מה עושים בשבת? כל האטרקציות השוות

האביב הגיע ואיתו חירותם של הילדים שנהנים ממזג אוויר נעים ודחף עז לצאת החוצה ולעשות דברים, המשימה שלכם- למצוא להם עיסוקים מרתקים בחג. קיבצנו לכם כמה פעילויות מגוונות יותר מעשר המכות. האטרקציות מתאימות למבוגרים וילדים כאחד

writer
ליאור יצחק תאריך פרסום: 09/05/2022

עכשיו זאת בדיוק העונה  להנות ממגוון רחב של אטרקציות שוות בכל רחבי הארץ, מזג האוויר לא חם מדי, הילדים בחופש וכנראה שגם אתם ושילוב עם לינה מפנקת בצימר בצפון או שאתם מעדיפים וילות בצפון- בהתאם בהרכב המשפחתי שלכם.  אתם יכולים לתפור חופשה מושלמת במינימום מאמץ ובלי לעמוד בתורים בנתב"ג. 

אטרקציות לפסח לכל המשפחה 

סימבה טיולי סנפלינג

האטרקציה הראשונה ממזגת בין טבע, אקסטרים וידיעת הארץ, עם צוות מדריכים מנוסה מהשורה הראשונה.אז אם אתם מחפשים אטרקציות בצפון מדובר בפתרון מעולה עבורכם במקום לתת לילדים חוויה גנרית בבריכה העירונית או בפארק שעשועים, הגיע הזמן שנקפיץ להם את האדרנלין ונבלה איתם יחד במסלולי סנפלינג על צוקים, מסלולי גלישה בנחלים ומפלים, טיפוס בקירות מאתגרים, ועוד.

בואו להכיר את פלאי הארץ מקרוב וליהנות ממסע מאתגר ושונה מכל דבר אחר שהכרתם.

מיקום: גליל עליון, אצבע הגליל

לפרטים: 053-4254217

 אטרקציות לפסח לכל המשפחה

רפטינג נהר הירדן

האפיקומן האמיתי בכל הקשור לאטרקציות בישראל – רפטינג נהר הירדן. בעלי האטרקציה מספקים לכם זמן איכות עם כל המשפחה שהמוטיב החוזר כאן הוא הטבע המרהיב להפליא. ברפטינג נהר הירדן, אתם תוכלו לשוט בנהר רגוע או סוער לבחירתכם, לשוט באבובים, ליהנות מטיולי טרקטורונים לילדים, טיולי ג'יפים חוצי נחלים עם עצירות בבריכות, התבוננות בנופים בלתי נתפסים, פיינטבול ועוד שלל חוויות אקסטרים שאסור לכם לפסוח עליהם בחג הפסח.

מיקום: גליל עליון, גדות

לפרטים: 053-8095037

רפטינג נהר הירדן 

סדנאות חימר

אם אתם לא חובבי אקסטרים ומחפשים חוויה מלאת יצירתיות, תכירו את ענבר – מטפלת באומנויות שהתאהבה בתחום הקדרות ובמקביל פתחה גלריה לאומנות שימושית שם היא מוכרת את עבודותיה. ענבר מזמינה אתכם להגיע עם הילדים (גיל 5 ומעלה) וליצור יחד חוויות חדשות עם עבודות חימר מרשימות שתוכלו להעניק במתנה לקרובים שלכם או לשמור אצלכם בבית. הסדנה מותאמת לכל הרמות ואורכה שעתיים, ובה תתנסו בעבודת אובניים, עיצוב ואיור על חימר. 

מיקום: ראש פינה

לפרטים: 053-8095044

סדנאות חימר ראש פינה  

טרגט - קליעה למטרה

כשכל משחקי המחשב של ילדינו היום מערבים רובים ויריות, אפשר להניח שהם רק יכולים לחלום על איך זה מרגיש לירות בנשק אמיתי במציאות. אז כעת הם יכולים להפסיק לדמיין כי יש מתחם שלם שכולו נועד בשביל המטרה הזו. באזור ירושלים תוכלו ליהנות מירי עם כלי נשק אמיתיים כמו תבור, קלאצ'ניקוב, ועוד. הירי מתבצע בצורה בטיחותית מול מטרות זזות ועומדות, וישנן שפע של זירות וסימולציות שיטריפו את ילדכם. החוויה תתאים לילדים מגיל 6 ומעלה, נערים, מבוגרים ומקצועני ירי שרוצים להתאמן. 

מיקום: ירושלים

לפרטים: 053-4250982

טרגט קליעה למטרה  

סיטי קווסט 

האטרקציה הבאה אפופה מסתורין, משימות ברחבי העיר, תחרות מאתגרת והמון ריגוש. מדובר במשחק משימות חדשני המתרחש כולו בעיר התחתית בחיפה, ומבוסס על ההיסטוריה המסקרנת של העיר. זה סוג של הלחמה בין ''המרוץ למיליון'' לבין ''חפש את המטמון'' והתוצאה – משחק אולטימטיבי ששובר את כל הכללים עבור הילדים שלך. המשחק משלב רמזים, ניווט, צבירת נקודות, והכול יכול להשפיע: העצים, הספסלים, החנויות, ארונות החשמל, בכל מקום יכול להיות רמז. אתם הולכים להיכנס לנעליהם של סוכני ביון במסע מטורף כדי להציל את העיר מפני ארגון טרור. בנוסף למשחק מעורר חושים, האטרקציה תלמד את ילדכם את היסטוריית העיר מתקופת הצלבנים ועד היום. משך המשחק הוא כשעה וחצי, מתאים לגיל 6 ומעלה.

מיקום: חיפה

לפרטים: 053-6114098

סיטי קווסט חיפה 

 

אולי יעניין אתכם גם

מדורים