יום כיף ביחד או לחוד

להורדת הלחץ, לשבירת השגרה, ליומולדת או סתם כי בא. יום כיף הוא תמיד יום שבזכותו אנו מחדשים את האנרגיות וחוזרים ממנו עם כוחות מחודשים. מערכת וויקנד מציעה לכם על כמה רעיונות

writer
יפעה מבטח תאריך פרסום: 08/12/2010

הנה אנחנו כמעט באמצע השנה בתוך שגרת החיים, ואפילו החורף הסכים בשבוע האחרון ליישר קו עם השגרה, ולהראות סימנים של חזרה לחיים הנורמליים כלומר ללחץ. כן, אין מה לעשות, כיום כבר ברור לכל שלחץ היא היא מילת המפתח של העידן המודרני.
על אף כל הטכנולוגיה שחיינו משופעים בה, שנועדה לגרום לנו לעבוד פחות קשה אנחנו מוצאים את עצמנו עושים ג'אגלינג לא פשוט בין כל הדרישות וכל השאיפות ובניהן גם השאיפה, כמובן, להשקיע בעצמנו. אחרי הכל עליך תמיד למצוא זמן לפנק את עצמך בצימר בחד נס בתוך באמבט, כך אומרות כל כתבות מגזיני הקוסמו למינהן. ואני אומרת – רק אל תשכחו להדליק את הדוד שעה לפני.

כלכלת חופשה

אז מה עושים? האם מורידים את עצמנו כליל מסדר היום ובזים לכל העצות במגזיני הלייף סטייל? צריך להירגע. זמן מנוחה הוא אכן חשוב אבל חשוב לא פחות גם להתאימו לאורח חיינו. דווקא פינוי שעה ביום ואפילו בשבוע עבור רובנו אינו עניין ריאלי, אך מצד שני  לקיחת יום מנוחה ופינוק אחת לכמה חודשים זה משהו שבהחלט אפשר להתארגן עליו.
אפשר לקבוע מראש עם אדם יקר שנעים לנו לבלות במחיצתו – הורה, חבר או בן זוג לארגן חופש מהעבודה ביום ובייביסיטר בערב ולצאת ביום שכולו קצב אחר. רבים הם מתקני הנופש שמציעים חבילות יום פינוק במחירים סבירים שכוללים בתוכם הרבה הפתעות וכדי לעשות קצת סדר בואו ונבחן מספר רעיונות.

כיף בספא

יום כיף רומנטי הוא הפינוק הקלאסי, שכבר קיים בשווקי התיירות זה מכבר הוא יום הפינוק בטיפולי ספא. כמעט בכל אחד ממתחמי הצימרים הכוללים בתוכם גם ספא ניתן לארגן יום שכזה. זו יכולה להיות גם הזדמנות לא רעה להגיע לצימרים היוקרתיים, אשר מחירי הלינה בהם יקרים מידי עבור חלק גדול מאיתנו. מתחמים כאלה מאפשרים שימוש במתקני הספא ליום, ארוחה, ולפעמים אפילו חדר לשים בו את הראש לכמה שעות במחיר שפוי הרבה יותר.להזמנה ברגע האחרון או דרך קופונים יכול להיות כאן יתרון מבחינת המחיר.
למי מתאים? מי שצריך מנוחה, שקט והרפיה לגוף. ועוד טיפ קטן - נסו לבחור ספא מגוון מבחינת המתקנים כך תוכלו ממש ביום אחד לעבור מסאונה לבריכה, לג'קוזי עם זרמים מיוחדים וכו'.

כיף באקשן

ומה עם אלה מאיתנו שיושבים במשרד כל היום, מחשבים חישובים או מתכנתים תכנותים? אלה שרק מתים לצאת החוצה ולנער קצת את העצמות? כדי להוסיף קצת אקשן לכל הרגיעון של מתחמי הספא כדי לשלב איזושהי פעילות אתגרית ברמה שמתאימה לכם, או אטרקציות שיתאימו להרבה אנשים לדוגמא, יהיה רכיבה על סוסים. בחוות ורד הגליל, לא רחוק מראש פינה, תוכלו לשלב ביום פינוק טיול רכיבה על סוסים עם פיקניק מסלסלה שתוכן לכם מראש  ולאחר מכאן, אם אתם לא יכולים לוותר, אפשר גם להוסיף מסאז' מפנק.
למי מתאים? למי שמחפש שבירת שגרה מרעננת. ועוד טיפ קטן אם אתם ממש בקטע של סוסים בורד הגליל אפשר להנדס יום פינוק יכלול גם טיפול בסוסים ואפילו כל מיני להטוטי בוקרים. 

בטעם של פעם 

לבסוף צריך לזכור שלא תמיד צריך לשלם למתחם יוקרתי עבור יום הפינוק שלך. לפעמים קצת יצירתיות עם קורטוב נוסטלגיה יכולה לסדר לכם יום פינוק מהנה בו רק אתם גוזרים את הקופון. קחו רעיון לדוגמא -  "יום פינוק בטעם של פעם": יום שבו אתם חוזרים לכל הפעילויות שאהבתם לעשות בתור ילדים קטנים, למשל: באולינג, החלקה על הקרח, הצגה יומית, אולם משחקי וידאו, משחק ביליארד עם חבר, ללכת לבריכה העירונית ולגמור את הכל בליקוק גלידה מפנק. זה כל הרעיון. תקבעו נושא, , צרפו אליכם חבר טוב שלא ראיתם הרבה זמן ותגשימו את החלומות שלכם.
למי מתאים? למי שקצת נוסטלגיה בליבו ויצירתיות בקודקודו. ועוד טיפ קטן  פנו לכם את הזמן ביומן ואל תרמו בבקשה.  כי ידוע הוא הדבר שאם אנחנו לא קובעים עם שום מוסד, מלאכת הביטול והדחייה הופכת קלה הרבה יותר. 

אולי יעניין אתכם גם

מדורים