חוגגים בענק | מסיבות במיני ישראל

מיני ישראל ממשיך במסורת ארועי הקיץ ומזמין אתכם לבלות אחרת גם בלילות שישי. בתוכנית מוסיקה טובה, הופעות אומנים, אוויר צלול ועוד. בואו עם מצב רוח טוב וכח למסיבת ריקודים סוערת

writer
עידית אייל צילום : יח"צ תאריך פרסום: 26/05/2010

יום העצמאות שנחגג לפני פחות מחודשיים הזכיר לכולנו שלמרות כל הקיטורים וההתעניינות הבלתי פוסקת בשערי המטבע הזר, אנחנו נשארים בארץ וגם ממש אוהבים אותה. יש הרבה מקומות יפים לבקר בהם בישראל ואנחנו פוקדים אותם חדשות לבקרים, אולם מקומות מעטים שמצליחים לרכז בתוכם את תמצית הישראליות וגם למשוך אליהם בהתלהבות ילדים ומבוגרים כאחד. אחד המקומות שבהחלט מצליחים לעשות זאת הינו אתר "מיני ישראל" שבלטרון.

מיני ישראל – קטן אבל גדול

"מיני ישראל" הוא ללא ספק אחד האטרקציות היותר מיוחדות בישראל. האתר מכיל מאות דגמים מוקטנים של מבנים ואתרים מפורסמים בארץ, כולל אלפי דמויות, מכוניות, רכבות וכו' הנעות בין הדגמים ומפיחות בהם חיים.
הפארק כולו מקרין אוירה ישראלית מחבקת, החל בקירבתו הגיאוגרפית לעיר הבירה ירושלים, דרך בנייתו בצורת מגן דוד, וכלה כמובן באתרים המיוחדים ובסיטואציות המאד ישראליות שמוצגות בו. למרות שצורתו של הפארק הינה של מגן דוד ולא בצורת מפת המדינה, בעת תכנונו היתה הקפדה לשמור על יחסיות בין מוצגים מסויימים, וכך תוכלו להשקיף על הכינרת מהרי הגולן או להביט על הגנים הבהאים המדהימים והמעוצבים ממרומי הר הכרמל.

כל הארץ משולשים-משולשים

אם אתם שואלים את עצמכם איזה מקומות תראו בביקורכם בפארק, התשובה הפשוטה ביותר תהיה: כמעט הכל. אמנם אין דגם של כל עיר וכפר שיש לנו בארץ, אבל יש חלוקה ברורה לערים גדולות ולאיזורים החשובים, כך שהאוירה החשובה מכל מקום עוברת ואף אחד לא נותר מקופח. האתר מחולק ל-6 בהתאם לצורת מגן הדוד: ירושלים, תל אביב, חיפה, דרום הארץ, צפון הארץ ומרכז הארץ. בכל אחד מהאיזורים תמצאו את המבנים והאתרים המפורסמים ביותר של האיזור ואת אלה שמעבירים את התחושה והאופי של אותו איזור בארץ, כך שאם אתם מצפים לראות איזשהו אתר מיוחד, סביר להניח שתיתקלו בו בביקור בפארק.

לא רק דגמים

מעבר ליצירתיות, הלמידה והאוירה הישראלית, תמצאו בפארק "מיני ישראל" אטרקציות נוספות ממודלים יפיפיים ומושקעים. הקטנטנים ימצאו עניין רב בג'ימבורי המשופץ והאיכותי, ויעניקו להורים קצת זמן איכות ושקט. ילדים גדולים יותר (וגם חלק מהמבוגרים) יתאהבו בחדר המולטימדיה החדיש, המכיל מגוון רחב של משחקי מחשב אטרקטיביים ואפילו סימולטור טיסה. עוד חוויה שלא כדאי לוותר עליה היא שיט בסירות לייד איזור העיר אילת. אם הרעב מתחיל לדגדג תוכלו להתמודד איתו בקלות במתחמי המזון המציעים מגוון של ארוחות החל בסלטים קלים וכלה בקייטרינג ביתי. אגב, ניתן לחגוג בפארק גם אירועים כמו בר ובת מצווה, ומומלץ לברר זאת מול צוות הפארק.

מדליקים את הלילה

לקראת הקיץ יוצאים באתר "מיני ישראל" ביוזמה מדהימה של מסיבות ליליות לגילאי ה-50+. בתרבות של מועדונים סגורים ואפופי עשן המתפקעים מצעירים דחוקים וממוזיקה אלקטרונית, מציע פארק "מיני ישראל" אלטרנטיבה למי שעבר כבר את גיל 50 אבל עדיין מחפש ליהנות ממוזיקה טובה ולרקוד עם חברים. המסיבה הראשונה תתחיל ביום שישי ה-28.5 בשעה 22:00, והמסיבות הבאות יימשכו בימי שישי לאורך כל חודשי הקיץ.
בתוכנית ינגנו להקות מוזיקה עברית ולועזית, תקליטן ירקיד את הנוכחים עם מוזיקה משובחת מכל הזמנים  ובר משקאות איכותי יהיה פתוח לרקדנים הבלתי נלאים. כל זאת בתוך האוירה הקסומה של פארק "מיני ישראל", המואר בשעות הלילה בתאורה יפיפיה ומרהיבה.

לסיכום, פארק "מיני ישראל" מצפה לנו עם תוכניות קיץ מדהימות, בדגש על ליין המסיבות הייחודי לבני ה-50+. שלבו ביקור באתר בכל חופשה משפחתית, ובטוח שתצאו גדולים.  לקבלת פרטים נוספים והזמנת כרטיסים 1700-559-559

אולי יעניין אתכם גם

מדורים