קסם גלילי בכפר ורדים

כפר ורדים הוא ללא ספק אחד מהמקומות היפים והמיוחדים שלנו. בכפר ורדים שפע של תרבות, אומנות, תיירות וקולינריה משובחת. אם עדיין לא ביקרתם, זה הזמן לתכנן את השבת הקרובה

writer
עידית אייל צילום:ורדים ואוהבים תאריך פרסום: 04/07/2010

כמה חם! הקיץ הישראלי פתח את העונה ובגדול, לאחר שנגס גם בחלקים גדולים של האביב והפך אותם לכמעט בלתי נסבלים. המוח זועק: פינלנד! אנטרקטיקה! אלסקה! ודורש שניקח אותו לחופשה במקום שבו מעלות הצלזיוס הן חד ספרתיות. אבל בעצם לא צריך לחלום על מקומות כל כך רחוקים, כשיש לנו נווה מדבר, גן עדן קטן, מקום נעים ומושלם לבילוי קיצי, ממש אצלנו בגליל המערבי. על כפר ורדים שמעתם?

כפר ורדים – בטוח ששמעתם!

אתם בטוח  מכירים את כפר ורדים, לפחות בשמו, כי מדובר ביישוב לא קטן בכלל – מועצה מקומית בת 6000 תושבים, אשר מפורסם ברמה הגבוהה של איכות החיים בו. הוא עלה על הקרקע במסגרת פרוייקט של סטף ורטהיימר להרחבת איזור התעשייה תפן בשנת 1984, ובהתאם לתוכנית – הצליח למשוך אליו אוכלוסיה חזקה מכל רחבי הארץ, המקיימת חיי קהילה מקסימים ותוססים. החינוך ביישוב מתאפיין באיכות יוצאת דופן, עם בתי ספר מעולים, מרכז מוזיקה שוקק חיים, ותנועת נוער שרבים מילדי היישוב משתייכים אליה.  סוג של גן עדן, כבר אמרנו?

גן עדן – גם למטיילים

כפר ורדים נשמע כמו מקום נפלא לגור בו, אבל לא מוכרחים לעשות החלטות ארוכות טווח ודטרמיניסטיות בשביל לבוא וליהנות מהיישוב במשך כמה ימים או סוף שבוע.
מזג האויר בכפר ורדים הוא יבש ונעים אפילו בימי קיץ חמים במיוחד, הוא נמצא בגובה רב ומשקיף לעבר נופים מדהימים של הרי הגליל, וניתן להגיע ממנו בנסיעה לא ארוכה גם אל חוף הים התיכון. זאת, בנוסף לשפע של אטרקציות ופעילויות שתמצאו בשטח היישוב ובסביבתו (החל בבריכה וכלה בחוות סוסים), והמון מסלולי טיול גליליים ויפים בכל רמות הקושי.

צימרים שעושים חשק לעוד
עם פוטנציאל תיירותי כל כך מפותח, לא פלא שהצימרים שממתינים למטיילים בכפר ורדים הם צימרים מצויינים מהמעלה הראשונה, בין אם אתם משפחה תוססת או זוג רומנטי מפונק.

לזוגות בלבד

"ורדים ואוהבים" – סוויטה מוארת ומרווחת המתאימה גם לאירוח נכים. בחדר המקסים יש מיטת אפיריון, מטבחון מאובזר כולל מכונת אספרסו, פינת ישיבה ועוד. במרפסת הפרטית הצמודה מחכה הבילוי האמיתי – ג'קוזי ספא ענקי המשקיף לעבר הנוף המהמם של האיזור. 

"קאסה בלאנק" – 2 יחידות אירוח רומנטיות וקסומות המשקיפות מצד אחד לחרמון, ומצד שני לים התיכון. בכל אחד מהחדרים ג'קוזי זוגי מרובע צמוד לחלון הצופה לנוף, מטבח מאובזר, פינות ישיבה רומנטיות ומרפסת פרטית עם ריהוט גן.

לזוגות ולמשפחות

"בית עץ יוני" – שתי בקתות עץ בסגנון כפרי וקלאסי. בתוך הבקתות ג'קוזי זוגי עגול שנמצא בסמוך למיטה, פינת אוכל, מערכת קולנוע ביתית, מטבח מאובזר וגם מרפסת פרטית של הצימר. מחוץ לבקתה יש חצר ירוקה ומטופחת, מלאה בפינות חמד ואיזורי ישיבה מקסימים בין עצי החורש הטבעי. 

"אוסנתה" – צימרים ברמה גבוהה של עיצוב ויוקרה. בתוך החדר יש ג'קוזי זוגי מרובע עם כריות תמיכה הניצב לייד החלון ומשקיף אל הנוף, מטבחון מאובזר, פינת ישיבה והרבה הפתעות מתוקות החל ביין וכלה במאפים ביתיים. מחוץ לחדר יש חצר פרטית עם דק עץ ומיטות שיזוף.

"קן השחף" 3 חדרי אירוח המתאימים בצורה מושלמת לאירוח של הציבור הדתי, החל במיחם ופלטת שבת וכלה במיטה זוגית הניתנת להפרדה. לשלושת חדרי האירוח מקלחת צמודה ובה ג'קוזי, והחדרים חולקים לובי משותף ומטבח גדול ומאובזר היטב הכולל את כל הציוד הדרוש לבישול. מחוץ לחדרים גינה מטופחת ומלאה בעצים, כולל משחקים לילדים ובריכת שעשוע גדולה.

אל תהססו לברוח מהחום והלחות אל גן העדן המקומי של ישראל, ונצלו את הקיץ לחופשה מקסימה באקלים, אוירה ונוף שונה – כפר ורדים.

אולי יעניין אתכם גם

מדורים