הוילות הכי שוות למנגל ישראלי

בישראל 2022 יש המון שסעים ומחנות: ערבים מול יהודים, דתיים מול חילונים, שמאלנים מול ימניים, טבעונים מול קרניבורים, וראש הממשלה נגד כל המדינה. אבל אם יש דבר אחד שכמעט כולם מסכימים עליו, זה המנגל והבשר הישראלי- שלא חייב להיות בשרי בהכרח אבל בהחלט מאחד את כולנו.

writer
ליאור יצחק תאריך פרסום: 22/05/2022

יום העצמאות 2022

אם יש דבר אחד שכמעט כולם מסכימים עליו, זה המנגל והבשר הישראלי. לא ברור איך, אבל בשר מאחד את כולנו. במיוחד ישראלים. מנגל זה הכי ישראלי שיש. אולי כי כולנו בני אדם בשר ודם, ואולי כי כולנו פשוט רעבים בטירוף. במיוחד בשביל זה, הכנו לכם כמה שמות של מקומות ייחודיים שמתאימים בדיוק למטרה זו. ואם כבר בבשר עסקינן, גם מנגל צמחוני או מנגל טבעוני זאת ממש לא מחשבה גסה, אז ריכזנו עבורכם מספר וילות בצפון עם דגש על מטבח חוץ שווה במיוחד לחגיגת מנגל אמיתית.

הווילות האידיאליות עם עמדות המנגל המובחרות ביותר

אחוזת נוף לטבע –

אחוזה מרשימה ביותר הממוקמת בראמה בגליל המערבי, האחוזה האולטימטיבית למנגל ביום העצמאות. באחוזה תיהנו מחצר רחבת ידיים עם בריכה מחוממת ומגודרת, ג'קוזי מפנק, 7 יחידות במתחם, מקום לעד 28 אנשים וכמובן – מטבח חוץ גדול ומאובזר בכל מה שתצטרכו לארוחה הטובה ביותר שאכלתם.
לפרטים: 053-2439421

אחוזת נוף לטבע

וילה ברוק -


וילה חלומית להפליא בגליל העליון, בצפת, מלאת אווירה נעימה ושקט סביבתי,המשקיפה אל נוף מרהיב של הגולן, עם מקום לינה לעד 16 אנשים, בריכה גדולה, ג'קוזי זרמים, ועמדת ברביקיו מקצועית בחצר המטופחת.
לפרטים: 053-4463806

וילה ברוק

וילה לה קאסה –

וילה בשתולה בסגנון כפרי עם נרטיב פסטורלי ייחודי, כוללת בריכה מחוממת, ג'קוזי מפנק, 5 חדרי שינה, אירוח קולינרי בהזמנה, וכמובן – פינת ברביקיו מאובזרת עם מנגל אבן וטאבון איכותי.
ניתן להזמין ארוחת ערב בשרית למתחם, וארוחת בוקר.
לפרטים: 053-9378126

וילה לה קאסה 

אחוזת עומרי –

אחוזה מהפנטת בצוריאל עם 4 חדרי שינה, מקום לעד 18 נופשים, ג'קוזי גדול, בריכה מגודרת ומחוממת, עמדת ברביקיו עם משטח עבודה וכיור, שולחן פינג פונג, מיטות שיזוף, 3 חדרי רחצה ועוד המון פינוקים. קחו את המשפחה והחברים וסעו לחגוג עצמאות ברמה אחרת. 
לפרטים: 053-9379951

 אחוזת עומרי

ראש ההר –

וילה עוצרת נשימה, יוקרתית וענקית בגודלה, מממוקמת בירכא, עמוק בתוך אזור פסטורלי להפליא כשמסביב הרים ירוקים עוטפים את המתחם. בווילה תמצאו חצר אפופת מראות טבע מרשימים, בריכה מחוממת ומרשימה, 7 חדרי רחצה, 7 חדרי שינה, מקום לעד 30 איש והכי חשוב – שולחן אוכל ועמדת מנגל אבן מקצועית, מטבח חוץ, 2 מקררים, מקפיא, תמי 4, פלטת חימום, ועוד שלל פינוקים  כדי שכלום לא יחסר לכם. אם בקטגוריה של וילה למסיבות הוילה הזאת עונה על כל הדרישות כולל מנגל מושלם. 

וילה ראש ההר

אולי יעניין אתכם גם

מדורים