חופשה רגועה בקצה הכנרת

אי אפשר כמעט להעביר במילים את הנוף המרהיב שנשקף לאורחי מתחם האירוח בקצה הכנרת. מבט פנוראמי מדהים אל עבר האגם שנראה זוהר למרחקים, מוקף שלווה וירוק.

writer
קורן דור תאריך פרסום: 25/04/2013

הגענו לישוב כורזים, אחד הישובים היפים והמטופחים בארץ. במקום הציורי הזה בו נפגשים המים, ההרים והשמיים הכחולים, ניצבות יחידות הנופש המשודרגות של בקצה הכנרת

התפאורה מסביב מרגישה כמו חלום שהתגשם, הנוף מרשים ומרגש.

דברים שרואים משם לא רואים מכאן

 

אירוח רומנטי או משפחתי

הסוויטות במתחם מתאימות הן לזוגות והן למשפחות והן עוצבו בסגנון קלאסי ומאוד אצילי, מוקפד עם מחשבה עד הפרטים הקטנים ביותר. מיטה זוגית אלגנטית רחבת ידיים עטופה במצעים נעימים, חיפויי בריקים מעטרים את הקירות ויוצרים תחושת חמימות , פרקטים מעץ שמשדרים את הניחוח הכפרי, ספה לבנה נפתחת והדומים בלבן, תמונות אווירה וכתלים לבנים ומוארים שביחד מייצרים את הריגוש הנפלא בחלל. 

קל מאוד לשקוע כאן בפינוקים ואל תוך שקט פנימי, זוגות האוהבים יגלו מהר מאוד את הרומנטיקה ומשפחות עם ילדים יוכלו להירגע עד הסוף. 

החדרים מאובזרים בהקפדה יתרה ובהם מסך lcd, מטבחון מצויד, ג'קוזי והיציאה מהחדר היא למרפסת בה שולחן ישיבה וכסאות עץ תואמים אל מול הנוף ומסביב כרי דשא ופריחה מרהיבה וארוחת הבוקר המוגשות אל החדר.

עיצוב בקווים נקיים ואוירה חמה

עיצוב עם חשיבה על כל הפרטים הקטנים

החצר, האוויר והנוף

אך אין ספק שהאטרקציה הייחודית של המקום היא ג'קוזי ספא גדול מאוד הפונה לנוף המהפנט של הכנרת ושוכן בפינה מבודדת. אם אתם מחפשים ריגושים, זה בדיוק מה שחיפשתם.

הזרמים מתערבלים בקצב, המים חמימים ונעימים וכל מה שרואים בעיניים זה את הטבע בשיאו. זו חוויה שכל מי שמגיע לכאן יאצור בזיכרונו ויחשוק לחזור אל חיקה שוב ושוב. 

אורחי הצימרים יכולים להיכנס חינם לבריכה המושקעת בעמיעד. במתחם החצר של הצימרים בית עץ ושערי כדורגל לרשות האורחים ובייחוד הילדים.

המרפסת כמו מתוך ציור

 

המיקום, האוירה והסביבה

המיקום של מתחם האירוח בקצה הכנרת אידיאלי לכל חובבי הטיולים והנופים. מכאן אפשר להגיע בקלות ובמהירות לרמת הגולן ולכל האטרקציות המשובחות של הגליל ואזור הכנרת. טבילה בכנרת, שבילים בטבע, מסעדות גורמה, יקבי בוטיק ועוד.

במרחק קצר מהישוב שוכן חוף מפרץ אמנון היפהפה, שמציע פעילויות ימיות סוחפות באקשן כמו אבובים, בננה, סקי מים, פינות מוצלות ומעת לעת אירועים מיוחדים כגון מתנפחים לילדים ותחרויות. גן לאומי כורזים מהווה נקודת חמד נוספת באזור עם גילויים היסטוריים מעניינים כמו בית כנסת שהוקם בשלהי המאה הרביעית וכורסא מאבן בזלת. מי שמחפש את האתגר ימצא את מבוקשו ברפטינג או קייקים בנהר הירדן, טיולי ג'יפים במרחבים הפתוחים, רכיבה על סוסים, ביקור ביקבים, בתי בד ומחלבות באזור, שייט בכנרת ועוד. זו בהחלט חופשה שופעת ריגושים בכל הסגנונות האפשריים. 

בקצה הכנרת מזמן אלינו את הרוגע ועוד הרבה זיכרונות נעימים, מההתעוררות בבוקר מול הכנרת ועד הטבילה המענגת בג'קוזי כולל הטיולים והאטרקציות בסביבה הפורחת. עלות האירוח נעה בין 500-700 שקלים בהתאם לעונה ולמספר הלילות שמזמינים. 

 

 

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים