בסימן סתיו: טיולים בסוף אוקטובר

מזג האויר הפתיע אותנו בחודש אוקטובר ולא ממש תוכנן להיות כל כך חם. אבל בכל זאת החזאים צופים ירידה ניכרת לקראת סוף השבוע הקרוב ומי יודע לאן יוביל השבוע שאחריו. צאו לטיול הסתיו מתקרב.

writer
יפעה מבטח צילום:מיכאל אופנגן תאריך פרסום: 20/10/2010

לאלה הבוחרים לטייל בסופי השבוע הקרובים ודאי לא יהיה משעמם. מזג האוויר צפוי להיות מעט נעים יותר ושלל פעילויות בחסות רשות הטבע והגנים הלאומיים מבטיחות לרתק אתכם משפחות או קבוצות מטיילים בוגרים בשבפע של מסלולי טיול. רוצים לדעת איך בדיוק לסיים את אוקטובר בפעילות טבע מיוחדת? בשורות הבאות מספר הצעות.

חצבים פורחים וציפורים אין ספור

טיול זה לוקח אתכם אל ליבה של שמורת נחל תנינים, כן, זה מהשיר. בימים אלו השמורה לובשת את בגדי הסתיו שלה והיא עטוית חצבים פורחים, וציפורים נודדות. כמו כן כתמיד טחנת הקמח מספקת סיפורים והסברים אותם מבטיחים אנשי רשות הטבע והגנים להדגים גם על רטוב.
מתי? בימי שבת ה22.10 וה29.10 החל מהשעות: 10:00, 12:00 ו-14:00.
היכן? שמורת טבע נחל תנינים. אזור צפון מישור החוף.
למי מיועד? משפחות.
מחיר: ללא תשלום נוסף על דמי הכניסה לשמורה

תילי סיפורים במגידו

לא רבים יודעים אך תל מגידו הינו  אתר ארכיאולוגי מן החשובים גם ברמה עולמית. ההתיישבות במקום הייתה קיימת במשך מאות שנים והממצאים יכולים לספר לנו, המטיילים, לא מעט על החיים השונים והמגוונים שהתקיימו כאן לאורך כל אותן תקופות. בסיור במקום תוכלו לראות ולשמוע על שער העיר בו ישבו הנביאים, על ענפי המסחר השונים ששגשגו כאן, על המקדשים הרבים שמייצגים את החיים הדתיים רבי הפנים שכללו בין השאר פולחן המסתורי שכלל קריאה בכבד ועוד הרבה.
מתי? יום שבת ה23.10  החל מהשעות: 10:00 ו-12:00.
היכן? גן לאומי מגידו, סמוך ליקנעם.
למי מיועד? מבוגרים בעיקר. חובבי ארכיאולוגיה. יש סיורים גם בשפה הרוסית. 
מחיר: ללא תשלום

 

אולי יעניין אתכם גם

מדורים