בפעם ה 13: פסטיבל האוכל הכפרי

ארבעה סופש"ים של אירוח אותנטי המשלב ריחות וטעמים ביתיים, מטעמי עדות ושווקים כפריים וכל זה בחיק הטבע, במסלולי הפריחה, בשבילים ובפארקים באזור יואב יהודה.

writer
דנה נמדר תאריך פרסום: 14/02/2013

זוהי השנה ה 13 שיתקיים פסטיבל האוכל הכפרי של מטה יהודה. השנה החל מ 21.2 ועד 16.3 תוכלו ליהנות מארבעה סופי שבוע קולינריים ואותנטיים המשלבים טיולים בחיק הטבע באחד האזורים היפים ביותר שיש לנו להציע. איזור 'הלב הירוק' הלוא  הוא חבל הארץ עם השקדיות, הרקפות, חוות הצאן והיקבים של מטה יהודה.

מרכזו של הפסטיבל הוא בבתים הפתוחים של האזור אשר יזמינו אתכם לטעימות עדתיות מופלאות כגון המטבע הכורדי, המרוקאי, ההודי, הקוצ'יני, הגרוזיני ועוד. חשיה למטבחים אלה כוללת היכרות עם התרבות של תושבי המקום. פסטיבל יתקיים בו בזמן בעשרות אתרים ויישלב לצד האוכל גם חוויות כמו סדנאות, אומנות, סיורים, הדרכות בבתי בד, הופעת אומנים ועוד.

מטעמי עדות (צילום אייל להט)

בעקבות הטעמים: סיורי אוכל וקולינריה

סיורים שיתקיימו בכל ימי שישי בתאריכים: 22.2, 1.3, 8.3, 15.3 וישלבו ביקור במבשלות בירה, ביקבים  ובסדנאות האמנים באזור. הדרכת הסיור תתבצע ע"י אנשי מקצוע והיא תשלב טיולי נופים וסיפורים מרתקים.

הסיורים יצאו ממתחם 'ביג' בבית שמש ויש להירשם מראש.  www.foodfest.eventi.co.il.

אוכל עושים באהבה (צילום חיים רוז)

לאוהבי הבירה: הפנינג בירה כפרית

בשישי-שבת  ה-8-9.3, יתקיים "הפנינג בירה כפרית" במושב גבעת ישעיהו בין השעות 10:00-17:00 במסגרת חגיגות הבירה תתקיים היכרות עם מבשלות הבוטיק של האזור וכן טעימות ממגוון  הבירות הייחודיות שנעשות במבשלות. הסיורים ילוו במוסיקה טובה וכמובן הפעלות לילדים כדי שלא ירגשו מקופחים.

אמנים מארחים

במהלך  הסופ"ש של  ה-15-16.3 יפתחו בתיהם של האומנים מהישובים שריגים, גבעת ישעיהו וצפרירים ושם יתקיים מפגש מרתק עם האומנים היוצרים ועם הסדנאות שם מציעים. ההגעה בתיאום מראש. ניתן לקבל פרטים נוספים ב  8108*

אודות המחברת:
dana namdar - כותבת ועורכת אתר weekend ואימא ל-2, אוהבת לטייל, לצלם, לבשל ולצייר, לספר ולהמליץ לכל העולם על הדברים הקטנים שעושים את החיים גדולים.

אולי יעניין אתכם גם

מדורים