חופשה וטיולים אטרקטיביים: לימן והסביבה

צימרים יוקרתיים, נופים מרתקים והרבה טבע סביב. למושב לימן שבגליל המערבי יש הרבה מה להציע, תבואו לבקר ותתאהבו.

writer
מערכת האתר תאריך פרסום: 14/10/2013

כולם מדברים על לימן ומתחמי האירוח הכה אטרקטיביים אותם המושב מציע, קהל האורחים מגיע מכל רחבי הארץ, שכן בצימרים בלימן מובטחת חופשה איכותית במיוחד. מושב לימן ממוקם בצפונה של הארץ לא רחוק מהעיר נהרייה והוא מציע לא רק מתחמי אירוח בין היוקרתיים והאיכותיים ביותר בארץ, אלא גם מסעדות נהדרות. אם החלטתם לנפוש במושב לימן, תוכלו גם לטייל וליהנות מהסביבה היפה.

פנחס וגסטון במושב לימן

למה דווקא לימן?

מכל הסיבות שבעולם! מושב לימן הוא מקום יפיפה בצפון הארץ, קרוב למסלולי הטיול האטרקטיביים ביותר, תודעת האירוח של אנשי המושב הינה גבוהה במיוחד ובמקום ישנם מגוון רב של מתחמי אירוח יוקרתיים, מפנקים ואיכותיים. מקום מצוין לזוגות רומנטיים אך גם למשפחות עם ילדים.

מסלולי טיול והיכן מומלץ לבקר?

בסמוך למושב לימן ישנם מגוון רב של מסלולי טיול מומלצים והנה כמה מהם:

מערת קשת הנמצאת בגליל המערבי -

מסלול טיולים מומלץ במיוחד למשפחות, איננו דורש מאמץ גדול, ניתן לטייל בו עם אופניים, משך המסלול אורך כשעה אחת וניתן לטייל במקום לאורך כל ימות השנה. למטיילים מובטח נוף עוצר נשימה.

נחל כזיב | צלם:איל שפירא

טיול לנחל כזיב

נחל זה גם הוא נמצא בגליל המערבי, מסלול טיולים מומלץ למיטיבי לכת והוא אורך כשלוש שעות, מומלץ לטייל במשך כל עונות השנה ובקיץ אפשר לרחוץ בבריכות.

נחל כזיב | צלם:איל שפירא

עכו העתיקה –  

עכו העתיקה קסומה במיוחד, טיול במנהרת הזמן. מומלץ לבקר בשוק הססגוני המשופע בריחות תבלינים, מאכלים וריחות קטורת, לבקר באולמות האבירים, בחמאם התורכי, במוזיאון עוקשי, זהו מוזיאון לאומנות מודרנית, בבית הכנסת העתיק בעיר העתיקה, בית כנסת רמח"ל, ומוזיאון אוצרות בחומה. בעכו תוכלו גם למצוא את מסעדת סעיד המציעה את החומוס הטוב ביותר בארץ.

טיול בנחל אכזיב

מומלץ לבקר בנחל אכזיב במשך כל עונות השנה, טיול אידיאלי למשפחות עם ילדים. משך המסלול הוא כשעה וחצי ואורכו של המסלול הוא כחצי קילומטר. נחל אכזיב מבטיח לקהל המטיילים נוף קסום במיוחד, מפרצונים, ארמונות סלע ועוד.

חוף אכזיב | צלם:איל שפירא

יער אחיהוד –  

יער זה גם הוא נמצא בסמוך למושב לימן בגליל המערבי. ניתן לטייל ביער רגלית או עם רכב, אורך המסלול הוא כשני קילומטר ומומלץ לבקר באזור במשך כל עונות השנה. היער משתרע על שטח של 8000 דונם ומציע נוף קסום ופסטוראלי.

יער חניתה –  

מדובר על מסלול טיולים ברמת קושי קלה, ולכן הוא מומלץ למשפחות עם ילדים. זהו מסלול מעגלי וניתן גם לטייל בו עם הרכב ולא רק רגלית. אורך המסלול הוא כשני קילומטר. הקרן הקיימת לישראל שחזרה במקום ישוב חומה ומגדל.

עייפים ורוצים כבר לישון

הישוב לימן ידוע בצימרים הרבים והאיכותיים שנמצאים בו המתאימים גם למשפחות אך בעיקר תוכלו למצוא בלימן צימרים רומנטים ויוקרתיים המתאימים לזוגות רומנטים שרוצים לנפוש במקום שקט מול נופי הטבע היפים ביותר שהאיזור יכול להציע. בין המקומות המומלצים בלימן תוכלו להתארח בפנחס וגסטון, בצימר ביקתפוז וקלמנטינה המציע כמה סוגים של חדרי אירוח, אחוזת משכית היוקרתית, סוויטות בצמרות הפרדס ועוד.

  לאתר הבית

אולי יעניין אתכם גם

מדורים