חסל סדר ארוחת החג- אם תרצו אין זו אגדה

השנה תורי לארח את ארוחת החג. במקום להיכנע לשלושה ימים של הכנות מפרכות, טרטורי החותנת ורעש הילדים, החלטתי להציע לערוך השנה את ארוחת החג במקום מעט שונה- צימר בצפון. הזמנת צימר לחגים היא משימה פשוטה ביותר ואטרקטיבית.

writer
מערכת האתר תאריך פרסום: 23/09/2008

למה להזמין צימר לחגים?

למה לעבוד בפרך במשך ימים שלמים, לשמוע בפעם המיליון איך רצוי לבשל עוף, להתרגז מחדש על המפה הלבנה שהוכתמה מכוסית יין שנשפכה, ולהתעצבן כל פעם מחדש כשמחכים לאחרוני הדודים שמאחרים כבר ביותר משעה לארוחת החג, כשאפשר להפקיד את המשימה בידי מקצוענים. צימרים רבים בכל רחבי הארץ מציעים אירוח הכולל ארוחה מושקעת וחגיגית לכל המשפחה. הארוחות עשויות ברמה גבוהה ביותר והאירוח כמצופה מצימרים המובחרים.


מטרת החג, בדרך כלל, היא להיפגש כל המשפחה אשר אינה נפגשת מידי יום, להתעדכן על החדש בחייהם של קרובינו וליהנות מאווירת ה"ביחד". אז למה לא להאריך את החוויה לעוד כמה ימים וליהנות ממנה בחיק הטבע בבידוד מטרדות העולם החיצון. למה לא להתענג על נוכחות קרובי המשפחה אשר אותם לא ראינו מאז החג הקודם ולהתעמק בסיפוריהם קצת מעבר לשיחה השטחית המוחלפת מעל שולחן החג.


תעסוקה לילדים ומבוגרים כאחד

היתרון בצימר לחגים הוא שאחרי האוכל, במקום שהילדים יתחילו לטרטר את המבוגרים, יוכלו הפעם להשתובב להם במדשאות המצויות כמעט בכל צימר. ברבים מהמושבים ואפילו בצימרים עצמם, גני שעשועים, בריכה, פינות חי, מגרשי ספורט, ועוד שלל הפתעות אשר בוודאי יעסיקו את הילדים השובבים למשך החג כולו.

המבוגרים ייהנו מנוף עוצר נשימה, ראש שקט מדאגות וזמן מרגוע אמיתי. עבור ההורים הצעירים זהו זמן טוב להחיות את הרומנטיקה ולהשקיע מעט זמן אבוד ותשומת לב בבן הזוג, בזמן שהילדים מעסיקים את עצמם. למחרת ערב החג תוכלו ליהנות כל המשפחה מיום טיול מגבש ושלל אטרקציות מהנות הפזורים באזור. אני ממליצה על טיול רגלי בשמורת טבע המשקיפה אל נופים קסומים, טיולי ג'יפים לאלו מבנינו המחפשים אתגרים או אולי טיולי אופניים לאלו מבנינו שבכושר. 

 

לארוחת צהריים שביום החג תוכלו להזמין סלסלת פיקניק משפחתית ממגוון המסעדות ובעלי הצימרים המספקים שרות זה וליהנות מפיקניק משפחתי בחיק הטבע ומעט זמן איכות משפחתי. לפינוק של ממש, ללא ילדים, אני ממליצה על הזמנת טיפולי ספא ומסז' אל חדר הצימר. תיהנו לכם משלל פינוקים כגון: טיפולי שיאצו, רפלקסולוגיה, מסז' תאילנדי, מסז' שוודי, פרחי באך, ועוד.... היישר אל הצימר הפרטי, או שאולי תעדיפו להתארח באחת המרחצאות היוקרתיות הפזורות בארץ.


צימר לחגים- הפתרון המושלם

צימר לחגים הוא הפיתרון המושלם לאלו המעוניינים לבלות בחיק משפחתם אבל לא מעוניינים בכל הבלגן המתלווה לאירוח בבית. צימר לחגים מאפשר ליהנות מסעודת חג יוקרתית ואנינת טעם בלי לעמול ימים שלמים במטבח. המחירים בדרך כלל שווים לכל נפש ומספקים חוויה ייחודית של פעם בחיים. אני כבר הזמנתי מקומות, ואתם?

אולי יעניין אתכם גם

מדורים