וילות לליל הסדר- למה זה כדאי?

הקונפליקט הגדול ביותר בחג הפסח הוא שחג הפסח נקרא ''חג החירות'', אך אנו לא חשים בחירות כלל וכלל. אנו מנקים, מבשלים, מוציאים חמץ, מארחים אנשים, מתווכחים מי יחזיר את סבתא, ועוד. לדעתנו הגיע הזמן לצאת לחירות אמיתית וליהנות מחג המצות בצורה שבה תרגישו באמת חופשיים, ממש כמו בני ישראל. התשובה לכך היא: וילה מפנקת לליל הסדר.

writer
ליאור יצחק תאריך פרסום: 21/03/2022

ליל הסדר עם כל המשפחה

וילה בליל הסדר – לעשות סדר בבלגן

חגיגת ליל הסדר בווילה, מקנה לנו המון יתרונות

מרחב – מוטרדים מכך שאין מקום לכולם? שאי אפשר להזמין כל שרוצים כי הבית קטן? בווילה, הבעיה הזו נעלמת ברגע כמו חמת בבית מסורתי. וילה גדולה ומרווחת תספק מקום לכל המשפחה ואפילו לחברים. 

 

שוב להעמיד סירים?

אם אין לכם כוח לבשל לכל המשפחה, אתם לא חייבים. קחו וילה נעימה, והזמינו קייטרינג מבעלי המקום שישמח לעזור. ישנן וילות שישמחו לבשל בעצמם את האוכל ולהגיש לכם, בתיאום מראש ותוספת תשלום, כך שאתם רק צריכים להגיע וליהנות. 

 

סבתא את עוד פה? 

אין צורך להתלבט מי יחזיר את סבתא. השנה סבתא או כל אחד אחר, יכולים להישאר לישון בחדר משלהם בתוך הווילה המרווחת שבה יש מקום רב עם חדרים נעימים, סלון ענק, וחצר מרשימה. 

 

ליל סדר לא לפי הסדר -

רוצים לחגוג ליל סדר בצורה שונה מכל מה שהכרתם? למה שלא תשכרו וילה בצפון, או וילה בדרום  עם בריכה וקריוקי, ותהפכו את ליל הסדר למסיבה אמיתית עם כל החברים? שינוי אווירה - ליל הסדר יכול להיות ארוך ומייגע, אך בווילה ייחודית, אתם תצאו מהשגרה ותתנו פן חדש ויוקרתי לחג שכולכם אוהבים. האורחים שתזמינו, יזכרו את החג הזה לזמן רב. 

 

וילות מומלצות לפסח - 

אם החלטתם להישאר בבית באתר וויקנד תוכלו למצוא מגוון רחב של וילות למשפחות שמתאימות לחגיגת ליל הסדר, הנה טעימה מכמה מהן: 

 

וילה מול תכלת 

וילה במישור החוף, הרצליה, הכוללת בריכה מרשימה להפליא המחוממת בחורף, חצר מטופחת ורחבה עם המון מקום להמון אורחים, 3 חדרי רחצה, 4 חדרי שינה, עד 12 נופשים ללינה ועד 40 נופשים במתחם. בווילה תיהנו גם מסנוקר, חדר קולנוע ביתי, ומטבח מאובזר. 

לפרטים: 053-5504412

 וילה מול תכלת

וילה סלוניקי 

וילה אקסקלוסיבית ביותר, ממוקמת בעיר התוססת ביותר בארץ – אילת, אל מול נופי המפרץ, ליד המקומות השווים בעיר. בווילה תיהנו מבריכה פרטית וגדולה, 4 חדרי רחצה, 7 חדרי שינה, קריוקי לאחרי ליל הסדר, ומקום לעד 28 איש!

לפרטים: 053-4842564

 וילה סלוניקי

וילה עטרת החלומות

וילה בכנרת עם נוף פסיכי לגמרי של הכנרת והרי הגולן הנשקפים אל מול העיניים, 6 חדרי שינה, 3 חדרי רחצה, עד 24 נופשים ללינה ומקום לעד 30 אנשים לאירוע, בריכה מחוממת, ג'קוזי מרשים, סנוקר ועוד משחקי שולחן לילדים ולמבוגרים. 

לפרטים: 053-5559720

 וילה עטרת החלומות

וילה קאסה ונסה 

וילה חלומית בקיסריה, ממש על קו החוף המרהיב, ממתינה לכם חופשה חלומית עם המשפחה או החברים בווילה מפנקת ומעוצבת, 10 צעדים מחוף הים, 3 חדרי שינה, 2 חדרי רחצה ומקום לעד 9 אנשים. 

לפרטים: 053-9425846

וילה קאסה ונסה  

וילה עינות בר 

2 סוויטות בוטיק בגבעת בר הכוללת טיפולי מים, בריכה מרעננת ומחוממת בחורף, 2 חדרי רחצה, 4 חדרי שינה, עד 15 אנשים ללינה, ו-50 לאירוע. במתחם תמצאו גם מטבח צמחוני וכשר, עמדת ברביקיו, חצר פטיו, שולחן עץ אגוז צרפתי ונוף חקלאי מרגיע. 

לפרטים: 053-8095010

וילה עינות בר 

וילה גראנד פלאס

מבין הווילות המפוארות שתכירו בארץ - וילה בכנרת, עם 5 חדרי שינה, 5 חדרי רחצה, מקום לעד 20 אנשים, בריכה מחוממת, נוף עוצר נשימה, שולחנות משחק, ומטבח מאובזר.

לפרטים: 053-9427104 

וילה גארנד פאלאס 

 

 

 

 

אולי יעניין אתכם גם

מדורים