פינוקים גליליים

פסטיבל ייחודי המשלב מחול, תרבות ויין משובח מול נופי הגליל הקסומים. זהו תקציר פסטיבל "רוקדים הרי גליל" שמחכה לכם ב 20 למאי בקיבוץ יראון

writer
עיידת אייל צילום: יח"צ תאריך פרסום: 06/05/2010

פסטיבלים למחול מתקיימים חדשות לבקרים, ואירועי היין בארצנו זבת החלב והדבש הם כבר עניין של מה בכך. שני סוגי האירועים הללו מסווגים אצל מרבית האוכולוסייה כאירועים יוקרתיים ותרבותיים עם אוירה בוגרת, אמנותית ומעניינת, ולכן פסטיבל "רוקדים הרי גליל" המשלב בין יין ומחול מושך שבעתיים.

מה זה פסטיבל "רוקדים הרי גליל"?

פסטיבל "רוקדים הרי גליל" הינו ערב מיוחד המשלב בין היין הנפלא של יקב הרי גליל לבין מחול המבוצע ע"י מיטב אמני ישראל, אשר יתקיים ב-20.5.10 החל מהשעה 16:00 בקיבוץ יראון. שבגליל העליון.
האירוע, המתקיים בשיתוף עם עמותת הכוריאורגפים בישראל לרגל חגיגות עשר השנים של יקב הרי גליל, יכלול לצד יריד יינות וסדנאות יין גם מופעי מחול קצרים ומיוחדים, אשר יצאו מחלל הסטודיו הסטרילי אל חללי היקב עצמו. כך הופכים המבואה, המרפסת, מרכז המבקרים ועוד, ליצירת אמנות כפולה, אשר מחד היא חלק מיצירת יין משובח, ומאידך היא הקרקע עליה מתקיימים מופעי מחול יפיפיים המרחיבים את הדעת והנפש. למבקרים נמרצים במיוחד מצפה גם מסיבת ריקודים אל תוך הלילה, וכל זאת על רקע הנופים המקסימים של הרי הגליל.
הפסטיבל הינו בתשלום של 40 ש"ח להשתתפות בכל הסדנאות והמופעים, ושימו לב שלחלק מהאירועים ישנן הגבלות גיל.

למלא את היום

אם אתם חובבי יין, מחול, אמנות ותרבות, ולכן בחרתם לבוא לפסטיבל "רוקדים הרי גליל", בוודאי תרצו לנצל את ההזדמנות ולבקר באטרקציות ומקומות נוספים באיזור שסביר שיעניינו אתכם.
למשל, "מחלבת גבינות המאירי" אשר בצפת. "מחלבת גבינות המאירי" היא ראשונת המחלבות בארץ, הפועלת למעלה מ-160 שנים במבנה עתיק ועוצר נשימה. בסיור במחלבה תוכלו ללמוד על תהליך ייצור הגבינות, לצד סיפורים על ההתיישבות בעיר העתיקה צפת לאורך הדורות. בסוף הסיור מצפות לכם טעימות וכמובן שתוכלו לרכוש מהגבינות המיוחדות ולקחת לעצמכם מזכרת טעימה מאד הביתה.
אם אתם מעוניינים תוכלו גם לבקר ביקב נוסף באיזור, הוא יקב רמות נפתלי, שהוא יקב בוטיק שבו תוכלו למצוא יינות משובחים בייצור עצמי עם מיטב הטכנולוגיה.

עוד לא אכלנו שום דבר

אז נכון שכבר מילאתם את הבטן ביין מעולה ובגבינות מצויינות, אבל אם הבטן בכל זאת מקרקרת ודורשת ארוחה של ממש, הגליל ישמח לספק לכם מגוון רחב ואיכותי של מסעדות המציעות סעודות מלכים לכל כיס. למשל, ב"בית שלום" במטולה תוכלו להתענג על ארוחה צמחונית מדהימה המבוססת על המטבח של ראשוני המתיישבים במטולה עם טוויסט עדכני, במבנה משומר מדהים ביופיו. אם אתם לא מוכנים לוותר על מנת הבשר שלכם, נסו את מסעדת "ורד הגליל" שבה תוכלו ליהנות ממנות בשריות מצויינות ועשויות היטב, וגם תוכלו להתפרע ולבחור לעשות טיול סוסים קצר.

לא תישארו קצת?

כבר נסעתם עד הגליל וביליתם עד הערב רחוק מהבית, לא תפנקו את עצמכם באיזה צימר בגליל ?
הגליל  על נופיו המדהימים הוא קרקע פוריה המציעה שפע של צימרים איכותיים ומשובחים לחופשה גלילית מושלמת. נסו את "צימרינה" היפיפה במושב שפר, המציע בקתות עץ עם ג'קוזי זוגי ענק ופינוקים נוספים. אופציה נוספת היא מלון הבוטיק והספא "וילה גליליי" שבצפת, המציע בנוסף לאירוח משובח גם טיפולי גוף מרגיעים ממיטב המטפלים.

סמנו ביומנים – 20.5.10, פסטיבל "רוקדים הרי גליל" ביקב ביראון. הפסטיבל עצמו מלא בכל טוב, הסביבה היפיפיה השופעת נופים ועניין תספק לכם את המעטפת, וכל שאתם צריכים לעשות הוא פשוט להגיע.

אולי יעניין אתכם גם

מדורים