פלא האקסטרים: אטרקציות חמות לעונה קרה.

איפה אפשר לבלות בארץ גם כאשר הטמפרטורות צונחות? מהן האטרקציות שיספקו לכם את מלוא האדרנלין ואילו נופים מחכים לכם? – כל המידע בכתבה הבאה.

writer
ליאור יצחק תאריך פרסום: 25/12/2022

החורף בישראל הוא תקופה קסומה בשנה, עם טמפרטורות קרירות וירידת שלג מדי פעם שמוסיף תחושת פליאה לנוף המגוון והמיוחד של ארץ ישראל. ידוע שלישראל יש אקלים ים תיכוני עם קיץ חם ויבש וחורף קריר ורטוב יותר. בעוד אזורי החוף נוטים להיות מתונים ושטופי שמש במהלך חודשי החורף, האזורים הפנימיים הגבוהים יותר יכולים להיות קרירים בהרבה. למרות שחודשי החורף אולי אינם פופולריים בקרב תיירים כמו הקיץ, עדיין יש הרבה פעילויות ואטרקציות מרתקות בטירוף שיגרמו לכם להתאהב באווירה החורפית ובאוויר הקריר. בדיוק בשביל זה הכנו לכם 6 אטרקציות שוות שחובה להכיר, במיוחד בחורף.

טרקטורוני חד נס

רכיבה על טרקטורונים בנופים הפתוחים המדהימים של רמת הגולן עם טרקטורוני חד נס! צוות המקצוענים שלנו ילווה אתכם דרך נחלים, מעברי מים וכבישים סלעיים, והכל מוקף ביופי הטבעי uעוצר הנשימה של האזור.
מגוון הטרקטורונים והריינג'רים החדשים שלנו משנת 2022 נבדקו ותוחזקו ביסודיות כדי להבטיח את החוויה הבטוחה והמהנה ביותר. את טיולכם יוביל מדריך מיומן שיספק הנחיות בנושא זהירות ותפעול טרקטורונים. 

לפרטים: 053-6297868

 טרקטורוני חד נס

נחל ציפורי

אתם מוזמנים לחוויית אקסטרים יוצאת דופן, מגבשת ובלתי נשכחת בנחל ציפורי עם רייזרים מטורפים, שאיתם נטייל טיול שטח אתגרי ומלא חוויות הכולל נופים מרהיבם של הרי ונחלי הצפון. במהלך הטיול נעצור במקומות מרתקים ונבקר בטחנת הנזירים, נחל ציפורי ובמעיין הסוסים.

טלפון: 053-6311292

 נחל ציפורי

הנדיב על גלגלים

אטרקציית ''הנדיב על גלגלים' בזכרון יעקב תספק לכם שפע של חוויות אקסטרים בלתי נשכחות עם טיולי שטח באזור מטריף בארץ. הפעילויות מתאימות לימי כיף וגיבוש לזוגות, משפחות וקבוצות עד מאות משתתפים בכלים חדשניים וחזקים כגון:

ריינג'ר, רייזר, איזי ריידר, אופניים, ועוד. חלק מהמסלולים שבהם תיסעו: הר חורשן, מחצבת חוטם הכרמל, נחל התנינים, חוות האיילים, ועוד. מדובר בחוויה ייחודית ובלתי נשכחת שאי אפשר 

לקבל מצורות בילוי ''מסורתיות'' יותר.

לפרטים: 053-9376517

 הנדיב על גלגלים

ריינג'רים בכפר

טיול שטח עוצר נשימה בנופים מהממים של הכרמל הירוק ומישור החוף וגולת הכותרת בטיול - נהיגה עצמית חווייתית ברכבי שטח! אתם מוזמנים לצאת איתנו יחד לטיול סוחף וגדוש אדרנלין לנוף הכרמלי, משולב בנרטיב דרוזי אותנטי. מעבר לעצירות מול הנוף עם קפה ופינוקים, נהנה יחד ממרחבי הר הכרמל הירוקים, שדות חקלאיים וטבע פראי. בין המסלולים: נקודת תצפית לים התיכון, ביקור באתר מורשת, הר שוקף, ועוד.

לפרטים: 053-6342963

 ריינג'רים בכפר

רייזרים בעמק יזרעאל

נהיגה מלאת אקשן + מראות טבע מרהיבים + התרעננות במים – השילוש הקדוש של האטרקציות! בואו ליהנות מהטבע הקסום בגלבוע ולנהוג עם כל המשפחה ברייזר מפלצתי, לצפות בנופים מרהיבים, לטבול בשמורת הטבע עין יזרעאל ומעיין גדעון, ולהביט בנחל חרוד. מאיר המדריך ידאג לכם וילווה אתכם לאורך הדרך, כך שהאטרקציה תישאר בטוחה ומהנה בדיוק כמו שאתם מצפים שתהיה, ואולי אפילו תתעלה מעל ציפיותיכם. 

לפרטים: 053-9384095

 רייזרים בעמק יזרעאל

טרקטורוני כלנית

בואו לחוות את הריגוש העוצמתי של רכיבה על טרקטורונים בנופים עוצרי הנשימה של הכנרת והרי הגולן. המתחם שלנו מציע רכבי רייזר מתקדמים, מגרש פיינטבול ואפשרות לארוחות שטח, מה שהופך אותו ליעד המושלם להרפתקה צפונית. הטרקטורונים שלנו חדישים ובטוחים, עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר ומודרכים ע"י צוות מקצועי. אל תפספסו את ההזדמנות המרגשת הזו לשלב מגוון פעילויות מרגשות לחוויה אולטימטיבית!

לפרטים: 053-9424805

 טרקטורוני כלנית

שוורץ טיולי ג'יפים

הצטרפו אלינו לטיול ג'יפים מלא אדרנלין בנוף המדברי והמדהים של ישראל. המסלולים שלנו, המתאימים לכל גיל ולכל רמות המיומנות, לוקחים אתכם למסעות מאתגרים בין הרים וסלעים, ומציעים נופים עוצרי נשימה של נופי המדבר. בחרו מתוך מסלול של 2.5 שעות במכתש רמון, מסלול של 4 שעות הנמשך עד נחל נקרות, או מסלול של 8 שעות הכולל שהות ארוכה יותר בנחל נקרות ואפשרות לביקור במקומות שונים. תנו למדריכים המנוסים שלנו להוביל אתכם להרפתקה בלתי נשכחת דרך היופי המחוספס של המדבר.

לפרטים: 053-4250887

 שוורץ טיולי ג'יפים

אולי יעניין אתכם גם

מדורים