אין דברים כאלה: אחוזת הכורמים

וילה מרווחת ומעוצבת עם 4 סוויטות, חלל מרכזי מרוהט כמו מתוך קטלוג עיצוב, בריכת שחיה פרטית, פינת ברבקיו, משחקי שולחן ובעצם מה לא. כאן תקבלו את כל מה שחלמתם על החופשה שלכם.

writer
קורן דור תאריך פרסום: 17/09/2013

כולנו משתוקקים ליהנות מהחיים הטובים, לפקוח את העיניים מול בריכה מנצנצת, לטבול בהוט טאב מרגיע, להתפנק על כוס אספרסו מול הכנרת, להרגיש את האושר והעושר בהישג ידינו. 

וילה מפוארת שמתאימה למבינים בלבד

בשנים האחרונות יותר ויותר משפחות מחפשות וילות מפוארות לחופשה חלומית משותפת עם כל העינוגים והמותרות. בחישוב מהיר ניתן להגשים את הפנטזיה של אחוזה קסומה אם חולקים את השטח עם זוגות חברים או משפחות קרובות, נהנים לחוד וביחד ושותפים הן למתחם והן לעלות הכוללת. 

אחוזת הכורמים בחד נס עונה על הציפיות הגבוהות ביותר: עיצוב מהפנט ומוקפד, בריכה פרטית לאורחי האחוזה, ג'קוזי ונוף עוצר נשימה. זה בהחלט מקום שתרצו לחזור אליו שוב ושוב, אחוזה שכוללת ארבע סוויטות לארבע משפחות וסמוך אליה שני צימרים פרטיים ואקסלוסיביים.

מרווח ומעוצב בקווים מרגיעים

סוויטות דה לוקס

אחוזת הכורמים היא מתחם חדש שעוצב בטוב טעם ונראה כאילו נלקח מהמגזינים הבינלאומיים, עיצוב יוקרתי ומודרני עם נגיעות קלאסיות בהשראה אירופאית, גוונים לבנים שמשרים שלווה, דגש על הפרטים הקטנים ביותר. טרסות מעץ, עמודים מאבן, קירות עם בריקים, סלון ענק עם טלוויזיה 65 אינטש ומערכת קולנוע ביתית. 

לרשות האורחים עומד מטבח מאובזר היטב הכולל מקרר גדול, מיקרוגל, תמי 4, מכונת אספרסו, פינת אוכל יפהפייה מגולפת מעץ. 

מטבח מאובזר באחוזת הכורמים

הסוויטות מפוזרות על פני שתי קומות וכל אחת בעלת אופי קצת אחר: כולן מרווחות ונעימות, כוללות שירותים ומקלחת, הסוויטה בקומה התחתונה פונה אל החצר אחת הסוויטות בקומה השנייה כוללת מרפסת עם נוף פתוח לכנרת. התכולה של הסוויטות זהה: מיטה גדולה, מסך lcd, ארון בגדים, מיזוג אוויר, שילובים של גופי תאורה ורהיטים מוקפדים ומיוחדים.  

סוויטה מעוצבת עם נוף לחלום

מי שבוחר ליהנות מחופשה זוגית במתחם יוכל להתפנק בצימרים רומנטיים מבודדים יותר הממוקמים באותו המתחם, כאשר בכל אחד מהצימרים הוט טאב פרטי בחצר אינטימית, מיטה מפנקת, מטבחון מאובזר, פינת ישיבה. הצימרים ממשיכים את הקו המדוייק ואת האווירה המפנקת של האחוזה.  

פרטיות בצימרים מבודדים במתחם האחוזה

האט טאב, חם כל שנה

טעימה מעולם אחר

מתחם האחוזה הוא גן עדן: בריכה עם מפל זורם, שולחנות משחק, פינות ישיבה וכסאות שיזוף הפונים לבריכה. אפשר לערוך כאן מסיבות בכיף וסעודות משפחתיות מהנות סביב עמדת הברביקיו המרשימה ובעת החשכה ליהנות מתאורת גינה שמוסיפה אפקט מרגיע לאווירה החלומית. מי שמעוניין להעצים את הפינוק מוזמן להזמין טיפולי מסאז', ארוחות שף ועוד. היחס האישי של המארחים נוגע ללב והתחושה היא שאתם כאן כדי להתפנק בלי הפסקה.

חצר עם משחקי שולחן ושאר פעילויות

אטרקציות במרחק נגיעה

חד נס הוא אחד היישובים הפסטורליים והיפים בצפון הארץ, מוקף באטרקציות בכל הסגנונות האפשריים. לשוחרי האקסטרים מחכים ג'יפים, קייקים, טיולי באגי, רכיבה על סוסים, הכנרת במרחק נסיעה קצר והיא מציעה את הסתלבט הטוטאלי וטיולים בשבילים שסמוכים אליה. שפע של מסעדות גורמה קרובות לחד נס וכל מה שצריך זה פשוט לבחור.

יש תמורה להשקעה

באחוזת הכורמים נהנים מחוויית אירוח

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים