איך לבחור צימר בחוכמה?

פעמים רבות נופשים אשר הזמינו צימרים דרך האינטרנט התאכזבו כאשר הגיעו לאתר הנופש וגילו להפתעתם כי הצימר אותו ראו בתמונות אינו בהכרח הצימר העומד מולם וכי התמונות צולמו מזווית מסוימת, או לחילופין הוסתרו מספר אלמנטים אשר מהווים בעיה, כגון, לול תרנגולות סמוך או כביש סואן העובר מתחת לחלון הבקתה. רבים שואלים עצמם: איך לבחור צימר? במאמר שלפניכם התשובה הנכספת...

writer
מערכת האתר תאריך פרסום: 07/09/2008

פעמים רבות כשאתם יוצאים לחופשה מפנקת ב צימר, מלבד בחירת האזור הגיאוגרפי בו אתם מעוניינים לנפוש, וצפייה בכמה תמונות באינטרנט, יש עוד כמה שאלות שעליכם לשאול את בעלי האתר, ועוד כמה אלמנטים אותם עליכם לקחת בחשבון לפני הזמנת המקום:

 

השתדלו להתאים את איזור הנופש המיועד לעונת השנה? כך לדוגמא, לא הייתי מזמינה צימר בנגב באוגוסט או מזמינה צימר במטולה הפסטורלית בחודשי החורף הקרים. כמו כן, הייתי ממליצה לברר האם קיים מיזוג אוויר באתר שכן הלינה בחום מהביל או לחילופין בקור מקפיא אינה נעימה ועלולה להרוס את החופשה כולה.

 

צימר אלישבע

 

האם אתם חובבי טיולים או שאתם מעדיפים לנוח?

בהזמינכם צימר נסו לחשוב מה הפעילויות המועדפות עליכם ומה מטרת הנסיעה. אם אתם מעוניינים לנוח, לנקות את הראש ולתפוס מעט שלווה הייתי ממליצה לברר עם בעל האתר האם ה צימר מבודד או שוכן בקרב צימרים נוספים, האם ישכנו בהם משפחות או קבוצות צעירים. אם בחרתם לטייל אני ממליצה לברר על אטרקציות באזור ומידת קירבתם ל צימר שבחרתם. כמו כן, רצוי לבדוק האם לבעל ה צימר הסכם עם בעלי העסקים באזור ויכול להציע לכם הנחה בכניסה לאתרי נופש ובהזמנת אטרקציות.

 

היכן ממוקם ה צימר?

לא תרצו להגיע ל צימר עליו שילמתם במיטב כספיכם וגיליתם כי הוא שוכן בסמוך לכביש סואן והנוף הפסטוראלי שהובטח משקיף על מבני בטון או גרוע מזה על רפת פרות שהניחוח העולה ממנה בוודאי לא ריח פריחת האירוסים שהובטחה. 

 

היכן אוכלים?

בהזמינכם צימר חשוב מאוד לוודא האם ה צימר כולל ארוחת בוקר ואם לא האם יש בחדר מקרר או מיקרוגל על מנת לבשל או לאחסן אוכל. כמו כן רצוי לשאול האם המטבחון מתאים לבישול וחשוב לא פחות, האם בעל ה צימר מאפשר לבשל במקום. ואם לא בא לכם לבשל רצוי לוודא שיש בישוב מסעדה טובה או לפחות צרכניה על מנת שלא תישארו רעבים. לא תרצו להגיע ל צימר יוקרתי, אקסקלוסיבי העונה על כל הציפיות, ובסופו של יום להישאר רעבים או למצוא עצמכם נוסעים מרחק שאינו מתקבל על הדעת על מנת להגיע למסעדה טובה או לפחות מרכולית.

 

האם קיימים באתר פעילויות לילדים?

חופשה יכולה ברגע להפוך לסיוט אם לילדים אין תעסוקה מעניינת או פעילות מרתקת אשר תוריד את הלחץ מההורים. בהזמינכם צימר רצוי לבדוק האם קיימת בריכה בישוב, מגרש ספורט או אפילו גן שעשועים. 

 

האם התפנוקים כלולים במחיר? 

באתרי אינטרנט של צימרים מובטחים שלל פינוקים והפתעות, אך אל תתפתו, בדקו האם אלו תפנוקים בתשלום או שמא הם על חשבון הבית. כמו כן, יש לוודא, שאתם מזמינים צימר, שהתפנוקים המוצעים הם לא בתיאום מראש. לא הייתם רוצים להגיע ל צימר ולגלות כי ארוחת הבוקר בה חשקתם כל כך היא בהזמנה שבוע מראש לפחות ונכון לאותו רגע תישארו רעבים.

 

בחירת צימר לחופשה היא לא משימה קלה ולכן אני מציעה לערוך עבודת בילוש קלה לפני ההזמנה, זאת בוודאי תבטיח לכם חופשה חלומית בהתאם לציפיותיכם. שאלו שאלות, בלי להתבייש, ועמדו על זכותכם כצרכנים לקבל מוצר העומד בדרישות שהצבתם. אל תשכחו כי צימר הוא בית עסק לכל דבר ולכן כאשר בעל עסק מבטיח ללקוחותיו דבר מה, עליו לעמוד בו. אבל הכי חשוב, שתהיה לכם חופשה נעימה.

אולי יעניין אתכם גם

מדורים