הצימרים שמחופשים כל השנה

הם כאלה לאורך כל השנה אבל קבלו אותם עכשיו לכבוד החג. באווירת פורימית ססגונית וצבעונית הצימרים שמעוצבים קצת אחרת ומזמינים אתכם לחופשה עם אופי.

writer
טל גולדמן תאריך פרסום: 18/02/2013

אוהבים סושי?

בלב הדרום הקסום והמדברי, בפרטיות מושלמת נמצאות שתי הסוויטות היפניות של ראקויה. הסוויטות המעוצבות והמושקעות עשויות ביד אמן על פי תורת הפאנג שווי ומשלבות בין אלמנטים חיצוניים בדמות הגן היפני שבחוץ וצלילי פכפוך המים והאבן לבין אלמנטים פנימיים בסגנון זן מרגיע ליצירת חיבור בין האדם לטבע ולשלווה מוחלטת. שתי הסוויטות היפהפיות יין ויאנג יאפשרו לכם להרגיש, ולו למספר ימים שאתם ביפן. במקום ניתן גם לקבל טיפולי טאי צ'י וסדנאות סושי בתיאום מראש.

להרגיש הכי קרוב ליפן

שבלול ועוד אחד

מתחם האירוח  שני שבלולים נמצא במושב אניעם שברמת הגולן, בסביבה מבודדת ושקטה מלאה באווירה כפרית ובנופים מרהיבי עין של הרי הגולן והסביבה, העמקים והכנרת היפהפייה. מתחם האירוח הייחודי בנוי מחומרים טבעיים כגון עץ, מים ממוחזרים ואבני בזלת בצורה יוצאת דופן של שבלול המשלבת בין נוף הבראשית הקדום שמסביב לבין העיצוב העגול והחדשני של הסוויטות. בצמוד ליחידות יש בריכת שחיה פרטית ודק עם מיטות שיזוף ופינות ישיבה המשקיפות לכנרת. 

מתחם מעוצב ומוקפד, שני שבלולים

לא רק לחברי אגד

צימר בוס הוא צימר מיוחד במינו שנמצא בלב המדבר, על ראש גבעה הצופה לאזור בארותיים בעזוז. היחידה היוקרתית והמפנקת היא למעשה אוטובוס ישן של חברת דן שהוסב לחדר אירוח משפחתי באמצעים מתוחכמים כגון ציפוי הקירות החיצוניים בבוץ לבידוד מושלם, כיסוי הגג בכפות דקלים ושיפוץ קוסמטי מרהיב לפנים האוטובוס. הצימרבוס הינו אחד מהצימרים הייחודיים בעולם, והוא אף הוכנס לרשימה של 1001 הצימרים הכי מיוחדים בעולם לפי מדריך טיולים צרפתי. 

לא יאומן שפעם זה היה אוטובוס

אקולוגי ואותנטי

בישוב גבעת יואב, אל מול הנופים עוצרי הנשימה של הגולן, החרמון והגבעות הירוקות של האזור נמצא מתחם הצימרים האקולוגי כיפת השמיים. הצימרים של כיפת השמיים בנויים בשיטה גיאודזית ובמבנה עגול, כשהכיפה שעוטפת את הצימרים יוצרת חלל מרווח וייחודי. העיצוב של הצימרים מותאם לסגנון הבנייה הייחודי ומתמקד בקווים עגולים, בנייה מחומרים טבעיים ושמירה על הקונספט העיצובי של המקום. 

כיפת השמיים

 מי אמר סוהו?

העיצוב המודרני של הסוויטה יוצאת הדופן ללא ספק יגרום להרגיש שעזבתם את המחוזות הישראליים  ושאתם נופשים במקום אחר לחלוטין באווירה אורבאנית עם קונספט עיצובי של חלל פתוח תוך שימת דגש על האווירה היוקרתית והחדשנית. בלופט הניו יורקי תמצאו סוויטה צבעונים ורעננה מאובזרת בחידושים הטכנולוגיים, קפסולות משחקים מתקדמות, מקרן ועוד ... וכל זה מול נופיו המרהיבים של הרי נפתלי.

תרגישו בניו יורק

 

 

אולי יעניין אתכם גם

מדורים