מתאים לכל כיס: חופשה באכסניות

הן פזורות בכל רחבי הארץ, בחלקן יש אפילו בריכת שחיה. חדרי האירוח נקיים ונעימים והאירוח כולל ארוחת בוקר עשירה. טרנד הלינה באכסניות הנוער הולך וגובר. אז תדאגו להזמין חדרים מספיק זמן מראש לחופשה הבאה.

writer
קורן דור תאריך פרסום: 08/10/2013

חופשה משפחתית מוצלחת לא צריכה להיות רק בצימר מפואר או מלון חמישה כוכבים. מה שחשוב יותר מהכל זה האווירה, החברה, החוויה וכמובן התוכן איתו ממלאים את ימי החופשה. הטיולים, האטרקציות, הזמן המשותף עם הילדים והחוויות שאוספים בדרך.

אם אתם מחפשים תנאי הארחה נעימים ונוחים, מקום נקי להניח בו ראש בעלות נוחה לכל כיס, הרי שאגודת אנ"א תעניק לכם את הפיתרון המושלם למה שחיפשתם. 

אווירה ביתית ונעימה, הכניסה לאכסניית תל חי

מדובר באגודת האכסניות ובתי הארחה בישראל שמייצגת אכסניות נוער ובתי הארחה ברחבי הארץ, כל שמה שצריך זה לבחור מיקום לחופשה ולדעת שאתם מסודרים, יש לכם היכן לישון והיכן לשהות בתקציב המתאים לכם.

הקונספט הוא כזה: האכסניות ממוקמות במוקדים יפים ואסטרטגיים ליד מסלולי טיול, תצפיות נוף, שבילי אופניים ואפילו במרכזן של ערים גדולות או ישובים כפריים. 

האירוח הוא ביתי וחם, החדרים נקיים כוללים שירותים, מקלחת, טלוויזיה ועוד, האירוח כולל גם ארוחת בוקר וישנם מתחמים של אכסניות עם בריכת שחייה, מדשאות מטופחות, מתקני שעשועים ועוד אטרקציות במרחק הליכה. 

הניחו בצד את כל מה שחשבתם על אכסניית נוער ותנו לעצמכם לגלות מחדש את סגנון החופשה באכסניה. הוא הרבה יותר נעים ממה שחשבתם! 

לפניכם מספר המלצות על אכסניות ובתי הארחה נבחרים של אנ"א המתאימים לכל המשפחה.

אכסניית נוער שלומי

אווירה גלילית נעימה מחכה לכם באכסניית שלומי, 100 חדרים ממוזגים (חדרים זוגיים וחדרים משפחתיים) הצופים לנוף עוצר נשימה של הגליל המערבי ומצוידים בכל מה שצריך בחדר: טלוויזיה, מקרר, קומקום חשמלי, פינת קפה ותה, חדר רחצה, אינטרנט אלחוטי.

המתחם של האכסניה אטרקטיבי מאוד לחופשה עם ילדים ובני נוער, כולל מגרשי ספורט (כדורגל וכדורסל), חדר טלוויזיה, חדר פעילויות לילדים, עמדת אינטרנט, קפיטריה, חדר אוכל. 

כאן תוכלו ליהנות מארוחת בוקר עשירה ללא תוספת תשלום. 

המיקום של אכסניית שלומי הוא אידיאלי לכל מי שרוצה ליהנות ממגוון האטרקציות של הגליל המערבי: מרחק קצר ממערת קשת התלויה מעל תהום, 5 דקות נסיעה מאתר ראש הנקרה בו תוכלו לנסוע ברכבל הקצר והתלול ביותר במדינה ולבקר בנקרות שהן תופעת טבע יוצאת דופן. האכסניה קרובה גם לנהריה, לנחל כזיב, למבצר המונפורט ועוד. 

חדרים זוגיים או משפחתיים

אכסניית נוער תל חי

מול הרי הגולן, מרחק קצר מנחל עיון ומפל התנור, ליד נחל ג'ילבון, מסתתרת אכסניית תל חי. באכסניה זו תוכלו לבחור בין חדר זוגי לדר משפחתי, החדרים מעוצבים בטוב טעם ובסגנון נקי, כוללים חדר רחצה, טלוויזיה, מיזוג אוויר, פינת ישיבה, ארון בגדים, מקרר. הנוף הוא מרהיב והאווירה שלווה להפליא. האכסניה כוללת חדר אוכל עם 300 מקומות וארוחת הבוקר כלולה במחיר הלינה. המתחם ידידותי למשפחות: מתקני שעשועים, שירותי אינטרנט, אולם ספורט ועוד. מכאן תוכלו לצאת לטיולים רבים באזור הגליל העליון ורמת הגולן וליהנות משנת לילה נעימה.

אכסניית תל חי, הרבה ירוק

חדרים נקיים ומסודרים

פעילות במקום בשעות הפנאי

אכסניית נוער פקיעין

מי שרוצה ללון מרחק קצר מהר מירון, ימצא את מבוקשו באכסניית נוער בשוכנת בלב הישוב הפסטורלי הדרוזי פקיעין. זו אכסניה אינטימית יחסית שכוללת רק 50 חדרים (זוגיים או משפחתיים), נעימים להפליא מצוידים במיזוג אוויר, מקלחות, ושירותים, טלוויזיה בלווין, מיני בר. ארוחות הבוקר כלולות במחי

אולי יעניין אתכם גם

מדורים