חורף זאת לא מילה גסה: המלצות לבילוי חורפי עם המשפחה

טיולים בדרך לחרמון, מסעדות משפחתיות בדרכים וכל מה שכדאי לעשות תחת השמש החורפית והמלטפת.

writer
עכבר העיר תאריך פרסום: 23/12/2013

הסערה האחרונה אמנם הייתה אחת הקשות בתולדות המדינה, אך למרבה המזל היא הביאה אחריה הרבה ימים שטופי שמש. אם נודה על האמת, גשמים חזקים אף פעם לא היו הקטע שלנו. אז מה בכל זאת אפשר לעשות בחורף?

אש יה גולש: החרמון בתנופה

חוץ מלמלא את הכינרת טוב-טוב, הגשמים של השבועות האחרונים גם פינקו את החרמון בהררי שלג רכים ונפלאים לגלישה. לכל חובבי המגלשיים, הסנובורד או הגוד אולד פאשן שקית ניילון, כדאי לעלות צפונה, ולבלות יום על ההרים הצחורים.  לכל הפרטים על אתר הסקי שלנו.

אתר החרמון (צילום ירון קמינסקי)

בדרך לצפון: טיולים מומלצים

מתברר שלא חייבים לגלוש כדי ליהנות מהשלג – ומומלץ בהחלט גם לסייר בסביבות החרמון. מיער האיילים המרתק, דרך מבצר נמרוד המיוחד ועד ליער אודם הסבוך – כדאי להעמיס את המשפחה ולצעוד קצת ברגל. 

טרקטורנים בגולן - צילום סטודיו m

אמא, מתי אוכלים? המלצות למסעדות

יש עוד סיבות להעפיל לצפון הרחוק מלבד החלקה על ניילונים - האוכל. לא משנה מאיפה יוצאים (מלבד מי שגר בנוה אטי"ב), הנסיעה לחרמון ארוכה וסביר להניח שבשלב כלשהו הבטן תיתן את אותותיה. למזלכם, הצפון מציע שפע של אופציות קולינריות מעניינות, שוות לכל כיס, ובקשת רחבה של מטבחים - מהמהיר לאותנטי, ממסעדות עם נוף משגע, לפונדקי דרכים חביבים, מחומוס ועד למסעדת שף.

אז אם אתם כבר בדרך צפונה, הנה חלק מהמסעדות השוות שמחכות לכם בדרך.

מנה חורפית במיוחד במסעדת אל באבור (צילום בועז לוי)

אני אוהבת ת'קולנוע: סרט ילדים

נסיכות עם כוחות מיוחדים, מלכת שלג שמטילה כישופים רעים ודינוזאורים בתלת מימד – לפעמים כשקר בחוץ, הכי כיף למצוא מחסה בקולנוע. בחורף הזה תוכלו למצוא מגוון סרטי ילדים לכל הגילאים. ההמלצה שלנו, רוצו לראות את סרט האנימציה המצליח "לשבור את הקרח" המציג כרגע בבתי קולנוע ברחבי הארץ. 

באנימציה אפשר להיות בחורף כל השנה (צילום יח"צ)

לרשימת סרטי הילדים המציגים

קר בחוץ חם בבית: הורים ממליצים

מהו הפאזל הטוב ביותר? איזו סדרת טלוויזיה לילדים היא המומלצת ביותר? ואיך אפשר לטייל בלי להוציא הרבה כסף? הורים לילדים ממליצים על הפעילויות הכי טובות ומתאימות, ומזמינים אתכם לקבל רעיונות מקוריים, פשוטים וזולים לבילוי.

ואם כבר החלטתם להישאר במרכז ואתם רוצים המלצה שווה המשלבת תרבות אז למה שלא תבדקו את התערוכה החדשה לכל המשפחה עם ציוריו של אנדי וורהול "ציור של צעצוע". זה מה שהמבקרת שלנו חשבה עליה.

מתוך התערוכה. the andy warhol foundation for the visual  arts, inc. / artists rights society (ars), new york 2013

 

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים