לילות של אהבה: ט"ו באב

גם בשיא הקיץ, כשחם ולח מאוד לא נוותר על חגיגות ט"ו באב. ימים של אהבה, ימים של טבע ובעיקר כאלה שיזכירו לנו למה זה כל כך נעים לאהוב.

writer
טל גולדמן תאריך פרסום: 15/07/2013

כולם כבר יודעים שזוגיות טובה היא מאמץ לא קטן ואיכשהו במהלך המרוץ של החיים לפעמים שוכחים להקדיש לה את המקום הראוי. בדיוק בשביל זה יש מועדים מיוחדים שתפקידם להזכיר לנו לחגוג את האהבה ואת הזוגיות כגון ימי הולדת, ימי נישואין ועוד. כל האירועים האלה הם טובים ומהנים, אבל אין ספק שהכי כיף שכולם חוגגים ביחד איתכם ובדיוק בשביל זה נועד חג האהבה - ט"ו באב.

כמדי שנה, גם השנה מתקיימים ברחבי הארץ אירועים שנועדו לחגוג את החג הכל כך רומנטי הזה. הנה לקט של מספר אירועים נבחרים:

פסטיבל לילות קיץ ביער בן שמן: טיולים חוויות ומופעים ביער

במסגרת הפסטיבל הייחודי תוכלו להשתתף במופעים וטיולים מגוונים באתרי התיירות באזור. בין המופעים ניתן למצוא הופעה של שלמה גרוניך והמקהלה הקאמרית תל אביב, מופע משותף של שירי מימון ושמעון בוסקילה, הופעה של ההרכב יוצא הדופן הגרובטרון בחוויה עברית מרקידה ועוד. בין הטיולים שיתקיימו במסגרת הפסטיבל תוכלו למצוא את "קבלת שבת"- טיול ואתנחתא מוזיקלית בשבילי תל חדיד שיפתח בטיול ויסתיים בקבלת שבת, את "כרם היה לידידי" - טיול מרתק בשבילי היער בעקבות הסיפור המקראי הקשור בו, דרך גן צמחי התבלין ועד לבקעת הנזירים, וגם טיול בעקבות מחדשי השפה העברית וחידושיה המשלב בין מקומות קסומים באזור למטבעות לשון נפוצות ועוד מגוון רחב של טיולים וחוויות.

הגרובטרון (צילום רענן טל)

מתי: הפסטיבל יתקיים בין הימים שישי עד שלישי, 19-23 ביולי.

כמה עולה: מחירי האירועים בפסטיבל נעים החל מאירועים ללא תשלום ועד לתשלום של 70 שקלים למשתתף. אירועי החודש נמצאים באתר האינטרנט של קק"ל: www.kkl.org.il. לפרטים והרשמה מראש בקו ליער של קק"ל 1800350550

האמפי ביער בן שמן (צילום יוסי זמיר)

אהבה לכל המשפחה: מחנה אוהלים לילי בבית נחמיה

 במהלך הפעילות כל משפחה תקים את האוהל שלה ותקיים ארוחת ערב עצמאית. מעבר לכך יתקיימו כחלק מהפעילות גם טיול בין ערביים בתל חדיד ושרידי העתיקות במורד התל ופעילויות לכל המשפחה כולל הפעלות לילדים וטיול משפחתי ביער. 

מתי: מיום שישי ה- 19 ביולי אחה"צ ועד שבת ה-20 ביולי בצהריים 

כמה עולה: 200 שקלים למשפחה הכוללים הדרכת ש.שינים ואבטחה, הפעלות וארוחת בוקר, שירותים ומקלחות. ההשתתפות מותנית בהרשמה מראש ב"קו ליער", 1-800-350-550.

ליל אהבה בגבעות השפלה: טיול לאור ירח בפארק בריטניה

טיול משפחות לאור הירח במרחבי הפארק שיפתח בעלייה ברגל לראש תל עזקה, שם נשמע את הסיפור המקראי על הקרב שהתרחש במקום ויימשך בנסיעה לעבר מצפה משואה שם נסיים את הסיור בהאזנה למוזיקה אל מול אורו של הירח. משך הטיול הינו כשלוש שעות.

מתי: יום ראשון, 21 ביולי, בשעה 20:00

כמה עולה: 30 שקלים למשתתף, 20 שקלים למנויי אי-ירוק. ההשתתפות מותנית בהרשמה מראש ב"קו ליער", 1-800-350-550.

פארק בריטניה (צילום באדיבות קק"ל)

יהודה פוליקר בין הכרמים: מופע פתיחת הפסטיבל בעין הוזים

מופע מרגש של יהודה פוליקר מול ירח מלא באירוע סוחף ומרקיד במגוון מקצבים שונים כגון מקצבים בלקניים, יווניים וים תיכוניים המלווים בלהיטי רוק בביצוע של להקה ובה 11 נגנים. בתום המופע יוכלו משתתפים המעוניינים בכך לצאת לטיול לילה לבן עם מדריכי קרן קיימת לישראל (בתשלום נוסף)

מתי: יום שני, ט"ו באב, 22 ביולי בשעה 21:00

כמה עולה: כרטיסים במכירה מוקדמת בטלפון: 04-6919807  

יער המשאלות: טיול ומופע שקיעה ביער ביריה

טיול רגלי מלווה במדריכי הקרן הקיימת לישראל שיצא ממצודת ביריה לכיוון בית הכנסת העתיק והמעיין הנובע. במהלך הטיול נלמד את הדרך להגשמת משאלה ונפגוש בדמויות קסומות כגון אביר , פיית משאלות ושדון יער. משך הטיול כשעה וחצי, מספר המשתתפים מוגבל.<

אולי יעניין אתכם גם

מדורים