השנה חוגגים, למה כדאי לכם לשכור וילה לסילבסטר?

רק לפני 3 חודשים איחלנו לכולם שנה טובה והנה שוב באמצע השנה, מתחילה שנה חדשה. קצת מתעתע אבל זה כל הכיף בלהיות ישראלי. יש לנו את ראש השנה שכולל נשיקה בלחי מדודה רבקה וגפילטע פיש, ויש את אחיו היותר מגניב, (בנינו) הסילבסטר, שכולל הפקות ענק בכל רחבי העולם, מופעי זיקוקים, נשיקה בחצות עם בני הזוג ושלל מסיבות. אגב לא מעט נוטים להתבלבל – ישנו סוג נוסף של סילבסטר, זה נקרא נובי גוד, שהוא בעצם כמו הסילבסטר, רק שהוא שייך לעדה הרוסית וטיפה שונה.

writer
ליאור יצחק תאריך פרסום: 15/12/2021

סילבסטר 2022

ישנן כמה דרכים לחגוג את השנה החדשה – בבית עם בת הזוג, לבד, במסעדה או במועדון. רוב האנשים מבלים במסיבות סילבסטר שבואו נודה, קצת מיצו את עצמן. זו די טרחה לחפש בכל שנה מועדון פנוי, לשלם כניסה במחיר מופקע ואז במשך כל הערב להוציא סכומי כסף לא סבירים בעליל על אלכוהול, שבסופר עולה עשירית מהמחיר במסיבה. לכן, המלצה שלנו, השנה תחגגו רק אתם והחברים, בוילה פרטית - וילה בצפון, וילה בדרום או במרכז הארץ. אתם שואלים למה? הנה כל הסיבות:

עלויות האלכוהול מינימליות וכך יש יותר לכולם, בפחות כסף

לא צריך להתחיל לחפש מוניות בארבע בבוקר, אפשר לישון בוילה

בוילה כנראה תהיה בריכה פרטית מחוממת, מה שלא יהיה במועדון

רק אתם בוילה, בלי עוד שיכורים לא רצויים לצידכם

אם תחלקו בעלויות בין כל החברים, העלויות יצאו נמוכות בפער עצום, מכניסה למועדון תל אביבי ממוצע. 

בוילה, לרוב יש קריוקי וג'קוזי, מה שמעצים את החוויה.

עכשיו אחרי שהשתכנעתם לבלות את השנה החדשה בוילה, הנה לכם כמה וילות מיוחדות שמתאימות במיוחד לאירועים מסוג זה:

וילה ראש ההר, ירכא. 

וילה כמו זו, רואים רק בגלויות. מדובר בוילה מפוארת ביותר בירכא, עם מראה עוצר נשימה, אידיאלית לכל סוג מסיבה שתחשקו, עם בריכה מחוממת ומקורה שתתאים בדיוק לערב הסילבסטר שיהיה קריר ביותר, כוללת ג'קוזי גדול, מקום ל-30 אנשים, מערכת קריוקי, ונוף פנורמי עוצר נשימה אל כל הגליל המערבי.

לפרטים: 053-5262261

וילה ראש ההר

 

לופט פאטה מורגנה , באר שבע. 

מהווילה הזו אתם בהחלט הולכים להתרשם מאוד. הווילה נמצאת בבאר שבע והיא תספק מקום לעד 70 אנשים. בוילה תיהנו מבריכה מחוממת, מערכת קריוקי, חצר גדולה ומטופחת, עמדת ברביקיו ועוד שפע של פינוקים.

לפרטים: 053-4878273

 לופט פאטה מורגנה

וילה כרם יוסף, גפן.

וילה מאובזרת עם מקום לעד 40 אנשים באירוע, חצר גדולה עם בריכה פרטית מחוממת ומקורה ושימו לב – אפילו משחקי שולחן שיעשו לכם את הערב למהנה במיוחד: הוקי ופינג פונג. בנוסף, גם כדורסל, כדורגל, טרמפולינה גדולה, ומתקני מים מתנפחים.

לפרטים: 053-8007433

וילה כרם יוסף 

וילת החורש

וילה בגליל המערבי ביערה, עם מקום לעד 25 אנשים באירוע, כוללת מטבח מאובזר, בריכה פרטית מחוממת, ג'קוזי ספא מפנק, עמדת ברביקיו, 6 חדרי שינה נעימים, שולחן סנוקר, מרפסות נוף, ועוד.

לפרטים: 053-9419507

וילת החורש 

וילה וגאס, נוף כנרת. 

הווילה האידיאלית לחגיגות הנובי גוד / סילבסטר שלכם השנה. הווילה שוכנת בכנרת, וכוללת בריכת זרמים מחוממת, סאונה, ג'קוזי ספא, 2 שולחנות סנוקר, ברביקיו בחצר, ועוד הפתעות, עם מקום לעד 20 אנשים. 

לפרטים: 053-6212637

וילה וגאס 

וילה פרובנס, מנות. 

וילה מרשימה ביותר במנות שבגליל המערבי, עם מקום לעד 80 אנשים לאירוע ו-35 ללינה, בריכה מחוממת ומקורה מבין הגדולות בארץ ביחס לבריכות בווילות אחרות, 8 חדרי שינה, מכונת קפה, סאונה יבשה ו-8 חדרי רחצה. 

לפרטים: 0536389597

וילה פרובנס  

 

לצפייה בכל מגוון וילות לאירועים לחצו על הקישור 

אולי יעניין אתכם גם

מדורים