טיול ג'יפים בצפון או בדרום חוויה של פעם בחיים

טיולי ג'יפים הם כבר מזמן לא נחלת נהגי השטח או רק אלו שיש ברשותם ג'יפ. הם פתוחים לכולם. טיול כזה, יכול להיות אחלה רעיון לדייט שובר שיגרה, לנופש משפחתי או אפילו אטרקציה ליום גיבוש עם כל העובדים. חוויות אקסטרים, לא משאירות אף אחד אדיש או משועמם, וזה בדיוק הדבר שאתם צריכים לחפש. טיולים מסוג זה יתאימו בייחוד לאנשים הרוצים לראות את המדינה במבט שונה, בזווית ייחודית ומרתקת הרבה יותר. לעבור בין כמה נקודות, לחוות את השטח מקרוב ולצפות בנופים בלתי נתפסים.

writer
ליאור יצחק תאריך פרסום: 26/02/2023

 טיולי ג'יפים

לפעמים אנחנו מרגישים כלואים בתוך לופ אין סופי של מציאות סטנדרטית ומשעממת שרק חוזרת על עצמה. לעבוד, לאכול ולישון וכך חוזרים חלילה. בשביל לרומם את המציאות, אנשים עושים כל מיני דברים: נוסעים לחו''ל, מזמינים חופשה בווילה יוקרתית, או קונים אוטו חדש. לנו, יש פתרון הרבה יותר משתלם שינער לכם את החושים וירומם לכם את המציאות – טיולי ג'יפים. בטיול ג'יפים האדרנלין שלכם הולך להיות מופרש בכל הגוף, מה שירטיט לכם את הגוף ויזכה אתכם בחוויה חד פעמית שתיזכר לתמיד. 

 

אקסטרות ייחודיות במסגרת טיולי ג'יפים 

נסיעה על הרים תלולים או בשטח פתוח, זו לא החוויה היחידה שתיהנו ממנה בחוויה המוטורית הזו. בטיול ג'יפים תעברו בין מקומות עם תצפיות מרהיבות אל נחלים ושמורות טבע קסומות, מקומות עם מים זורמים, אגמים, נופים אוטופיים מושלמים, ואוויר פסגות צח ונקי.  

חוץ מטיולי ג'יפים, ישנן אטרקציות שגם הן חלק מהחבילה של הטיול, כגון: תצפיות כוכבים בלילה שמימי במדבר, סנפלינג מקצועי, משחקי חץ וקשת מדבריים, טיולי מעיינות, טיולי שקיעות רומנטיים, ועוד.

 

מה צריך לדעת?

בטיולי ג'יפים חשוב לבוא עם נעליים סגורות וכל ג'יפ בדרך כלל יכיל מקום לעד 7 נוסעים עם המדריך והנהג. המסלולים יהיו בדרך כלל בין שעתיים לארבע שעות, והמחירים ליחיד נעים בין 200 שקלים ל-500.

ישנם טיולי ג'יפים ללא הדרכה אך מומלץ לקחת איתכם מדריך, שכן המדריך מעניק ערך מוסף לחוויה וללימוד. לטיול מומלץ להביא איתכם פנסים, כובעים, קרם הגנה ובגדים ארוכים – במקומות של שטח פתוח, הלילות קרים יותר. אם אתם מתכוונים לישון בשטח, תצטרכו להביא איתכם מזרנים, משחה נגד יתושים אוהלים ומזון. כמו כן כדאי לחשוב מה תוואי הנוף שעושה לכם את זה, טיולי ג'יפים בצפון מאופיינים בנוף ירוק, ואילו טיולי ג'יפים בדרום יספקו לכם נוף מדברי והרבה אבק. 

 

טיולי ג'יפים בצפון 

''טיולי ג'יפים בארץ הגליל''

אתם מוזמנים לחוות חווית שטח אמיתית ומלאת אדרנלין שבה תבקרו בספארי יום ולילה, טיולי מעיינות, טיולי שקיעה, תצפיות מרהיבות, פינות ליטוף, מסלולים בקרבת נחלים מרשימים ועוד המון הפתעות

לפרטים: 053-9375175

טיולי ג'יפים בארץ הגליל 

S.T.R  טיולי רייזרים בגליל

אתם מוזמנים לחוות טיול מלא אקשן בכלים חדשים ובטיחותיים העוברים דרך הרים וגבעות, צופים בנופים אקזוטיים, שמורות טבע וכפרים עם מסעדות דרוזיות אותנטיות. 

לפרטים: 053-2349668

STR טיולי רייזרים בגליל

טיולי ג'יפים בדרום

''שוורץ טיולי ג'יפים''

מסלולי ג'יפים בשילוב מסלולים מאתגרים בין סלעים והרים, העוברים בין מכתש רמון, מעלה העצמאות, נחל רמון, פארק צבעי רמון ועוד מקומות ייחודיים בארץ. 

לפרטים: 053-4250887

שוורץ טיולי ג'יפים

 

האם אתה מוכן לחוות את המדבר כמו שלא חווית מעולם? מדריך שטח מנוסה מזמין זוגות, משפחות, קבוצות, בני נוער, אזרחים ותיקים ועוד, לבוא ולהתאהב ביופיו של מדבר יהודה. עם ג'קי המדריך, תצאו למסע ג'יפים מותח במדבר במסלול שתבחרו מתוך מגוון אפשרויות. בין אם אתם מחפשים הרפתקאות אקסטרים או טיול רגוע יותר, לג'קי יש את המסלול המושלם עבורכם.
לפרטים: 053-5843111

 תבל טיולי ג'יפים

 

אולי יעניין אתכם גם

מדורים