ליהנות בבריכה גם בחורף!

בריכה זה ממש לא פינוק של קיץ בלבד, בואו להכיר את מקומות האירוח שיציעו לכם בריכה מחוממת בעונת החורף! תכינו את המצופים!

writer
מערכת האתר תאריך פרסום: 18/02/2024

בין אם אתם שחיינים מקצועיים ובין אם אתם נמנים דווקא על אלו שסתם עומדים במים ומדברים, וודאי תסכימו שאין תחושה מהנה ומרגיעה יותר מהשהייה בבריכה, במים הנעימים... ואם כבר רוגע - אז בחופשה שלא צריך למהר לחזור ממנה הביתה ולהכין צהריים לילדים, אלא על מנת  לצבור כוחות מחודשים. אבל מה עושים בחורף? למזלנו כבר מספר שנים, בריכה היא לא הנאה עונתית בלבד וישנם מקומות אירוח רבים שדואגים לכם לבריכות מחוממות בחורף הסגרירי.  

אין תחושה מענגת יותר מאשר להיכנס למים חמימים במזג אוויר קריר, להרגיש את המים מלטפים את הגוף ומחדשים את האנרגיה. בריכה היא אטרקציה בפני עצמה ומסוגלת להעביר לנו כמה שעות בכיף, במיוחד עם ילדים שצריכים למצוא עבורם תעסוקה באופן תמידי.   

אז בין אם אתם משפחה ובין אם אתם זוג שמחפש חופשה רומנטית, בריכה היא פתרון אופטימלי, שגורם תמיד לתחושת נופש ושחרור, גם בחורף. בואו להשתכשך בבריכות המחוממות שמחכות לקבל אתכם ולערסל אתכם בתוכן, גם כשהגשם לא פוסק. הנה כמה מקומות אירוח שיספקו לכם חופשה חלומית עם בריכה מחוממת:

וילה אוליב אנד ספא

וילה מרשימה לאירוח של עד 20 נופשים הכוללת מתחם חיצוני עם בריכה מחוממת ומקורה בחורף, ג'קוזי גדול המקורה בחורף, פינת ברביקיו וטרמפולינה.

לפרטים נוספים: 053-7623869

 וילה אוליב אנד ספא

זריחה בכרמל

חופשה מושלמת באווירה כפרית הכוללת בריכה המחוממת ומקורה בחורף, ג'קוזי ספא, חדר אוכל, פינג פונג, נופים עוצרי נשימה וארוחות אותנטיות מקומיות.

לפרטים נוספים: 053-6389733

זריחה בכרמל 

האחוזה

מתחם אקסלוסיבי הכולל 6 יחידות אירוח ומשקיף לעבר הכנרת והרי הגליל! במתחם החוץ של המקום יחכו לכם בריכה המחוממת ומקורה בחורף, סאונה רטובה, ג'קוזי ספא, מטבח חוץ ופינת BBQ מקצועית.

לפרטים נוספים: 053-6113104

 האחוזה

יהלום לבן בחרמון

מלון בוטיק מוקפד ורק 5 דקות נסיעה מאתר החרמון ומבריכת רם. 14 חדרי אירוח, קומת גג עם בריכה מחוממת ומקורה בעלת תקרת זכוכית, בריכת ילדים מגודרת, ג'קוזי ספא ועוד

לפרטים נוספים: 053-9387310

 יהלום לבן בחרמון

סוויטות נחל סער

במרחק של 5 דקות הליכה מבריכת רם ו-10 דקות נסיעה מהחרמון תפגשו במתחם נופש מפנק הצופה לנוף קסום וכולל בריכה המחוממת ומקורה בחורף, עמדת  מנגל ומגוון פינות ישיבה.

לפרטים נוספים: 053-8096737

 סוויטות נחל סער

שוויצריה הקטנה בכרמל

נופש רומנטי לזוגות במתחם הכולל 2 בקתות מרשימות ומעוצבות שלכל אחת מהן מתחם חיצוני פרטי הכולל בריכה מחוממת ומקורה בחורף, ג'קוזי ספא ומגוון פינות ישיבה איכותיות.

לפרטים נוספים: 055-4316685

 שוויצריה הקטנה בכרמל

אולי יעניין אתכם גם

מדורים