חלומות של חופשת בוטיק

חווית האירוח מטפסת לשיאים חדשים ומרגשים יותר מתמיד כשמבקרים במלון בוטיק חלומות נפתלי בשדה אליעזר. חופשת בוטיק רומנטית או לכל המשפחה.

writer
קורן דור תאריך פרסום: 16/06/2013

המלון היוקרתי והאינטימי חלומות נפתלי, הפך כבר מזמן לשם דבר בצפון והוא גן עדן עלי אדמות וכולל את כל הפינוקים עליהם חלמתם באווירה מענגת בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

יוקרה כפרית המשדרת נינוחות

מיקומו מול הנוף המסנוור של הרי נפתלי, הר החרמון ומספר דקות נסיעה מאגמון החולה מעניק לו את המרחבים הירוקים והפורחים מסביב שנראים כמו גלויה מצוירת. כאן, בחיק הטבע, עיצבה ובנתה משפחת נפתלי מלון בוטיק כמו בחו"ל המחובר לשורשים המקומיים.

המלון הוא מתחם של סוויטות מאבן ועץ השוכנות זו לצד זו ובמרכזו בריכת שחייה פתוחה אך מחוממת המבריקה ממים צלולים, מוקפת בסככות מצילות ובמיטות שיזוף וערסלים ומתקני שעשועים לילדים שרצים במתם בחופשיות ומעניקים להוריהם את המנוחה הנחשקת.

גן פסטורלי מטופח ומוקפד

לנפוש כמו מלכים

הסוויטות הן גולת הכותרת של חלומות נפתלי, הדיוק בפרטים, האלמנטים המסוגננים, ההרמוניה עם הטבע, עושה חשק לשקוע במיטה המפנקת שעטופה מצעי כותנה רכים או לטבול בג'קוזי הגדול. 

במתחם המלון עשר סוויטות משלושה סוגים, כך שכל אחד ימצא כאן את מבוקשו. הסוויטה משפחתית הכוללת קומת גלריה מיוחדת לילדים וקומה פרטית להורים עם סלון רחב ידיים ומטבחון מאובזר בסגנון כפרי, רצפת עץ חמימה ורהיטים נעימים, מסך טלוויזיה שטוח עם חיבור לכבלים ועוד. 

הסוויטה כפרית היא סוויטה מאוד רומנטית המציעה ג'קוזי במרפסת תחת כיפת השמיים, כשהבריזה פורעת את השיער והנוף עוצר נשימה, אין כמו ללגום יין ולהתרפק על הרגעים האלה של אושר שבחלומות נפתלים הם ארוכים ורבים במיוחד. 

הדובדבן שבקצפת במלון הינה סוויטה מלכותית שכוללת בריכה פרטית גדולה משלכם! אין ספק שסוויטה זו היא התגשמות חלומם של רבים: בריכה פרטית וסביבה דק עץ ומיטות שיזוף בפרטיות מושלמת ובפנים אבזור עד הפרטים הקטנים ממסך lcd דרך מערכת קולנוע ביתית, מטבחון עם מיני בר, חדר רחצה מפנק. באמת שלא צריך יותר מזה...

חצר הסוויטה הכפרית

הצצה אל המשפחתית

ויש גם  סוויטה מלכתית עם בריכה פרטית

לאכול, לאהוב, להתפנק

החוויה הקולינרית בחלומות נפתלי היא חלק בלתי נפרד מהקונספט. במסעדת "כנרת" של המלון, תגלו תפריט גורמה עשיר המבוסס על תוצרת מקומית בפרשנויות בינלאומיות, בשרים משובחים, תוספות נפלאות בקומפוזיציות שעושות תיאבון ומנות מיוחדות לילדים. גם בבריכה תוכלו להזמין מהמנות של המסעדה בלי לזוז ממיטת השיזוף...

כיאה למקום, מטעמי בוטיק

למי שחשקה נפשו בעיסוי ממריץ או עדין, למלון היכל ספא עם סאונה רטובה ויבשה וחבילות פינוק אלטרנטיביות וקלאסיות משיאצו דרך רפלקסולוגיה, עיסוי באבנים חמות, שוודי או תאילנדי אצל מיטב המטפלים לרקע של מוסיקה מרגיעה, נרות ריחניים, שמנים, התמסרות טוטאלית לאיזון הגוף והנפש.  

ניתן להזמין טיפולי ספא

חלומות נפתלי הוא מלון בוטיק רומנטי לזוגות אך גם נפלא למשפחות שמחפשות אקשן. האזור הפסטורלי בו הוא שוכן רווי באטרקציות כגון מתקני שעשועים, טניס שולחן, גינה ענקית עם נחלים, מפלים ובריכות נוי בהן שוחים דגים קטנים, שבילי הליכה מפוסלים המוארים בלילה. 

המלון מציע השכרת אופניים כולל קסדת בטיחות ואם אתם מעוניינים לעצור במסלול לפיקניק, במלון מציעים סלסלות פיקניק גדושות במטעמים כצידה לדרך.  כמו כן ישנה אפשרות לצאת טיולי טרקטורונים, לסיורים באגמון החולה ועוד כמו יער ביריה, רפטינג בנהר הירדן, הכל קרוב לכאן וני

תגיות מלון בוטיק

אולי יעניין אתכם גם

מדורים