אמנות ישראלית: וילה שכולה השראה

אומנות, השראה ואופי. הם הדברים שמסמנים את החופשה במקום המיוחד בצפת. צימר אומנות ישראלית של האומנית רלי וסר הוא בית אירוח שיקבל אתכם בחום ואהבה לחופשה קצת אחרת.

writer
רון שגב פינקלמן תאריך פרסום: 31/01/2013

אמנות. השראה. מדיטציה. אופי. חמימות. אהבה. יופי. שלווה. בית. אופי, כבר אמרתי?

חופשה בוילת אירוח מלאה אומנות מנגיעות ידיה של האומנית והתיקה רלי וסר. המקום אינו דומה לצימר כפרי מעץ וגם לא לחדר מנוכר במלון, אלה - וילה חמימה עם אווירה מלאת קסם ואופי שרק מי שנכנס פנימה יכול לחוש אותה. הווילה מלאה ברוח ובאמנות, כל מבט צד יצירה אחרת, כל צעד חושף פן נוסף ושונה מהקודם. כזה הוא צימר וילה אומנות ישראלית בצפת.

וילה אומנות ישראלית- מקום בו הקירות מספרים

החלטה משפחתית

הווילה ממוקמת במקום הכי שקט בצפת, ובמרחק הליכה ממרכז העיר, מהעיר העתיקה ומקריית אמנים. מהווילה יש נגישות לכל האטרקציות התיירותיות בעיר. בוילה הגלילית והמרווחת (240 מ"ר!), גידלה האומנית רלי וסר את ילדיה ויצרה בלי סוף, 'הקירות מספרים' על משפחה מאוחדת ואוהבת שהחליטה יחדיו להפוך את הווילה לצימר אומנות משגע, מבלי לאבד את הטאץ' הביתי, החמים והאוהב של משפחת וסר. רלי וסר, היא אוצרת ואמנית עכשווית רב תחומית שעוסקת רבות בנושאים פוליטיים, חברתיים, זוגיים ונשיים עם אוריינטציה ליהדות.

בוילה, ארבעה חדרי השינה משודרגים ומעוצבים, כל אחד בסגנון ייחודי אך כולם שובצו ביצירות האומנות עוצרות הנשימה של רלי. החדרים מהודרים ומפנקים וכל אחד מהם כולל מרפסת פרטית שמשקיפה לנוף הגליל ולהר מירון, (חובה לצפות מהן בשקיעה או זריחה אחת לפחות... ).

כל חדר בסגנון עיצובי אחד
עוד בוילה, מטבח ענק ומאובזר בכל מה שאתם צריכים, כולל פינת קפה, מקרר, שתי פינות אוכל מרווחות , סלון גדול וקמין יפיפה לחימום. כל החדרים מאובזרים בטלוויזיות עם כבלים ומזגן. המוטיב העיצובי המוביל הוא פסיפס לא סטנדרטי, יודאיקה הייחודית לה, יצירות אמנות לצד מראות, חמסות, כדים בתי מזוזה ועוד. ואם נעתקה נשימתכם מן אחת היצירות המרהיבות, כדאי שתדעו- היצירות בוילה מיועדות למכירה.

הבית מלא יצירות אומנות שניתן לרכוש אותן

עוצמת המקום

עוצמת המקום היא באווירה הגלילית ובאומנות שעוטפת מכל כיוון, גם אתם לא ממש אמנים או מבינים בתחום בדיוק כמוני, תהיו בטוחים שהאמנות הישראלית העכשווית והמקורית של רלי תרתק אתכם. הווילה מתאימה למספר רב של אורחים ועד 15 איש (בתיאום מראש אף ליותר). ואם בתוך כל הרוגע והשלווה האינסופית הזו אתם רוצים להביא אתכם את הכלב לחופשה, אז גם הוא יתקבל בברכה


אם אתם מגיעים כקבוצה ייחודית שבאה לנפוש או לחגוג מסיבת רווקות, קבוצת אמנים, חברים, נשים וכו' אפשר לארגן לכם גם קונספט מתאים והפעלה. בנוסף לכך, מארגנת רלי סיור מודרך בעיר העתיקה ויוצרת את השילוב הנכון בין תיירות לאמנות, בהדגשים המשתנים, בהתאם למשתתפים בסיור (ילדים, מבוגרים חובבי אמנות, משפחות, אמנים ועוד), סיור קבלה, סיור קבלת שבת ועוד... את מגוון הסיורים ניתן להתאים לאופי הקבוצה והם ניתנים בתיאום מראש ובתוספת תשלום.

חלל מרכזי מרווח ומלא פינות ואופי

יצאנו לנשום

כמעט מיותר לציין שלרשותכם מסלולי הטיול היפים של הגליל, העיר צפת העתיקה שספוגה באוויר, אמנות, השראה, יצירה ודת. ראש פינה שנמצאת ממש בקרבתה ובעלת אופי דומה אך שונה... ושפע מסעדות ובתי קפה מעולים, אשר בחלקן תזכו להנחה כאורחי 'וילת אומנות ישראלית'.

יציאה אל  המרפסות מהן ניתן להשקיף אל הנוף ולנשום את השלווה

מחיר התענוג הצרוף

מחירי השקה מיוחדים שכדאי לנצל בהקדם:
באמצ"ש   1500 ₪ להשכרת כל הווילה ל 12 איש. תוספת לילד או מבוגר נוסף היא בעלות של 150 ₪ . בסופ"ש מחיר הוילה לאירוח 12 איש הוא 2000 ש"ח.

ניתן להזמין ארוחת בוקר בתוספת מחיר ובתיאום מראש. 

לאתר הבית

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים