תחרות מיס יוניברס 2021 לראשונה באילת

לראשונה בישראל, תתקיים באילת אחת התחרויות המוכרות והנוצצות בכדור הארץ מיס יוניברס. גמר התחרות ישודר בשידור חי בעיר שהכי מתאימה לאירוע הזה - אילת. את התחרות תשדר רשת Fox news שתלווה את מלכות היופי שכבר נחתו בישראל, במשך שהותן באילת ומסגרת ההכנות לגמר וכן בסיורים במוקדי התיירות הייחודיים שלנו כמו ים המלח, ירושלים ועוד.

writer
ליאור יצחק תאריך פרסום: 03/01/2022

 תחרות מיס יוניברס 2021

חשוב לא להתבלבל – תחרות ''מיס יוניברס'' נקראת גם ''מיס תבל''. ישנה תחרות נוספת דומה, שנקראת מיס עולם (או מיס וורלד) ואינה קשורה לתחרות מיס יוניברס. תחרות מיס יוניברס החלה בשנת 1952, ובכל השנים שהתקיימה, זכתה רק מתמודדת אחת מישראל, הלוא היא רינה מור. הדגש בתחרות הוא על מראה חיצוני אך לא רק. 

81 מלכות יופי כבר הגיעו לישראל והן שוהות במלון ''ישרוטל ים סוף אילת'', שנסגר לקבלת אורחים והתמלא באבטחה כבדה למען שמירה על המתמודדות. ההתרגשות בשיאה והתחרות בהחלט מביאה הרבה כבוד והכרה לעיר אילת שאליה יחשפו מיליוני אנשים ברחבי העולם, דרך צילומי הסטורי של מלכות היופי שאחריהן הם עוקבים. במידה ואתם רוצים גם לקחת חלק בחגיגה עוד לא מאוחר ואפשר עדיין לשריין לינה באילת: צימר אילת, דירת נופש באילת או וילה באילת

השנה, לראשונה בהיסטוריה, מתמודדת מאיחוד האמירויות תשתתף בתחרות, כמו כן גם מרוקו שלחו נציגה להתמודדות בתחרות לאחר שנמנעו מהשתתפות מיס יוניברס מזה 40 שנה. על המופע המוזיקלי של התחרות תנצח הזמרת הישראלית שלאט לאט חוצה יבשות עם הלהיטים שלה ומגיעה להכרה בינלאומית – נועה קירל. 

81 משתתפות

בזמן שההכנות בעיצומן, אין ספק שיש לא מעט אנשים שמרימים גבה כשהם שומעים שעדיין, בשנת 2021 ישנן תחרויות שמשוות יופי ובוחרות לדרג סוגי מראה חיצוני, והביקורת מובנת. אין ספק שיש משהו מעט פרובלמטי בלערוך תחרויות שהנושא המרכזי שלהן הוא ויזואליות והשוואתה. אך עם זאת, התחרות השנה מביאה איתה צדדים נוספים - נושא ההתחממות הגלובלית הולך להיות חלק ניכר מהטקס וילווה את התשדירים. טוב לדעת שמארגני הטקס מנצלים לטובה את החשיפה העצומה של שידור התחרות מול מיליוני צופים ומעלים שוב לסדר היום את הנושא החשוב. 

תחרות מיס יוניברס באילת

מתי זה קורה ואיפה זה משודר? 

התחרות תיערך ב-12 בדצמבר ותשודר בשידור חי בערוץ  yes לצופים הישראליים, ובפוקס ניוז בשידור חי למעל 170 מדינות ולכ-600 מיליון צופים ברחבי העולם. מכירת הכרטיסים בעיצומה ותושבי אילת נהנים מ-20% הנחה על כל האירועים. תחרות המוקדמות תיערך ב-10.12 חזרה גנרלית תיערך ב-12.12 בשעה 19:00, ואירוע הגמר יערך באותו יום, בשתיים לפנות בוקר. 

אולי יעניין אתכם גם

מדורים