באנו שעמום לגרש

תנו לילד תפוח וארנב. אם הוא יאכל את הארנב וישחק בתפוח, אל תקראו את הכתבה הבאה. אבל אם לא, אז תקראו ותגלו למה שווה לצאת לטיולים הכוללים מפגשים עם חברינו -בעלי החיים.

writer
ליאור יצחק תאריך פרסום: 12/11/2023

כשהיינו קטנים, ממש אהבנו בעלי חיים. שיחקנו איתם, חיבקנו אותם, האכלנו אותם והם תמיד שימחו אותנו. לא היה משהו שריגש אותנו כמו בעל חיים. אם כך, כנראה שגם ילדכם ייהנו ממפגש עם חיות. לכן, ליקטנו לכם כאן מגוון מקומות שבהם תמצאו חיות מרתקות באזורים פסטורליים בארץ, מקומות עם אותנטיות רב גונית בצורה אקסקלוסיבית ו...עוד מילים גבוהות כדי שתשתכנעו. יאללה, תוציאי את בעלך חיים מהבית כדי שיסיע אותך ואת הילדים לחבק בעלי חיים. 

 

כפר הארנבונים חוות נגר – בית לחם הגלילית

תשכחו מיד מכל האטרקציות הסטנדרטיות שהלכתם אליהן עד היום. זו האטרקציה שהילדים שלכם יעופו עליה - כפר הארנבונים. הכפר, הוא מבין המקומות המוכרים בצפון. מדובר בחווה ענקית לחיות, שבה תראו לראשונה: עיזים ננסיות, כבשים אפריקאיות, תרנגולות חופש, ציפורי שיר, צבי מים, צבים סודנים, וארנבונים קטנים וחמודים שניצלו ושוקמו בחווה. הרי, איזה ילד לא אוהב בעלי חיים? גם אתה, כן אתה נו, כשהיית ילד, ממש אהבת חיות. שיחקת איתם, חייכת כשראית אותם, והם תמיד שימחו אותך. באטרקציה הזו אתה תסב אושר עצום לילדים שלך, תכיר להם חיות חדשות, הם יחבקו חיות מתוקות ויחזקו את הקשר הכול כך חשוב הזה עם השותפים שלנו בכדור הארץ, החיות. 

לפרטים: 053-2328506

כפר הארנבונים

ג'ונגל כיף – גליל תחתון, בית זרע

יש מצב שלא ידעתם את זה, אבל בארץ יש אופציה ללטף חיות טרופיות ביער טרופי. אין צורך לטוס עד תאילנד בשביל שקוף קטן ינסה לגנוב ממך את הארנק, תוכל לחוות זאת גם כאן! קופי סנאי, צבים ענקיים, נחשים, סוריקטות, דורבנים, ועוד שפע של חיות מדהימות מחכות רק לכם כדי שתראו להם חום ואהבה והכול לצד מדריכים אדיבים שנמצאים איתכם ומעשירים את הידע שלכם בנושא!

לפרטים: 053-6112241

ג'ונגל כיף

ברווזים בכפר – חוויה לכל המשפחה בכפר ברוך

בואו לגלות את עולמם הסודי והמדהים של הברווזים ועופות הים. סיורים מרתקים לכל הגילאים! פינות ליטוף ויצירה, בריכת עופות המים, איסוף וביצים ועוד שלל הנאות לכל המשפחה!

לפרטים: 053-6130100

ברווזים בכפר

רנצ'ו מניס – טיולי סוסים לכל המעוניינים בציפורי

חוויית רכיבה מפתחת ומלמדת ליחידים, זוגות, משפחות וקבוצות! טיולי רכיבה מלאי אנדרנלין בין נופיה המרהיבים של ציפורי, מסלול העובר בין שדות ונחלים. צוות אדיב, מקצועי ומנוסה!

לפרטים: 053-9347882

רנצ'ו מניס

אולי יעניין אתכם גם

מדורים