פסטיבל מתועד: צילום בנמל ת"א

משהו טוב קורה בנמל תל אביב עד סוף השנה החדשה. אירוע "חשיפה קצרה" הכולל תערוכות וסדנאות צילום יקשטו את רחבת הנמל הססגונית. לא לחובבי הצילום בלבד

writer
מאיה כץ , צילום: יח"צ תאריך פרסום: 28/10/2010

ממש בימים אלה  ועד לתאריך ה- 1.1.11, מתקיים בנמל תל אביב אירוע "חשיפה קצרה". האירוע מתקיים בבית צילום חדש וייחודי אשר נפתח בנמל וכולל הצגת תיקי עבודות, מפגשים עם צלמים, סיורים, סדנאות צילום ופעילויות לילדים. לצד אלו יופעל במקום בית קפה בהפעלתו של השף ניר צוק. האירוע הינו בשיתוף סטודיו אלדד רפאלי ואייל לנדסמן והוא מצטרף לשורת אירועים נוספים המתקיימים בנמל ומעניקים במה ליצירה ותרבות מקומית. האירוע מיועד לצלמים מקצועיים, צלמים חובבים ואף לילדים ולכאלה שעולם הצילום זר להם.

 

על תיקי העבודות:

החל מ-  26.10 יוצגו עבודות של שלושה אמנים בנושא הזנות בישראל. העבודות כוללות צילומי פורטרטים של זונות בשיקום, צילומים דוקומנטריים של אופן חייהן ווידאו ארט המציג חיבוק של האמנית עם זונה.  בתאריך ה- 2.11 יוצג תיק עבודות בנושא החצר האחורית של העיר תל אביב וב- 9.11 יוצגו צילומיהם של צלמים אשר תיעדו את השפעת רעידת האדמה שהתרחשה בהאיטי על תושבי המקום.הכניסה לכל אלו ללא תשלום

 

על ההרצאות

במהלך האירוע תתקיימנה מספר הרצאות שונות. הבולטות שבהן: ב- 2.11 תתקיים הרצאתו של זיו קורן, צלם חדשות וסרטים דוקומנטריים, הרצאתו תעסוק בצילום תוך כדי תנאי תאורה בעיתיים, פילוסופיה אל מול טכנולוגיה ההולכת ומתקדמת וחשיפה לעולם הצילום העיתונאי בהקשר של אתיקה, מוסר, לחץ ועוד. ב 3.11 תתקיים הרצאה של נועם פנחס צלם הסרט "ראיתי ג'ירפות בהודו" אודות רעיונות של בימוי בעת עיצוב פסקול, ב- 4.11 תתקיים הרצאתו של אייל שני "עגבנייה מבקשת שיצלמו אותה" על צילום, על אוכל ומה שביניהם. עלות הכניסה להרצאות 25 ₪.

 

על הסדנאות והסיורים

במהלך האירוע תתקיימנה סדנאות שונות וביניהן סדנאות צילום למתחילים ולמתקדמים שמטרתן היא הטמעת צילום מכוון ולא מקרי. הסדנאות ייכללו צילום אובייקטים בשטח הנמל. סדנא נוספת תעסוק בצילומי פורטרט.

אולי יעניין אתכם גם

מדורים