המלצות על צימרים לדתיים ושומרי מסורת

יש לא מעט צימרים בארץ. כמעט בכל צימר נוכל למצוא התאמות כלליות לציבור הדתי כגון בית כנסת במרחק הליכה, מיחם ופלטת שבת. אך מה אם ישנם דתיים, אשר מחפשים קצת יותר? מה עם צימרים שכל כולם מספקים כשרות, אביזרים וסביבה דתית לגמרי? בדקנו וגילינו שיש מקומות נעימים שיתאימו לדתיים, ואולי רק לדתיים. איפה הם נמצאים ומה הם מכילים, בשורות הבאות.

writer
ליאור יצחק תאריך פרסום: 17/02/2022

 צימרים לזוגות דתיים

צימר לדתיים- מה תוכלו למצוא בו?

לציבור הדתי מגיע ליהנות משלל הצימרים הנעימים בארץ, אך לעיתים הם צריכים יותר מהאבזור הכללי כמו ברוב הצימרים, וכאשר אינו קיים, הדבר מגביל אותם מלנפוש באותו מתחם. לכן, ישנם צימרים לדתיים שמותאמים בצורה יותר קפדנית מאפשרות להוסיף פלטת שבת ומיחם, עם אבזור מותאם. לדוגמה:
מיטות יהודיות – מיטות הניתנות להפרדה / מיטות יחיד/
שעון שבת – מיועד למכשירים חשמליים שאנו נרצה שיופעלו בשבת ולא נצטרך להפעיל אותם לפני השבת, כמו מזגן, מאוורר ועוד.
2 כיורים ושני סוגי כלים – להפרדת בשר וחלב ושמירה על כשרות. חלק מהדתיים ישמחו לנפוש במקום שגם הסביבה שלו היא דתית ובדיוק בשביל זה, ישנם צימרים בארץ השוכנים בערים דתיות עם סביבה דתית. היתרון הגדול בזה, הוא שאין את החשש שהשכן יפעיל מוזיקה לפתע או מנגל, באמצע שבת.

צימרים מומלצים לדתיים

הנה טעימה קטנה ממגוון הצימרים לדתיים שיש אצלנו באתר, חוץ מאלה כמובן שיש צימרים לדתיים מצפון ועד דרום, כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור את הצימר שלכם, לבחור תאריכים ולהתכונן לחופשה מושלמת וחסרת דאגות. בין אם מדובר לצימר לדתיים לזוג או למשפחה, חשוב לנו שתדעו שיש מקומות שחושבים עליכם. 

רגוע בגולן - קשת

רגוע בגולן, קשת


יישוב קשת הינו ישוב אידיאלי לכם, הציבור הדתי שרוצה לנפוש ללא חשש ממוזיקה רועשת או מכוניות, קריוקי או מנגל בשבת. ביישוב ישנם שלל צימרים שיאפשרו לציבור הדתי על כל גווניו, ליהנות בצורה המקסימלית עם הביטחון והשקט שדתיים מחפשים, כשהם מתרחקים מהבית ומהסביבה המוכרת. ביישוב תמצאו 15 צימרים סך הכול, והוא ממוקם קרוב לקצרין. בקשת, תוכלו למצוא את צימר ''רגוע בגולן'' – בין הצימרים היפים בארץ ובפרט בין בחירה מעולה מכלל צימרים לדתיים בצפון.  
רגוע בגולן הינו מתחם של 3 צימרים מרהיבים ביופיים, עם בריכה מגודרת ומוצנעת בפרטיות מלאה שבה ניתן לטבול, גינה מטופחת מסביב, אבזור לשבת, כגון - פלטת שבת, מיחם, בית כנסת קרוב לצימר, ומיטות הניתנות להפרדה.
לפרטים: 053-7105146

וי קלאב – גורן

וי קלאב, גורן

יישוב גורן ידוע ביופיו ומלא באטרקציות מדהימות. מדובר ביישוב צפוני שבו תמצאו את נחל בצת, מערת קשת או מצודת מונפרט, אך לא רק. ביישוב מחכות לכם שלל סוויטות חלומיות לחופשה דתית כשרה למהדרין, כמו מתחם וי קלאב - אל מול רכס הרים ירוק עם ויזואליות מרשימה, ממש  ליד נחל אכזיב, ממוקם מתחם וי קלאב – 8 סוויטות יוקרתיות עם מרפסת פרטית מול נוף מרהיב, ג'קוזי ספא, מגלשות מים, בריכה ענקית מחוממת בחורף, מתחם ג'ימבורי לילדים והמון התאמות לדתיים.
לפרטים:
053-6012598

אחוזת נויה – ספסופה

אחוזת נויה, ספסופה


יישוב ספסופה או בשמו השני – כפר חושן, הוא מושב שנמצא בין נהריה לצפת, קילומטר וחצי מהר מירון. ספסופה אינה לגמרי דתיה, אך בהחלט תוכל להתאים לדתיים הרוצים לנפוש, במיוחד אם נוף פסטורלי לפסגת הר מירון, זה משהו שאתם חושקים בו. וי קלאב היא אחוזה ענקית ובה 3 וילות מבין היוקרתיות ביותר שיצא לכם לפגוש. תמצאו בה בריכה גדולה ביותר בחצר, ג'קוזי בתוך הווילה, מקום לעד 22 אנשים בכל המתחם, ובקרבתו תמצאו שלל שממורות טבע ואטרקציות פופולריות להנאתכם.
לפרטים: 053-7104237

 

וילת החורש – יערה

וילת החורש, יערה

מושב יערה הנמצא בגליל העליון, מוצף אוטופיה גלילית וירוקה מכל עבר, מכיל 642 תושבים נכון לשנת 2014 וביניהם ערבים, בדואים ויהודים. התושבים בו מתפרנסים מצימרים, מסעדות וחקלאות.
ביישוב תוכלו למצוא את וילת החורש – וילה שגורמת לפיק ברכיים מרוב תדהמה. בווילה, ישנה בריכה מחוממת, ג'קוזי ספא זרמים, שולחן סנוקר מקצועי, ברביקיו בחצר ונוף שאי אפשר אפילו לתאר במילים. בווילה יש מקום לעד 25 אנשים ובה 6 חדרי שינה, ו-6 חדרי רחצה.
לפרטים: 053-9419507

 

אולי יעניין אתכם גם

מדורים