מבט לחרמון: רומנטיקה בראש פינה

ראש פינה מפתיעה אותנו כל פעם מחדש, הדרך המהפנטת, התחושה של טוסקנה, תצפיות מסנוורת לנוף כובש של הרבה ירוק בעיניים. מבט לחרמון הוא מתחם צימרים רומנטיים לחופשה נינוחה ושלווה

writer
קורן דור תאריך פרסום: 04/03/2013

ראש פינה מפתיעה אותנו כל פעם מחדש, הדרך המהפנטת, התחושה של טוסקנה, תצפיות מסנוורת לנוף כובש של הרבה ירוק בעיניים. אולי כי חגגנו כאן מספר ימי נישואים מופלאים ואולי כי פשוט הניתוק מהשגרה הצפופה אל תוך המרחבים הירוקים והמושבה הנוסטלגית משילים מעלינו בטבעיות את טרדות היומיום. 

מרפסות מול הוף

ברגע ששמענו על הצימרים של מבט לחרמון, בעקבות המלצות של חברים שהדעה שלהם תמיד קובעת, ידענו שאנחנו חייבים לבלות ומהר וויקנד חורפי לאוהבים.


מיד פינינו את הלו"ז, מצאנו סידור בטוח לילדים וכיוונו את ההגה הישר ללוקיישן פסטורלי, מפנטזים על כל הפינוקים, ועל הג'קוזי, עליו אנחנו לא מוותרים (כולל בועות סבון ונרות ארומאטיים מסביב). מבחינתנו, צימר איכותי בראש פינה הוא מתכון מנצח לחיזוק הזוגיות ולשלוות נפש.

חדרים מרווחים ומעוצבים

להתפנק עד אור הבוקר

מבט לחרמון הוא מקום מושלם למי שמחפש אווירה של ניתוק מהרוטינה. מדובר במתחם מבודד שכולל 4 צימרים, שלוש סוויטות אבן וצימר עץ קלאסי. כשהגענו מיד המצלמה החלה להפליש אל עבר עמק החולה, מרחוק זיהינו גם את הרי הגולן וכמובן את החרמון, הפסגה שלו עוד זהרה משלג בשלהי העונה הקרה. אנחנו בחרנו ללון בבית אבן, כיוון שבקתות עץ חווינו הרבה וחשקנו בשינוי חזותי ואכן, הבחירה התבררה כמוצלחת. בית האבן  היה רחב ידיים ומעניק תחושה של פעם, אווירה רומנטית וחמימה. פינת הסבה נעימה ונוחה וחדר שינה מפנק. כל היחידות מאובזרות במסך lcd ובמכשיר dvd. לא שהדלקנו טלוויזיה, אבל בהחלט נהנו  מהפינוקים שהשאירו במיוחד בשבילנו – בקבוק יין משובח, פינת קפה ותה עשירה, מטבחון מאובזר עם פינת אוכל מעץ וגולת הכותרת – עוגיות תוצרת ידיה של פנינה, בעלת המקום, שמסתבר שאופה עוגיות מדהימות שאי אפשר להפסיק לטעום מהן עד שהצלחת נותרה ריקה... בארון חיכה לנו זוג חלוקי רחצה מלטפים ומיד עברנו ללבוש הרשמי לצימרים – חלוקים ונעלי בית ומשם דילגנו בקלילות לג'קוזי שהתמלא במהירות ושטף את כל המחשבות על שגרה.

 

מבנה אבן אופייני למקום

חלוקי מגבת ושאר פינוקים

מי ביקש רוגע ולא קיבל?

אבל לא הסתפקנו רק בג'קוזי, ברגע שסיפרו לנו שאפשר ליהנות גם מטיפולי ספא בתוספת תשלום, קפצנו משמחה. אם יש משהו שאנחנו אוהבים זה שמעסה מצוין מגיע עד אלינו לצימר לטיפול של עיסוי שוודי (הבחירה שלנו), עובר מאחת לאחד ומרגיע בידיי אומן שרק הן יודעות איך לשחרר את השרירים התפוסים ולהחזיר את הגמישות לגב. 

הג'קוזי בבקתת העץ

בבוקר התעוררנו אל תוך נוף משגע ונהנו מארוחת בוקר מושקעת (בהזמנה מראש ובתוספת תשלום) בחצר הירוקה והגדולה הפרטית שיש לכל יחידה. בשלנו החצר קושטה באבנים כך שנוצרו שבילים כפריים, עצים וצמחים שהצלו וסיפקו מרחב אישי. בחצר שני כסאות נוח מעץ עם כריות לתמיכה בעורף, הזדמנות להשתרע פרקדן, לנשום אוויר צח אמיתי לא כמו שיש לנו במרכז, כזה שמשאיר את הריאות צלולות. אחר כך עברנו לשבת במרפסת שפתוחה אל הנוף הפתוח סביב שולחן האוכל, נשנשנו מסלסלת הפירות שחיכתה לנו מאתמול, תוצרת מקומית. 

מרפסת שכולה שלווה

ראש פינה אהובתי

אנחנו כבר כמעט מכירים

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים