חמישה דברים לקחת איתכם לחופשה רומנטית בצימר

בחרתם צימר, שריינתם תאריך, ואתם רוצים להפוך את החופשה בצימר לקסומה ורומנטית במיוחד? כזאת שלא תשכחו הרבה שנים ותוכלו לספר עליה למשך דורות? להלן חמישה פריטים שמומלצים עבור זוגות שיוצאים אל צימר חלומותיהם

writer
יערה נבות תאריך פרסום: 19/05/2021

1. בגד ים

החלטת להפתיע את החברה החדשה שלך ולקחת אותה לחופשה רומנטית בתוך צימר קסום. יצאתם ביחד כבר כמה פעמים, והכל הלך על מי מנוחות, השיחות קלחו, הנשיקות היו מרגשות, ואתה מקווה שסוף שבוע רומנטי יוכל לאפשר את פריצת הדרך במערכת היחסים המתהווה שלכם. אז הזמנת לכם צימר רומנטי מפנק, דאגת לבקש מבעל המקום שידאג להדליק קטורת ונרות סביב הג'אקוזי, ואחרי נסיעה קסומה- אתם מגיעים. אתה פותח את הדלת, צימר אפוף נרות ריחניים מאיר את העיניים שלה ואתה מרגיש שעוד רגע היא נמסה. ואז אתם נעמדים מול הג'קוזי, ונבוכים. שכחתם להביא בגדי ים.
גם אם אתם נוסעים לצימר כדי לחגוג את יום השנה השמיני למערכת היחסים המפוארת שבניתם, אל תשכחו לקחת איתכם בגד ים כאשר בחופשת צימר רומנטית עסקינן. מי יודע איזה בריכה יש במקום, או אם יתחשק לכם לקפוץ לטבילה בכנרת או במעין קסום בסביבה.

 

2. סרט

יום שבת אחר הצהריים. בחוץ חום אימים. כבר עשיתם את שחיית הבוקר, ראיתם מקום מקסים, אכלתם ארוחת צהריים דשנה במסעדה, וחזרתם אל הצימר. חשבתם שאולי תצאו עוד פעם להתרחץ, אבל בחוץ חם, ואין כמו לשרוץ בתוך צימר ממוזג, על כורסה רכה או במיטה הזוגית. אתם חושבים לזפזפ בין הערוצים ולחפש משהו לבהות בו, ואז אתה מוציא מהתיק אריזת דיוידי של הסרט שכבר מזמן תכננתם לראות. בימינו, מכשיר דיוידי הוא אביזר סטנדרטי בכל צימר. רק מכניסים את הדיסק, לוחצים "פליי" על השלט, ויש לכם אחר צהריים רומנטי שיעביר את השעות החמות של היום אחת בזרועות השני.

 

3. מדריך טיולים מעודכן

צימר זה כמו בית. אמנם בית יכול להיות מפנק, וכיף לשרוץ בין כתליו- אבל צימר, כמו בית, זה מקום שתמיד כיף לחזור אליו. ובשביל לחזור אליו- צריך לצאת ממנו! בין אם אתם זוג שעבורו טיול משמעו נסיעה על קלנועית באגמון החולה, ובין אם עבורכם פחות מחמש שעות של תפירת ואדיות לא נחשבת טיול- קחו איתכם באוטו מדריך מעודכן לאטרקציות שישנן באזור של צימר חלומותיכם, ומפת כבישים ו/או מפת שבילים מעודכנות. חבל להרוס רגע רומנטי בשעות של התמהמהות בין שבילי עפר וכפרים עוינים, ואל תסמכו רק על השילוט או על הטיפים שמצאתם באינטרנט.

 

4. צידנית לפיקניק- מלאה!

בבוקר שלפני חופשת צימר רומנטית- אל תתעצלו. הביאו מהמכולת כמה גבינות שאהובות עליכם, ירקות טריים, בקבוק יין, ועצרו במאפיה לקנות כיכר לחם כפרי- כזה שאתם לא אוכלים כל יום. כשאתם חוזרים- שימו על הגז שתי ביצים קשות, ואם יש לכם מספיק כשרון- אפו פשטידה או מאפה אחר. ארזו הכל בקופסאות, ואל תשכחו לקחת גם כלי עבודה מתאימים. הדבר הראשון שנכנס לתיק הוא הפותחן ליין, (והדבר השני- שמיכת פיקניק מהודרת). בבוקר הראשון שבו תתעוררו משנת צימר איכותית קחו את הצידנית, סמנו על המפה נקודה מבודדת עם נוף, סעו אליה, ופרשו בה את הפיקניק הרומנטי שלכם. הצעת הגשה: הרימו כוס יין לחיי החופשה!

 

5. עיסוי זוגי

אחרי שטיילתם טיול, פקנקתם פיקניק, ראיתם סרט, ונסעתם מאטרקציה אחת לשניה- הגוף עשוי להיות דואב. וגם אם הוא לא- למה לחכות שיתפסו השרירים? היום כמעט בכל צימר, ניתן, להזמין שרותי עיסוי מגוונים, בתיאום מראש כמובן - והכל בתוך צימר הנופש שלכם! אחרי העיסוי תהיו כל כך שלווים ונינוחים, שהאהבה תזרום כמו המים והקצף שימלאו את הג'אקוזי..

אולי יעניין אתכם גם

מדורים