איך לתכנן חופשה זולה באילת?

אילת, העיר התיירותית המבוקשת במדינה מציעה מגוון אופציות לבילוי ואירוח במחירים הוגנים ומתאימים לכל כיס!

writer
מערכת האתר תאריך פרסום: 01/05/2024

אומנם אילת ידועה בתור יעד מבוקש אך לעיתים, לצערנו, היא יקרה למדי. כשרוצים לתכנן חופשה משפחתית באילת לוקחים בחשבון קודם כל את מחירי הלינה היקרים, ורק אחר כך חושבים על אטרקציות, מסעדות וכו'.

אבל למזלנו, אילת היא לא רק בתי מלון מפוארים ויקרים. בעיר הדרומית האהובה יש גם לא מעט אופציות ללינה זולה יותר. כך למשל תוכלו למצוא צימרים זולים באילת, שמאפשרים לכם להעביר חופשה נפלאה במחיר זול ושווה, בדירות נופש ועוד.

כמובן, כשרוצים לתכנן חופשה זולה באילת, כדאי לוודא שמדובר במקומות טובים, וזה בהחלט אפשרי למצוא באילת מקום לינה איכותי ולא יקר. מטיילים רבים מוטרדים מכך שמקום הלינה לא יהיה קרוב מספיק לאטרקציות המרכזיות, אז מהבחינה הזו, אתם יכולים להיות רגועים: אילת היא עיר יחסית קטנה, כך שזה לא באמת משנה איפה אתם בוחרים ללון - סביר להניח שבכל מקום בו תבחרו ללון, תהיו קרובים לאטרקציות אלה או אחרות.

אם אתם מתכננים חופש באילת בקרוב, בדקו גם אופציות של דירות נופש באילת למשפחות. במקרים רבים אלו דירות גדולות, מטופחות, עם מטבח מאובזר ואפילו מכונת כביסה ועוד.

 

אילו צימרים ודירות נופש מומלצים לזוגות באילת?
דווקא באילת היקרה יש לא מעט אופציות טובות לצימרים ודירות נופש מומלצים לזוגות, שיכולים לספק חופשה נפלאה במחיר נגיש ביותר:

סוויטות ברק - בסוויטות ברק תמצאו דירות נופש מאובזרות ומרווחות, המתאימות למגוון אופציות אירוח - זוגות, משפחות וקבוצות, עד 27 אורחים. הדירות ממוקמות במיקום מצוין, קרוב לחוף הים, האטרקציות והבילויים באילת. כל דירה כוללת חדר שינה זוגי, חדר רחצה, פינת ישיבה עם טלוויזיה וספה נפתחת, ומטבחון מאובזר. קיימות דירות בגדלים שונים, המתאימות להרכבים שונים.

המיקום המרכזי של הסוויטות מאפשר נגישות קלה לחוף הים, הטיילת, מסעדות, בתי קפה ואזורי הבילוי של אילת. תוכלו להגיע בקלות לכל מה שהעיר מציעה.

המחירים ידידותיים ביותר ותלויים בדירה אותה אתם בוחרים כך שבאמצע השבוע המחירים נעים בין 499 ₪ ל – 799 ₪ ובסוף השבוע בין 599 ₪ ועד ל – 999 ₪.

לפרטים נוספים התקשרו:053-6111751

סוויטות ברק

המקום של אורלי – שתי דירות נופש מקסימות מאובזרות, עם מרפסות נעימות, וכל מה שתרצו למצוא בחופשה שלכם – טלוויזיות חכמות שתוכלו להתחבר עם התכנים שאתם אוהבים לצפות פלוס חיבור לנטפליקס, חדר רחצה מפנק עם תחליבי רחצה ריחניים ומגבות רכות, מטבח מאובזר היטב עם מקרר, תנור, כיריים, מיקרו וכלי אוכל. סלון מעוצב ועוד.

המחיר – מ -550 ₪ ועד 650 ש"ח.

לפרטים נוספים התקשרו: 053-9431473

 המקום של אורלי

 

אכסניית הנסיך הקטן - אכסניית "הנסיך הקטן" ממוקמת במרכז אילת, במרחק הליכה קצר מהחוף, הטיילת והאטרקציות. האכסניה מציעה 25 חדרים נוחים ומאובזרים, המתאימים לזוגות, משפחות וקבוצות. החל מחדרים זוגיים ועד לחדרים גדולים המתאימים למשפחות עד 5 אנשים. כל החדרים כוללים מיטות נוחות, חדר רחצה פרטי, מקרר ומיזוג אוויר.

באכסנייה ישנו מטבח מרכזי הפתוח לשימוש האורחים בכל שעות היממה, הכולל בר מים, פינת קפה ואפשרות להכנת ארוחות. האכסניה מתאימה גם לשומרי השבת, וכוללת פלטה, מיחם ובית כנסת במרחק הליכה.

יתרון מובהק נוסף של המקום הוא המחירים כמובן. באמצע השבוע תוכלו לנפוש שם במחירים שבין 200 – 500 שקלים – תלוי כמובן בחדר ובסוף השבוע במחירים שבין 300 ל – 600 שקלים בלבד.

לפרטים נוספים התקשרו: 053-8674910

 אכסניית הנסיך הקטן

 כיצד ניתן למצוא דילים זולים לנופש באילת?

הרבה פעמים כשמחפשים חופשה משפחתית זולה באילת, מחפשים דיל טוב שמשלב גם אתרי נופש באילת וגם ארוחות, למשל במתכונת של חצי פנסיון או הכל כלול. ברוב המקרים, שילוב של אוכל עם לינה מעלה את המחיר באופן משמעותי.

אם אתם מחפשים דיל טוב, הזמינו חדר במלון, דירה או צימר בתקופה שאיננה שיא הקיץ, או הקדימו להזמין מראש. ככל שתזמינו מוקדם יותר, כך תשלמו מחיר נמוך יותר.

 

מה הטיפים הכי טובים לחסכון בחופשה באילת?

תהיו גמישים: אם אתם יכולים לנפוש באמצע השבוע או מחוץ לעונה, זה יחסוך לכם המון כסף.
הזמינו מקומות לינה מראש ומוקדם ככל האפשר - הזמנה מראש תוזיל לכם את העלויות.

שקלו חלופות למלונות היקרים באילת, יש לא מעט צימרים ודירות נופש נפלאים במחירים זולים בהרבה. בנוסף, בדירות אלה תוכלו גם להכין לעצמכם לפחות חלק מהארוחות ובכך לחסוך על מסעדות.

השתמשו באתרי קופונים שונים, לעיתים קרובות יש מבצעים טובים.

השתמשו במועדונים ובהנחות של כרטיסי האשראי, כדי לרכוש כרטיסים מוזלים לאטרקציות שונות. כמעט לכל אטרקציה יש מחיר מוזל, אחד פלוס אחד או חינם תמורת נקודות.   

יש לא מעט פעילויות ואטרקציות באילת שזמינות בחינם, כמו טיולים בטבע, רחצה בים, ועוד.

 אז אם אתם מחפשים לחסוך ולא להתפשר על החופשה שלכם במקביל – היכנסו ל - מקומות לינה זולים באילת

 

  

 

אולי יעניין אתכם גם

מדורים