צימרים ודירות נופש מומלצים לזוגות באילת

אילת היא מוקד עליה לאלפי תיירים בשנה, היא ידועה כעיר נופש למשפחות אך היא רומטית לא פחות. לפניכם שלל אופציות אירוח לחופשה רומנטית במיוחד לזוגות!

writer
מערכת האתר תאריך פרסום: 01/05/2024

 

אילת, עיר השמש, הנעורים, המסיבות והפאן הנצחית היא תמיד המקום המושלם שאותו אנחנו מדמיינים, כשאנחנו חושבים על חופשה. אילת היא חופש אמיתי, כי היא יודעת לספק לא רק בילויים טובים, מסעדות נהדרות וחופי ים מושלמים, אלא גם בזכות מקומות האירוח המגוונים שלה: צימרים / דירות נופש באילת למשפחות / זוגות. מה שתרצו, תמצאו ובמגוון רחב של מחירים. אנשים רבים כבר מבינים שלא חובה להזמין חדר במלון יוקרתי, בכדי ליהנות מחופשה מושלמת: יש לא מעט דירות נופש באילת שמציעות לינה יוקרתית, קרובה לטיילת ולחופים, במחירים גמישים בהרבה.

כיצד ניתן למצוא דילים זולים לנופש זוגי באילת?

אם חולמים על חופשה רומנטית באילת ולא בא לכם לקרוע את הכיס ולשלם על כמה ימים של פאן במשך שנה או יותר, עם קצת תכנון ותשומת לב, תוכלו למצוא דילים זולים וליהנות מחופשה בלתי נשכחת בעיר השמש הנצחית. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם למצוא דירות נופש באילת בזול או צימרים באילת לזוגות במחירים אטרקטיביים:

דירת אירוח יוקרתית באילת

בתי המלון באילת יקרים מאוד, בטח ביחס לצימרים ולדירות הנופש. בנוסף, בחדר המלון לא תוכלו לבשל ובצימר / דירת נופש תוכלו להכין לעצמכם אוכל ולהימנע ממסעדות יקרות, או לצמצם את האכילה בחוץ. למשל, דירות הנופש גפן דירות אירוח יוקרתיות תמצאו לא רק דירת נופש יוקרתית ומפנקת עם בריכה, מנגל, שולחן פינג פונג ועוד – אלא גם מטבח מאובזר שיאפשר לכם לעשות הכל - לבשל, לחמם ואפילו לארח!

לפרטים נוספים: 053-9368429

 גפן

 

צימר מפנק באילת

לא משנה אם אתם יושבים כרגע מול החלון ורואים רק גשם, רעמים וברקים – תחשבו קדימה והזמינו כמה שיותר מוקדם את חופשת הקיץ שלכם.ככל שתזמינו את מקום האירוח מוקדם יותר, כך גדל הסיכוי שתמצאו דילים משתלמים. אתם יכולים למצוא אפילו צימרים באילת עם ג'קוזי במחיר מוזל, אם תזמינו זמן רב מראש.

לדוגמא - קורל סוויטות בוטיק 3 סוויטות מטריפות ויוקרתיות, עם בריכה פרטית מחוממת, מיטות שיזוף, ג’קוזי, מיטות שיזוף, עמדת מנגל ומה לא.


לפרטים נוספים: 053-4679008

 קורל סוויטות בוטיק

וילה באילת

אבל למה להתקבע דווקא על הקיץ? בחורף הרבה יותר זול. אתם יכולים למצוא דירות נופש באילת עם בריכה מחוממת, וליהנות מחופשה מושלמת ולא יקרה בכלל.

וילה ויקטוריה באילת היא וילה חלומית ויוקרתית עם 7 חדרי שינה, בריכה ענקית מחוממת עם נוף מטריף, פינות שיזוף וכל מה שקיוויתם לקבל בווילת החלומות שלכם. שם למשל, תוכלו לבלות גם בחורף, ובכך להוזיל את העלויות שלכם.

לפרטים נוספים: 055-4315211

 וילה ויקטוריה אילת

צימרים וסוויטות באילת

אם אתם מחפשים צימרים באילת לזוג, שימו לב לפרסומים השונים באתרים – הרבה פעמים קופצות פרסומות לצימרים באילת דקה 90 או צימרים באילת למשפחות – במחירים זולים בהרבה מהמחיר הקבוע.

סוויטות יוקרה סי סייד אילת - חופשה מפנקת במיקום מצוין, רק בזריקת אבן מחופי אילת. כאן תוכלו ליהנות משתי סוויטות מרווחות לאירוח עד 4 אנשים, בריכה, חדר כושר ונוף מרהיב לים האדום. כל אחת מהסוויטות מציעה מרחב מאובזר ונעים, הכולל מיטה זוגית, פינת ישיבה, מטבחון מלא ופינת רחצה. הנוף הכחול של הים משתקף מהחלונות הגדולים שבכל סוויטה. במתחם המשותף תמצאו בריכה מרהיבה וחדר כושר, כך שתוכלו להתרענן ולשחרר את הגוף והנפש.

לפרטים נוספים: 053-6203239

 סוויטות יוקרה סי סייד אילת

סוויטות לה פאלמורה מתאימות מאוד למשפחות – מתחם עם מספר סוויטות בגדלים שונים ומטבח משותף, כמה דקות הליכה מהקניון ומחוף הים, עם בריכה, חדר כושר, סאונה ועוד.

לפרטים נוספים: 053-6114927

 

 סוויטות לה פאלמורה

מציאות דירות נופש באילת – אפשר למצוא. עם קצת מאמץ ותכנון, תוכלו למצוא דילים זולים וליהנות מחופשה רומנטית ובלתי נשכחת באילת!

מה הטיפים הכי טובים לחסכון בחופשה באילת לזוגות?

לא משנה אם הלכתם על צימרים זולים באילת, דירות נופש לזוג או פרגנתם לעצמכם צימרים באילת עם בריכה, אתם יכולים להוזיל את החופשה שלכם באופן משמעותי אם תבשלו לעצמכם בצימר או בדירת נופש (אחד היתרונות הגדולים שבניגוד לחדר במלון, פה תמצאו מטבח מאובזר היטב לחוויה זוגית רומנטית לא פחות). בנוסף, תצאו לטיילת ולאטרקציות השונות כשאתם שבעים, שלא תתפתו לאכול בחוץ (זה גם יותר בריא). תביאו איתכם בקבוק מים, וקבעו מראש סכום כסף לביזבוזים, שאותו לא תעברו.

 

לעוד מקומות אירוח מומלצים עבור זוגות באילת – היכנסו: מקומות אירוח לזוגות באילת

 

אולי יעניין אתכם גם

מדורים