חופשה על הגובה: בקתה ברמה

במערב רמת הגולן, במיקום ירוק במיוחד, נמצא היישוב מעלה גמלא. אם מתחשק לכם לטייל, לנשום אוויר טוב ולהתפנק בשקט של הגולן, תוכלו למצוא את מבוקשכם ב"בקתה ברמה", אירוח כפרי בגובה 320 מ' מעל פני הכנרת הסמוכה.

writer
רוני ארקוש צילום:סשה אלכוב תאריך פרסום: 28/07/2013

בזוג או לכל המשפחה

ארבעה צימרים כפריים ממתינים למבקרים בבקתה ברמה,  שניים מהם מיועדים לזוגות המעוניינים בבילוי רומנטי בצפון ושניים נוספים מותאמים למשפחות של עד 5 נפשות ובמתחם האירוח פינות ישיבה, ערסלים פזורים ובריכת שחיה פרטית לאורחים בלבד.

בקתות העץ המרווחות מצויידות ומאובזרות כולן בכל מה שרק תחלמו עליו כדי לאפשר חופשה בראש שקט. בבקתות הזוגיות, תוכלו למצוא חלל מעוצב וממוזג שבו ג'קוזי עגול לטבילה ענוגה, גופי תאורה רומנטיים ואפילו קטורת ונרות ריחניים להשלמת החוויה. היישר מן הג'קוזי, בעודכם בחלוקי הרחצה, תוכלו להתרפק על המיטה הזוגית או להכין לכם איזה נשנוש במטבח המאובזר, אותו תוכלו לזלול בפינת האוכל או במרפסת המרהיבה. לכל אחת מהבקתות יש יציאה לחצר פרטית שבה כיף לקחת פסק זמן מהעולם רק שניכם. 

לכולם, ביחד עם המשפחה או רק לזוג

פרטיות להורים וגם לילדים

הצימרים המשפחתיים בנויים בשתי קומות על מנת לשמור על פרטיות מקסימלית גם במהלך הבילוי המשפחתי. קומת הקרקע כוללת ג'קוזי זוגי, מטבחון עם כל האבזור הנדרש לארוחה משפחתית טעימה, פינת אוכל ופינת ישיבה בה תוכלו להחליף חוויות מהצפון הירוק. בחורף, תוכלו להתכרבל לצד הקמין המצוי בקומה זו ובקיץ כמובן ליהנות מבקתה ממוזגת כהלכה. הקומה השנייה הינה קומת גלריה בה הילדים יוכלו לעשות מלחמת כריות בלי שתופרע מנוחת הצהריים שלכם. גם בבקתות המשפחתיות יש יציאה למרפסת עם פינת ישיבה פרטית לקרוא עיתון, להשתזף או לשתות בנחת את כוס הקפה.

קומת גלריה לילדים

ג'קוזי תחת כיפת השמיים

כל סוגי הבקתות מאובזרות גם בציוד אלקטרוני מלא: טלוויזיה בכבלים, מכשיר dvd, מערכת סטריאו. בחוץ, מחכה לכם חצר פורחת הכוללת מדשאות רחבות ידיים, פרגולות עץ המסייעות במתן צל בימים חמים על פינות הישיבה והערסלים, פינת מנגל והדובדבן שבקצפת – שלל מתקני ספא לחופשה קרירה וצוננת. מתקני הספא מאפשרים בילוי מושלם לקיץ עם בריכת שחייה רחבת ידיים וג'קוזי מקורה עם מקום לעד 8 נפשות שמואר גם בלילה בתאורת אווירה ואפילו סאונה יבשה. במקום ניתן להזמין גם טיפולי ספא מפנקים של מעסים מקצועיים בתוספת תשלום. אם אתם מגיעים לנפוש לרגל חגיגה או מאורע מיוחד, תוכלו לתאם מראש ולהפתיע את בעל השמחה בצימר עם סידור פרחים, בלונים ועוד. 

ג'קוזי שמתאים ל 8 איש

מתחם ספא

ומה בסביבה ?

בסביבת היישוב תוכלו למצוא שלל של אטרקציות כיפיות ומדליקות כמו טיולי ג'יפים מאתגרים שיכירו לכם את הגיאוגרפיה וההיסטוריה של האיזור, בריכה עם טיפולי מים מיוחדים לחוויה קצת אחרת, מסעדות עם מנות מחומרי הגלם הטריים ביותר וכמובן, אגם הכנרת על שלל פינוקיו נמצא במרחק נסיעה קצר. חובבי הטיולים שביניכם, יוכלו למצוא באיזור מסלול לטעמם מתוך מגוון רחב של מסלולים בדרגות קושי שונות. בין המסלולים המומלצים - שמורת גמלא עם שפע של עתיקות,  מפל מים יפהפה העונה לשם מפל עיט, שמורת יער יהודייה שבה תוכלו בקלות לבלות יום בחיק הטבע ומצפה הנשרים המרהיב ביופיו.

חצר מטופחת להפליא

אז מה צריך עוד בשביל נופש מושלם? ב"בקתה ברמה" מציעים לכם את כל האפשרויות לנופש ברמה אחרת ועל האווירה שבה תבחרו להעביר אותו תוכלו להחליט כבר באתנחתא לאתר הבית

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים