מה עושים בקיץ עם הילדים? אטרקציות לילדים אבל לא רק

היתושים כבר כאן, הפירות הנורמליים חזרו ואין במעילים שימוש כרגע – הקיץ כאן, ועם השמש שיצאה החוצה, יצאו גם אלפי תלמידים לחופשת הקיץ הקבועה. אפשר לומר שזה הזמן המושלם לצאת לטיול אטרקטיבי? כן, אפשר. אז מה אתם מחפשים, נופש שקט או חופשה משפחתית מלאת אדרנלין?

writer
ליאור יצחק תאריך פרסום: 07/07/2022

איזי סטייל טיולי ג'יפים 053-9349924 

אטרקציות בצפון

אטרקציות קיץ תוכלו למצוא בכל רחבי הארץ, אטרקציות בצפון מבוקשות במיוחד בעונת הקיץ בשל מקורות המים הטבעיים והישראלים הרבים שיוצאים להתרחק מעט מהמרכז, הנה כמה דוגמאות לאטרקציות שוות בצפון שמתאימות לילדים ולמבוגרים 

גלילאה אטרקציות – 

אין דבר שמשתלב יותר טוב עם הקיץ הלוהט מאשר אטרקציות מים מטריפות. ''גלילאה אטרקציות'' הינו מרכז ספורט בכנרת שתתקשו לעזוב. המיקום הוא חוף חוקוק האהוב, ואתם הולכים להוציא ממנו את המיטב בחוויות מלאות אקשן עם קייקים, סאפ, אבובים, ווק בורד, טיולי סירות מנוע, שייט במפל ירדן לאגם הנעלם, ועוד. מתאים לגילאי 5 ומעלה. 

(תלוי באטרקציה שתבחרו)

לפרטים: 053-2487163  

גלילאה אטרקציות 

פלאקון לייזר טאג ניר דוד –

בנבכי עמק המעיינות מחכה לכם זירת לייזר טאג עוצמתית שנבנתה ממוצב אמיתי שפורק מרמת הגולן. אתם עומדים לחוות בלייב תרחישים מציאותיים המשלבים חשיבה מחוץ לקופסה עם מטרות ונשקים הכוללים אלמנטים מתקופת ההתיישבות, בליווי צוות הדרכה מיומן הבנוי מיוצאי יחידות מובחרות. בנוסף, צמוד למקום ישנה זירה ענקית למלחמות מים המוניות עם שופטים ותחרויות מטריפות שמתאמות לילדים ובוגרים כאחד. מתאים לגילאי 6 ומעלה.

לפרטים: 053-4250361

לייזר טאג 

אטרקציות במרכז 

גרים בקרבת המרכז ולא מעוניינים לעזוב את הציוויליזציה אפילו לכמה שעות? מחפשים אטרקציות באווירה האורבנית שהתרגלתם אליה? אין בעיה – גם במרכז לא חסרות אטרקציות למשפחות שיתאימו בול למשפחה שלכם. 

המסלול – 

הייתם כבר באבובים, טרקטורונים, ג'יפים או קירות טיפוס? כנראה שבאטרקציה כזו טרם יצא לכם להיות. הכירו את המסלול – אטרקציה יוצאת דופן שבה אתם והילדים שלכם הופכים להיות נהגי מרוצים, אבל בקטן. אתם הולכים להרכיב בעצמכם מכונית מרוץ על שלט, לשפצר אותה, להנדס אותה ואז לצאת איתה למסלול המרוצים. ממש כמו במשחקי הפלייסטיישן, רק שכעת זה מול העיניים שלכם, בשידור חי, רק בלי השידור.  

מתאים לגילאי 7 ומעלה.

לפרטים: 053-6347545

 המסלול

יאכטה סאם – 

ראיתם אותה בסרטים, בסדרות, בתמונות באינסטגרם, ותמיד תהיתם איך זה מרגיש לפגוש אותה במציאות? לא, לא דיברנו על נועה קירל. אנחנו מדברים על יאכטה! אתם מוזמנים להיסחף אל מעמקי המים הצלולים של חופי הרצליה וליהנות מהפלגה חלומית עם כל המשפחה והחברים, עם ארוחות בוקר וארוחות שף מפנקות. מתאים לכל גיל.

לפרטים: 053-6007651

יאכטה סם

 

אטרקציות בדרום

גם אתם אנשים חמים שאוהבים את האוויר הדרומי והשקט שבנגב? גם שם תמצאו את האטרקציה האידיאלית עבורכם באווירה שאתם מחפשים. 

נגב לנד – טיולי ג'יפים ואטרקציות - 

אין כמו להכיר את הארץ בשילוב נסיעות מלאות אקשן אל מול נופים מרהיבים ביום ובלילה. במתחם נגב לנד, תוכלו ליהנות יחד מתחרויות חץ וקשת, גלישה מצוקים, טיולי אופניים לספורטיביים מבינכם, תצפיות כוכבים בעזרת טלסקופים ופעילויות אקסטרים מטריפות. מתאים לכל גיל.

לפרטים: 053-4914905

נגב לנד

פארק תמנע – 

אתם לא צריכים לבחור אטרקציה אחת, כשאפשר לחוות כמה אטרקציות באותו מקום! הכירו את פארק תמנע – מקום עוצמתי ויפה בטירוף הכולל מסלולי טיפוס לצוקים, שייט מהנה בסירת פדלים, סיורי עששיות, קרוואנים, אוהלים ממוזגים, ובית קפה עם תפריט מגוון. בפארק הזה תוכלו גם ליהנות מאטרקציות, גם לנוח, גם לישון וגם לאכול ולשתות. 

מתאים לגילאי 3 ומעלה

לפרטים: 053-9374129

פארק תמנע  

אולי יעניין אתכם גם

מדורים