אירוח דרוזי בלי לאבד את הצפון

בניגוד לעונות השנה - האירוח הדרוזי חם כל השנה

writer
ליאור יצחק תאריך פרסום: 12/06/2023

הצפון הישראלי מציע לנו לא מעט דברים, כגון אווירה רגועה, שמורות טבע וכמובן ריח של גללי סוסים. אבל חוץ מאלו, הוא מציע מגוון רחב של יישובים דרוזיים אותנטיים.

אחת מהיתרונות הבולטים של חופשה ביישובים דרוזים, הוא שבניגוד לחמותך, הדרוזים אוהבים לארח. נסיעה לישובים הדרוזיים הצפוניים, כמו דלית אל כרמל, מג'דל שמס, בית ג'אן, עין אל אסד, בוקעתא ועוד מאפשרת פגישה עם התרבות הייחודית של הדרוזים והיכרות עם הדת המופלאה של העדה. 

היישובים הדרוזים בדרך כלל ממוקמים באזורים ירוקים ופסטורליים עם נופים מרהיבים של הרי הכרמל, הגליל והגולן. בין אם אתם מעדיפים לטייל בשבילי הליכה ואופניים בטבע, לצפות בציפורים בשמורות טבע קרובות או לטפס על הרים עם נוף מרקיע שחקים, זה הטיול האידיאלי עבורכם. ומה חוץ מטבע? בחלק מהישובים הדרוזים ניתן למצוא גם מרכזי קניות גדולים במחירים משתלמים כמו "מיי בייבי" המפורסם שנמצא בירכא – מתחם אטרקציות מקורה לכל המשפחה!

 

ואיך אפשר בלי מזון לנשמה? בכלל מקומות האירוח תוכלו ליהנות מאוכל מקומי אותנטי וממגוון מטעמים מהמטבח הדרוזי העשיר. האוכל מוכן מחומרי גלם איכותיים ובשיטות מסורתיות, מה שמעניק למטיילים חוויה קולינרית מרהיבה. רוצים לטעום מגוון טעמים חדשים ואין לכם בעיה להרוס את הדיאטה בפעם השלישית החודש? היישובים הדרוזים בצפון הם המקום האידיאלי לכך. 

 

הייחודיות של העדה הדרוזית היא כמובן האירוח החם והלבבי. הכנסת אורחים טמונה בשורשי העדה והיא למעשה חלק בלתי נפרד מהם. כל מי שהתארח בעבר באחד מישובים אלה יוכל להעיד על כך שהרגיש רצוי ונינוח מהשנייה הראשונה ושכל רצונותיו סופקו במהרה. בנוסף למקומות שהזכרנו, ישנם עוד שלל יישובים דרוזים ידועים שמומלץ לבקר, כגון: כפר ג'וליס, פקיעין, עוספיא, עין אל אסד, חורפיש, סטג'ור, מסעדה, עין קנייא, מע'אר, כפר כמא, זרזיר, ועוד. 

 

לסיכום, אם חשקה נפשכם בחוויה יוצאת דופן שתרומם לכם את המציאות ותיתן לכם מעט חופש מהציוויליזציה הרעשנית, אירוח ביישוב דרוזי יכול להיות מושלם.

בשביל לנפוש ביישובים דרוזים, מומלץ כמובן למצוא בית אירוח לשים בו את הראש.

הנה כמה מקומות מומלצים ביישובים שהזכרנו: 

 

 

פרינס אדם

11 יחידות אירוח מעוצבות ברמה גבוהה, האט טאב פרטי, בריכה מחוממת, מקום לעד 6 נופשים בכל יחידה, ארוחת בוקר מהמטבח הדרוזי ואווירה כפרית מדהימה. 

לפרטים: 053-3411890

 פרינס אדם

צימר סילאן 

חופשה כפרית בהרי הכרמל המרשימים, 3 בקתות עץ צבעוניות המתאימות לאירוח זוגות ומשפחות עד 5 איש, בריכה מגודרת (מחוממת ומקורה בעונת החורף), ומקום לעד 15 אנשים במתחם.

לפרטים: 053-7933296

 צימר סילאן

וויו הוטל

מלון בוטיק באווירה ייחודית שקשה למצוא, עם 13 סוויטות מעוצבות, בריכה מחוממת כל השנה, נוף, ג'קוזי, ארוחה דרוזית לבוקר, סאונה,  ועוד.

לפרטים: 053-5595337

 וויו הוטל - View Hotel

פסגת השמש 

וילה קסומה, מוארת ושטופת שמש, עם בריכה גדולה, מקורה ומחוממת לצד מיטות שיזוף וכיסאות נוח מפנקים, 4 חדרי שינה עם חדר רחצה פרטי הכוללים מיטה זוגית, טלוויזיה חכמה + כבלים, ארון בגדים ומקום לעד 14 נופשים. 

לפרטים: 053-2726691

 וילה פסגת השמש

אחוזת אל נור

מתחם אירוח עם 4 סוויטות מסוגננות, מתחם חוץ מרשים עם בריכה מחוממת, ג'קוזי ומטבח חוץ, שולחן פינג פונג, ועוד. מתאים לזוגות, משפחות ולחגיגת אירועים עד 40 אנשים במתחם.

לפרטים: 053-6111019

 אחוזת אל נור

בקתות עץ המעיין 

בקתות עץ מקסימות ומאובזרות במתחם פסטורלי מהפנט הכולל בריכה מחוממת, ג'קוזי בכל צימר, מרפסת נוף לנופי הגליל, שולחן פינג פונג, שולחן סנוקר ושולחן הוקי אוויר.

מתאים לעד 15 אנשים.

לפרטים: 053-6110638

 בקתות עץ המעיין


אולי יעניין אתכם גם

מדורים