יום שישי חזר

ימי שישי הם זמן מצויין לטיולי בוקר קצרים, השלימו את הסידורים ביום חמישי ופנו לכם את שישי למגוון טיולים שמציעה החברה להגנת הטבע. לא תתחרטו.

writer
עידית אייל תאריך פרסום: 25/02/2010

מי מארגן?

קק"ל מציעה אינספור טיולים, חלקם חינם-אין-כסף, בימי שישי בבוקר. כל אחד, בכל גיל ובכל רמת כושר יכול למצוא את הטיול שמתאים לו, ולהעביר את זמן הזהב של שישי בבוקר בנעימים, עם חברים ומשפחה. הטיולים מתקיימים בכל רחבי הארץ ומתמקדים בחלק מהנחלים, הפריחות והיערות היפים ביותר שיש לנו. אז בואו נעשה עם עצמנו משהו טבעי בשישי בבוקר, ונצא לטיול.

שישי בבוקר הוא זמן אידיאלי לבילוי רגוע וכיפי עם המשפחה ועם החברים. נכון, יש בישולים וסידורים, אבל מותר מידי פעם לנסות להעביר אותם לזמן אחר, להזמין קייטרינג או למצוא פתרון יצירתי אחר על מנת לנצל את זמן הקסם הזה. לרוב האוירה בשישי בבוקר היא נינוחה, לשומרי שבת עדיין מותר לנסוע, והכי טוב – אתרי הטיולים עדיין לא מלאים בהמוני אנשים המנפנפים במרץ מעל האסכלה כאחוזי דיבוק.

במיוחד עבור הרגעים הקסומים של שישי בבוקר, יצאה קק"ל בסדרה של טיולים מודרכים, אשר יפקחו את עיניכם ויחשפו אתכם לכל היופי והטוב שיש בארץ, לאורכה ולרוחבה.הצטרפו לאחד מהטיולים המדהימים הבאים, ואם אתם מעוניינים  בפרטים נוספים ניתן להתקשר ל"קו ליער": 1-800-350550.

רגע לפני פורים

ביום שישי שלפני פורים, 26.2, מקיימת קק"ל שני טיולים מודרכים באוירה פורימית מיוחדת.
הראשון, חינם – טיול משפחות ליער ברעם אשר בגליל העליון. בין עצי האלון אשר ביער יכירו המטיילים את סיפור המגילה ואף יבקרו בקבר הגיבורים המרכזיים בה – מרדכי היהודי ואסתר המלכה. בגליל העליון עוד המון מסלולי טיול מומלצים לכל המשפחה.
השני, טיול המיועד למבוגרים ביער מרישה אשר באיזור בית גוברין. הטיול משלב בין נסיעה ברכבים לבין הליכה ברגל בדרגת קושי קלה, ובמהלכו יצפו המטיילים בשפע הפריחה המדהימה אשר ביער ובפיסות היסטוריה מרהיבות אשר השתמרו ביער, כמו בורות מים ושרידי מבנים. הטיול בתשלום של 60 ש"ח למשתתף, ויש להגיע אליו מצויידים בנעליים גבוהות.

לחיות שטח בלבד

ביום שישי 5.3 בשעה 08:00 מתקיים טיול 4x4 באיזור הרי יהודה הצפוניים (הטיול מתבצע ברכבם הפרטי של המטיילים, 140 ש"ח לרכב). הטיול בדרגת קושי בינוני, יימשך כ-6 שעות, ויכלול את הר הרוח, נחל החמישה, חורבת מיצד, שער הגיא ועוד, עד שיסתיים בחניון מח"ל. בדרך יעברו הדרכות מרתקות הנוגעות לאיזור הטיול, כולל הסברים על תוכנית הרכבת לירושלים וכמה היא עשויה לפגוע בטבע שבאיזור.

בשצף קצף
נחל חרוד הוא נחל איתן באיזור בית שאן ועמק יזרעאל, אשר נשפך בסוף דרכו אל נהר הירדן.  ביום שישי 5.3 בין השעות 10:00-13:00 יתקיים לאורכו טיול משפחות, בנסיעה ברכבים פרטיים. הטיול מתקיים חינם לגמרי, ומתאים לכל הגילאים.

פרחים וחיוכים

עמק יזרעאל ירוק ופורח בעונה זו של השנה, ואתם מוזמנים ליהנות משפע הפריחה והצמיחה בטיול אשר יתקיים ביום שישי 12.3 בשעה 10:00. במסגרת הטיול ייסעו המטיילים בין אתרי הפריחה השונים, בחיפוש אחר פרחי האביב ובראשם אירוס הגלבוע המרשים.
הטיול בעלות של 50 ש"ח למשתתף, והוא צפוי להימשך כ-4 שעות.  

מי אוהב את השבת?

קבלת שבת מקורית ומפתיעה תתקיים בפארק עדולם שבשפלה ביום שישי 12.3 בין השעות 14:00-17:00, בטיול משפחות חינמי מרהיב. אנשי שנת השירות של קק"ל (שנת שירות אינה באה במקום שירות צבאי אלא רק דוחה אותו בשנה) יטיילו איתכם ויעבירו הדרכות מרתקות בנוגע לאירועים ההיסטוריים אשר התרחשו בחורבת עתרי אשר בפארק. קבלת השבת עצמה תתקיים בחורבות מבנה הציבור שבמקום, שהוא ככה"נ בית כנסת עתיק.

ניתן לקרוא עוד על מגוון טיולים נוספים בכל רחבי הארץ.

 

אולי יעניין אתכם גם

מדורים