חופשה שמתחילה בקצה הנוף

עיצוב מודרני, בריכה פרטית ונוף מרהיב ואינסופי אל מול חופיה הכנרת. ככה נראית חופשה זוגית או משפחתית רגועה בימי הקיץ הלוהטים.

writer
קורן דור תאריך פרסום: 13/08/2013

נוף הופך כל חופשה לרומנטית, רגועה ויפה יותר. אנחנו מחפשים את הטבע, לראות ירוק או כחול בעיניים, גלויה מצויירת שאי אפשר לתאר במילים אלא רק לראות, להרגיש ולהתרגש ממנה בכל פעם שפוקחים את העיניים. אם יש משהו שאי אפשר לפספס במתחם הסוויטות היוקרתי "קצה הנוף" בנוף כנרת הרי זה הנוף בכבודו ובעצמו. נוף מגוון, עוצר נשימה, מבט פנוראמי ונדיר על אזור הכנרת.  

מתחם במיקום מושלם

הנוף שעושה את ההבדל

התפאורה היא פשוט מדהימה. הכנרת במלואה מהקצה לקצה, כחולה וצלולה, הרי הגולן המרשימים ובימים יפים אפשר לראות מכאן את החרמון. 

מתחם הסוויטות שוכן 3 דקות מראש פינה ו-10 דקות מצפת, בלב הגליל, בשכונה אינטימית בשם "קצה הנוף", אזור אטרקטיבי למטיילים ולנופשים. מצד אחד, יש את צפת העתיקה ומצד שני, ראש פינה התוססת ובדרך שבילים, אתרים ארכיאולוגיים, שמורות טבע, אינספור אטרקציות במרחק נסיעה קצרה.

הנוף שעושה את ההבדל

מתחם אירוח המותאם לכולם

המתחם בקצה הנוף מביא את ההתחדשות אל האזור, כולל 5 סוויטות אבן, שלוש סוויטות גדולות לזוגות שמחפשים ספייס או למשפחות ושתי סוויטות אינטימיות לזוגות. 

הסוויטות המפוארות מאוד ומעוצבות בעיצוב מודרני מסוגנן ויוקרתי, כשלכל סוויטה טוויסט עיצובי אחר שבחר אדריכל הפנים שתכנן את הסוויטות. כך למשל, סוויטת נוף התכלת משלבת בין שחור ולבן, גופי תאורה ענקיים, מראה עצומה שמייצרת תחושת אווריריות במרחב. בסוויטת נוף הפסגה בולט הגוון הסגול בבחירת הרהיטים, כורסא מחבקת בגוון סגול, קיר עם טפט סגול, בחירת הרהיטים קצבית ומכניסה טאץ' אורבאני לסוויטה בה ממוקמת גם ספה נפתחת לילדים שמצטרפים לנופש. 

סוויטת נוף הרים ממזגת בין בריקים מעץ לעיצוב בניחוח עתידני, סוויטת אגם מבוססת על גוונים חמים ואווירה רומנטית וסוויטת החלומות משלבת מגוון עולמות עיצוב וכוללת גם חצר פרטית.

לזוגות או למשפחות

עיצוב מודרני ומושקע

בחירות נכונות של פרטים

כל הסוויטות מאובזרות היטב, בין אם זו בטלוויזיה עם מסך lcd, ג'קוזי פרטי, מטבח מצויד, בר קטן, מיטה זוגית מפנקת עטופה במצעים צחורים, מקלחת ושירותים. בסוויטות יש אינטרנט אלחוטי למי שלא הצליח להתנתק ורוצה לגלוש תוך באינטרנט כדי החופשה.  

בקצה הנוף תוכלו להירגע בגינה המטופחת והירוקה של המתחם שכולל פינות מנגל, פינות ישיבה מוצלות, נדנדות הפונות אל הנוף הפתוח ובריכת שחייה חצובה מבטון תת כיפת השמיים בה תוכלו לראות גם שקיעות וגם זריחות, משני הכיוונים וסמוך אליה בר בו אפשר לשבת ולתצפת אל הנוף. ליד הבריכה ממוקם ג'קוזי ספא גדול שמעלה את החשק להתפנק בין הזרמים ולשחרר לאט את כל הדאגות. 

פריטים נכונים שיוצרים אווירה

בריכה מושקעת עם כסאות בר סביב

 ומה עוד נעשה בסביבה

נוף כנרת הוא אזור שמוצף בפעילויות בכל הסגנונות האפשריים: טיולים בצפת בין קבר צדיקים, קרית האומנים, יער ביריה, טיול רגלי בראש פינה, מסעדות משובחות, יקבי בוטיק, חוות סוסים בבת יער או בורד הגליל, טרקטורונים, רפטינג וקייקים בנהר הירדן. כל האפשרויות פתוחות, כל מה שצריך זה פשוט לבחור את ההנאה המבוקשת. 

פינות ישיבה בחצר

שורה תחתונה

עלות של חופשה בקצה הנוף משתנה בהתאם לסוויטה בה בחרתם ולעונות השנה וטווח המחירים נע בין 750-1100 ש"ח ללילה לזוג ושווה של רגע.

 

 

 

אולי יעניין אתכם גם

מדורים