבנה בשנת 1905 על ידי הטמפלרים, ובו 40 חדרים מעוצבים בסטנדרט גבוה, במלון יש בר, גג עם מיטות שיזוף ונוף, חדר אוכל וכל מה שצריך לחופשה רומנטית מושלמת. מלון בוטיק קולוני שוכן בלב המושבה הגרמנית במרחק של כ-400 מטרים מהגנים הבהאיים.

טלפון ליצירת קשר: 053-6113078

 

צפת – מקום אידיאלי לבני זוג

אווירה עתיקה ומסתורית אופפת את העיר צפת והופכת אותה למקום ייחודי בארצנו לזוגות ולרומנטיקה. אי אפשר להתעלם מהוויזואליות המרשימה של צפת ובנוסף לא חסר מה לעשות בעיר. אתם מוזמנים לבלות ביער ביריה שממנו נשקף נוף קסום, או ביקב צפת ופארק התכלת שיתנו לכם להתבודד בשקט בעיר וליהנות מהאינטימיות. יער ביריה הוא השני בגודלו בארץ ומורכב בעיקר מעצי אורן שונים. תוכלו לעשות פיקניק רק שניכם ופשוט לחיות לכמה רגעים, את הרגע.

היכן ישנים?

וילה גליליי מלון בוטיק וספא

וילה גליליי מלון בוטיק וספא

מלון בוטיק עם 24 יחידות אירוח מאובזרות עם בריכה בחוץ, גישה לבעלי מוגבלויות, ספא מפנק, מבט פנורמי לנופים ציוריים. החדרים הנעימים והמאובזרים יספקו לכם אווירה נעימה ואינטימית.

טלפון ליצירת קשר: 053-7104251

ראש פינה – שקט ויופי שמעוררים תדהמה

אם עד כה לא ביקרתם מעולם בראש פינה, אז אתם לא יודעים כמה אתם מפסידים. זו אחת הערים הציוריות ביותר בארץ עם אווירה יוצאת דופן. בראש פינה תוכלו להתפעל מנוף מצפה נמרוד, להתלכלך בטיולי טרקטורונים, לטבול במעיין עין דביר, נחל עמוד או בחוף אמנון המרהיב ביופיו. במעיין עין דביר זורמים מים מתוך נביעה שמקורה מתוך ההר והמעיין נמצא בקרבה.

היכן ישנים?

קאמי סוויטות בוטיק

קאמי סוויטות בוטיק, נוף כנרת

מלון בוטיק גלילי הנמצא בנוף כנרת בין ראש פינה וצפת עם 5 סוויטות בריכה מרעננת, שלל פינוקים, ארוחת שף, ג'קוזי ונוף אגדי.

טלפון ליצירת קשר: 053-9348335

 

אולי יעניין אתכם גם

מדורים