פסטיבל יער מנשה מציג: סנטרל פארק מגידו | 9-12/8

הפסטיבל שמקבץ את כל האומנים המוכרים בארץ – כל הפרטים כאן

writer
ליאור יצחק תאריך פרסום: 23/07/2023

הצטרפו אלינו לפסטיבל החם בארץ! טוב נכון, הכול חם בארץ, יש 40 מעלות. אבל בפסטיבל סנטרל פארק מגידו תמצאו חום מסוג אחר. ארבעה ערבים של מופעים והפקות מקור ללא הפסקה, המתקיימים משקיעה עד הלילה, על במת הסנטרל פארק במתחם מגידו. הפסטיבל מתהדר בשורה מרשימה של אמנים מוכשרים, המבטיחים חוויה בלתי נשכחת לכל המשתתפים. בין האמונים המשתתפים: שרית חדד, ברי סחרוף, נגה ארז, יוני בלוך, אברהם טל, סטטיק, אודיה ועוד!

בנוסף למופעים המרתקים, יכלול מתחם הפסטיבל גם מתחם דוכנים, המציע מגוון מרהיב של מאכלים עשירים ותערוכות אומנות. זו השנה ה-15 של הפסטיבל ויש לכם הזדמנות להיות נוכחים באירוע המיוחד הזה בהרכב חלומי, שיציג מגוון סגנונות מוזיקליים של האומנים האהובים בישראל. הפסטיבל התפתח עם השנים, והשנה הוא חוזר לשורשיו. אין צורך ללכת ל-30 הופעות של זמרים שונים כל השנה. בכל זאת, יש לכם משכנתה לשלם ואתם לא חסרי חיים כמו ילד בן 12 בחופש הגדול. לכן קיבצנו לכם את כל האומנים החזקים על במה אחת!

 יום רביעי 9/8 (לפי סדר ההופעות) - ערב פתיחה:

שי צברי, אברהם טל, שרית חדד ובניה ברבי

 יום חמישי 10/8 (לפי סדר ההופעות):

קותימן, מרינה מקסימיליאן מארחת את לא כוחות, יסמין מועלם, שלומי שבן, ברי סחרוף, רד אקסס מארחים את אסף אמדורסקי.

 יום שישי 11/8 (לפי סדר ההופעות):

אפרת גוש וצ'יל פיל, ג'ימבו ג'יי, טדי נגוסה, יוני בלוך, נגה ארז, שייגצ, בלקן ביט בוקס.

 שבת 12/8 (לפי סדר ההופעות) - ערב נעילה:

עדן דרסו, תמיר בר, אגם בוחבוט, סטטיק, אודיה, נורוז.

 נגישות לאנשים עם מוגבלות היא בראש סדר העדיפויות בפסטיבל. המארגנים השקיעו מאמץ משמעותי על מנת לספק חוויה יוצאת דופן לכל הנוכחים. השטח מותאם לצרכים שונים וצוות נותני שירות מסור מבטיח חוויה שווה, מהנה ונוחה לכל מי שזקוק לסיוע. עקבו אחר אתר הפסטיבל וברשתות החברתיות לעדכונים נוספים ורשימת מופעים מלאה. הצטרפו אלינו לסנטרל פארק מגידו לחגיגה בלתי נשכחת של מוזיקה, אמנות וטבע!

 

 המיקום רחוק לכם מהבית ואתם רוצים ליהנות מכל ימי הפסטיבל?

הנה כמה מקומות לינה מומלצים בקרבת המתחם:


חלומות בגבעה
צימר מאובזר במלואו עם חצר גדולה ונוף גלילי, שמעניק יותר מדי ביחס למחיר הנמוך, וכולל בריכה גדולה, ג'קוזי, סנוקר, הוקי, מקום לעד 6 אנשים, חדר שינה עם טלוויזיה וכבלים, ועוד.
לפרטים: 053-5339393

חלומות בגלבוע


סוויטות שדות מרפא 
3 דירות נופש עם מקום לעד 25 אנשים סך הכול, חצר מרווחת, בריכה, מיטות שיזוף, חדר רחצה בכל דירה, מטבחון מאובזר, חדרי שינה נעימים ועוד.
לפרטים: 0554316659

בצל הגלבוע 
מתחם עם 5 צימרים באווירה יוקרתית עם מתחם חוץ עשיר ומפנק הכולל ג'קוזי, בריכה, מתחם ספא, סוויטות עץ, סוויטות אבן, סאונה ושפע פינוקים נוספים.
לפרטים: 053-9425252

בצל הגלבוע

בוסתן ציפורי 
בקתות בסגנון כפרי הממוקמות בין עצי פרי, לאירוח זוגות ומשפחות, כל הבקתות מאובזרות בכל מה שיהפוך את האירוח שלכם לאופטימלי, כגון: חצר ירוקה ומטופחת עם מדשאה רחבת ידיים, ג'קוזי ספא גדול, פינות ישיבה וערסלים, ועוד.
לפרטים: 053-8097059

בוסתן ציפורי

לוז כנרת 
בנבכי נוף פסטורלי, למרגלות יבניאל השקטה ובמרחק דקות נסיעה מהכנרת, תגיעו אל מתחם הנופש לוז כנרת. במתחם 6 סוויטות מפוארות וחצר גדולה ומטופחת עם בריכה מרעננת ומקורה בעונת החורף וג'קוזי בכל יחידה. המקום מתאים ל-40 אנשים!
לפרטים: 053-8095049

לוז כנרת

אורנופש בקצה החורש
בצמוד לחורש טבעי ומול נופם המרהיב של אגם אשכול ואתר ציפורי תגיעו למתחם מלא שלווה לזוגות ומשפחות. במתחם תמצאו 3 יחידות אירוח נעימות המובילות אל חצר מרווחת במיוחד עם ספסלים ונדנדות, בריכה מקורה ומוצנעת, מגוון מתקני ילדים ושולחן פינג פונג.
לפרטים: 053-4250893

אורנופש בקצה החורש

אולי יעניין אתכם גם

מדורים