הפסח הזה? יוצאים לצימר

לאט לאט הגשם יפסק, המעילים יחזרו לארונות, האביב יגיע בצעדי ענק, וחג הפסח שוב ידפוק לנו בדלת. (או שזה אליהו הנביא, אחד מהשניים.) אז מה כדאי לתכנן לקראת חג החירות? למה צימר או וילה הם פתרון יותר טוב ממלון ב-2022, ומתי כדאי לכם בכלל להזמין? בכתבה הבאה תמצאו את התשובות.

writer
ליאור יצחק תאריך פרסום: 18/01/2022

צימרים לפסח 

היכן חוגגים השנה?

אז בעוד 3 חודשים חג המצות יגיע אלינו. כן, יש עוד זמן, אך בהמשך תבינו למה חשוב שתקראו את הכתבה הזו דווקא עכשיו ולא במועד החג. זה לא סוד שרבבות ישראלים מעדיפים ליצור חווית חג לא שגרתית, ולבלות באתרי נופש או בחו''ל, בזמן החג שבו יש לרובנו חופש של שבוע מהעבודה. השנה, עדיין, עקב המגפה העולמית, יהיה הרבה יותר בטיחותי ומהנה לנפוש ככל הנראה דווקא בארץ. באתר וויקנד תוכלו למצוא מגוון רחב של צימרים פנויים לפסח. סיכוי גבוה שבכלל לא יתאפשרו טיסות מחוץ לישראל, כך שאולי בתקופה הזו, עדיף פחות לבנות על חו''ל, ויותר להתמקד במקומות תוצרת כחול לבן.  

סוויטות יוקרה אריה, דלתון  053-5555687 

מלון או צימר?

אנחנו יודעים מה אתם שואלים את עצמכם – אם כבר החלטנו לנפוש בארץ, אז מה עדיף, מלון או צימר? ובכן זו שאלה חשובה בהחלט. בדיוק בגלל החשש מהדבקות ושהות במקומות עם הרבה אנשים, מומלץ למצוא מקום שקט ומבודד, רק לכם ולמי שבא איתכם. צימר או וילה, הם כרגע המקום האידיאלי לחופשה הבאה שלכם בחג הפסח. איננו אפידמולוגים, אך ההיגיון הבריא אומר לנו שווילות או צימרים, הרבה יותר בטוחים, נקיים ופרטיים ממלון. במידה וחשובה לכם כשרות וביעור חמץ, אז על אחת כמה וכמה וילה או צימר יהיו עדיפים, שכן הם יותר מתאימים את עצמם לדרישות הלקוח ויהיו מוכנים להתאים לכם את המתחם בצורה הטובה ביותר. תוכלו בין היתר להזמין שלל ארוחות נטולות חמץ לתוך המתחם, ולא להיות כפופים לאוכל שמגישים במלונות. 

 

מתי כדאי להזמין?

אם אתם כבר בקיאים בעולם החופשות והצימרים, אתם ודאי יודעים שצימרים בפסח הם כמו אבוקדו בקיץ – מאוד מבוקשים וקשה להשיגם. אם אתם מחפשים וילה או צימרים למשפחות מומלץ לשריין מקומות מוקדם מן הצפוי. כמה מוקדם? מאוד מוקדם, אפילו מעכשיו. ההסתערות של הישראלים על מגוון מקומות האירוח בפסח, מותירה הרבה אנשים שחיכו לרגע האחרון, ללא מקום לשהות בו בחג כפי שתכננו, וזה די מאכזב.

הנה כמה ממקומות האירוח שתוכלו למצוא אצלנו, כדי לעורר בכם השראה ותקווה לקראת חג האביב: 

לה ריאד מימי, באר שבע- 

גם אתם מאלו שרק מחכים לפסח כי בסופו יש את המימונה? אם כן, זה המקום האולטימטיבי עבורכם לחגוג בו את המימונה! מדובר בוילה בנגב שכל כולה מעוצבת בסגנון מרוקאי אותנטי ייחודי, והיא כאילו נבנתה לחג הזה. בווילה, ישנו מתחם חוץ עם מפל מים ושכשוכית, סאונה יבשה, 3 חדרים בעיצוב מרשים, מערכת הגברה שתתאים לאירוע, המון מרווח בווילה, ועוד יותר בחצר הווילה. מקום לאירוע – עד 50 אנשים.

לפרטים: 053-4872519

לה ריאד מימי

 

האחוזה בטבע, גורן –

אם כבר חופשה, אז בואו נתפרע בוילה עוצמתית ביותר בגורן עם בריכה מחוממת, מקורה, עם ג'קוזי ספא ונוף גלילי ירוק שנחקק בעמקי הזיכון. בווילה תוכלו למצוא מקום לעד 17 אנשים, כך שבהחלט מומלץ לקבוע עם כל החברים והמשפחה ולעשות את חג הפסח במקום של פעם בחיים. 

לפרטים: 053-7105419

האחוזה בטבע 

סוויטות בל, לבנים –

בין המקומות הכי יוקרתיים שיצא לכם להיות בהם, זה ככל הנראה מתחם סוויטות בל. המתחם נראה כמו ארמון וכולל עיצוב שנראה כאילו לקוח ממשחקי הכס. בחצר ישנה בריכה בבניית אבן, סאונה, ג'קוזי בכל יחידה, ומקום לעד 4 אנשים. הצימר נמצא בכנרת, באזור לבנים, וממנו ניתן לצפות בנוף הררי וקסום. 

לפרטים: 053-8090741

סוויטות בל 

וילה טי האוס, ערד –

וילה אקסקלוסיבית בערד ליד ים המלח ממתינה רק לכם. בווילה תמצאו ג'קוזי גדול לעשרה אנשים, 5 חדרי שינה, שולחן פינג פונג, עמדת ברביקיו, חצר גדולה ומרווחת, והתאמות לדתיים כגון פלטת שבת, מיחם ובית כנסת קרוב למתחם. 

לפרטים: 053-5727249

וילה טי האוס 

וילה ראש ההר, ירכא –

מחפשים מקום ענק לחגוג בו עם כל המשפחה והחברים? המקום הבא מתאים אפילו ל-30 אנשים, והוא כולל בריכה מחוממת ומקורה, מערכת קריוקי שתתאים למימונה ולערב פסח, ברביקיו בחצר ו-7 חדרי שינה כך שהפעם לא תצטרכו להחזיר את סבתא! 

מה עם הנוף? ובכן הנוף לא פחות מרשים – הווילה ממוקמת על הרי אל רוגב עם נוף לים של חיפה.

לפרטים: 053-5262261

וילה ראש ההר

לא רק למשפחות- חופשת פסח זוגית 

אתם זוג אוהב ואתם מחפשים חופשה רומנטית? חוויה זוגית ייחודית? נופש רומנטי וזוגי? את כל אלו תוכלו למקסם בצימר בזמן הפסח. צימר פסטורלי בלב הטבע יעניק לכם את ההתבודדות האוטופית שאתם ממש צריכים. תוכלו להשתכשך בג'קוזי, שלא תמיד נמצא במלון, תוכלו לשחות בבריכה מחוממת ותוכלו לחוש בפרטיות, שלא תמיד תמצאו במלון בהכרח. 

הנה כמה צימרים לדוגמה כדי לעורר בכם השראה לתכנון חופשת אביב זוגית 

אלורה זכרון, זכרון יעקב –

צימר ברמה ויזואלית גבוהה במיוחד עם אווירה משכרת חושים. הצימר יתאים בעיקר לזוגות והוא שוכן בזכרון יעקב, אל מול נוף הים התיכון המרהיב, שעטוף בנוף של חיפה עם בריכה מרשימה ביופייה ברמה גבוהה, 3 מטר מחדר השינה, ג'קוזי פרטי, עמדת ברביקיו, ועוד.

לפרטים: 053-6289843

אלורה זכרון 

ממילא סוויטות יוקרה, ירושלים  –

אתם מעוניינים לעשות את החג בעיר הקודש? במקום שבו באמת מרגישים את אווירת החג? מומלץ למצוא צימר ירושלמי שבו תהיו גם קרובים לכל המקומות המוכרים בעיר ירושלים, וגם תיהנו מחג מושלם. בסוויטה, תמצאו מקום לעד 5 אנשים אך יתאים גם לזוגות, ג'קוזי ספא גדול, חדר שינה עם מיטת קינג סייז, אופציה להזמנת עיסויים, וחדר רחצה מטופח.

לפרטים: 053-6582465

ממילא סוויטות יוקרה 

 

אולי יעניין אתכם גם

מדורים