ספא של חופשה

אין כמו טיפול טוב בספא ואין כמו ספא טוב שנמצא במתחם החופשה שלכם. מערכת וויקנד ממליצה על כמה מקומות בהם תוכלו לשלב את החופשה שלכם עם טיפול להרגעת הגוף והנפש.

writer
עידית אייל בתמונה: וילה גליליי צילום: לובקה תאריך פרסום: 28/06/2010

חופשה היא הרבה יותר מכמה ימים מחוץ לבית. חופשה היא זמן אינטימי וכיפי עם מי שאוהבים, שבירת השגרה היומיומית והלוחצת, בילוי במקומות יפים ולא מוכרים, וגם הרבה שחרור, רגיעה ומילוי מצברים לקראת החזרה לחיים הרגילים, שממתינים לנו בסוף החופשה גם אם נתכחש לכך.
לכן זה לא פלא שבשנים האחרונות ניתן למצוא יותר ויותר מקומות אשר מציעים בילוי ספא מרגיע, בנוסף ללינה מפנקת או כשירות נפרד. במקומות הללו ניתן ליהנות מעיסויים, טיפולי יופי, בריכות למיניהן, מוצרי טיפוח ועוד הפתעות בסימן התרגעות והנאה. אם גם אתם מבקשים להעניק לעצמכם חופשה מפנקת של ספא וטיפולים, מערכת "וויקנד" אספה עבורכם כמה מקומות מומלצים ומעולים, שישאירו אתכם עם שרירים רפויים, עור רך, ריח משכר וטעם של עוד.

"ספא בחצר"

איפה: כפר תבור, גליל תחתון.
על מיטת הטיפולים: קשת רחבה של טיפולים בחדרים פרטיים ליחידים או לזוגות, המאובזרים גם בג'קוזי או במקלחון, וכן בפינות ישיבה והתרגעות. מלבד עיסויים קלאסיים ומוכרים כמו העיסוי השוודי, ב"ספא בחצר" מציעים גם טיפולים מיוחדים כמו פילינג באפר וולקני (שהפעם לא הורס לאף אחד את  התוכניות) וטיפול עטיפה בבוץ.
מה עוד: צימרים יוקרתיים עם ג'קוזי לזוגות ולמשפחות קטנות, חצר מלבלבת ומטופחת עם עצי פרי וצמחי תבלין, ומגדל "השומר" שבו תמצאו בית קפה עם אוירה מושלמת בקומה הראשונה, ותצפית נוף לעבר התבור בקומה השניה.
בסביבה: הר תבור ומסלולי טיול, טיולי ג'יפים, יקב, מוזיאון מרציפן ועוד.
לפרטים נוספים: 04-6772326.

וילה גליליי

איפה: הר כנען, צפת.
על מיטת הטיפולים: מגוון עצום של טיפולים לבודדים וטיפולים זוגיים, כולל מבחר טיפולים אלטרנטיביים. בין היתר תוכלו להתענג
ב"וילה גליליי" על טיפול בארבע ידיים, טיפול רייקי, עיסוי במבוק, עיסוי לנשים הרות, עטיפה באצות ואפילו פדיקות ומניקור.
מה עוד: מלון בוטיק שלם בעיצוב צרפתי קלאסי, עם חדרים יוקרתיים והרבה רהיטים ואביזרים תקופתיים מעוצבים שהם חלק מאוסף פרטי. בנוסף, פועלת במלון מסעדת השף "ביסטרו גליליי", המציעה תפריט המשלב בין המטבח הצרפתי המסורתי לבין המטבח הגלילי, ועושה שימוש ברכיבים מקומיים, עונתיים וטריים, לצד יינות משובחים מיקבי האיזור.
בסביבה: הר מירון, צפת העתיקה, ראש פינה, טיולי סוסים ועוד.
לפרטים נוספים: 04-6999563.

ספא כפר הים

איפה: חדרה, מישור החוף.
על מיטת הטיפולים: שפע של מתקני ספא חדישים, החל מבריכה, דרך סאונה וכלה במקלחות זרמים, וכל זאת בנוסף לחוף הים המדהים הסמוך. בין הטיפולים תמצאו אמבט מלחים, קרצוף הגוף, טיפול שיאצו וטיפול רקמות עמוק, כאשר לאורך כל השהות בספא ניתן להשתמש בכל המתקנים באופן חופשי.
מה עוד: חדרי אירוח בסגנון דירת סטודיו, מוארים ומרווחים, עם מרפסת פרטית הצופה אל הים, וכן כיבוד קל. בנוסף, שלוש מסעדות הפועלות במתחם הנופש של "כפר הים", בריכה חיצונית ענקית, וחוף ים יפיפה וקסום.
בסביבה: הגן הלאומי קיסריה, פארק נחל חדרה, טיולי סוסים, מסעדות יוקרתיות ועוד.
לפרטים נוספים: 04-6226055.

עוד מקומות רבים מציעים טיפולים ועיסויים כחלק המרכזי או כפינוק משלים בחופשה זוגית ואפילו משפחתית. נסו מקומות המציעים ספא בחופשה שלכם, ותראו שתחזרו מהחופשה כמו אנשים חדשים.

 

אולי יעניין אתכם גם

מדורים