נח בתבור: צימרים שנשים אוהבות

מרחבים שקטים של טבע ארצישראלי מקיפים את בקתות העץ. פינות התבודדות המחכות לכם לצידן של 3 יחידות אירוח זוגיות. הרומנטיקה מלבלבת בכל עונה בשנה אצל נוחי ושלומית, שדואגים לאירוח מושלם ומושקע. אי של שקט.

writer
רוני ארקוש תאריך פרסום: 21/03/2018

צימר שנשים אוהבות

למרגלות הר התבור, בכפר קיש הפסטורלי, שלוש בקתות עץ אגדיות, מוקפות בנוף שאין שני לו ומאובזרות בכל טוב. "נח בתבור" אינו עוד מקום להניח בו את הראש ללילה, אלא לינה בצפון עם חוויה עוטפת של פינוק מכף רגל ועד ראש. 

נוחי מדגיש כי זהו "צימר שנשים אוהבות", ולא בכדי. בקתות העץ המפוארות, אשר מיועדות לזוגות בלבד, מעוצבות באווירה כפרית רומנטית תוך שימת לב לפרטים הקטנים. כבר מבחוץ, ניתן להתרשם מיופיין הרב של הבקתות ומהמחשבה שהושקעה במיקומן ליצירת בידוד ושלווה לכל אורח ואורחת.

לצלול וליהנות מהנוף המרהיב (צילום סשה אלכוב)

פינות מרגיעות לא חסר כאן

הבקתות הרומנטיות

החגיגה הרומנטית ממשיכה גם בתוך הבקתה הממוזגת, שם מחכים לכם כל אותם פינוקים קטנים שהופכים את הבילוי לבלתי נשכח. המיטה הזוגית המרווחת, מוצעת במצעים ססגוניים ורכים, מאפשרת לכם זמן מנוחה אמיתי, הרחק מדאגות היום יום. לצידה,  ג'קוזי זוגי שמעליו חלון עם נוף ישיר אל הר תבור וסביבתו, כי אין כמו לשקוע בקצף ובמים המפכפכים אל מול ירוק עד וללגום כוס יין מובחרת בשביל לרומם את הגוף והנפש גם יחד. 

לאחר הבילוי בג'קוזי, תוכלו להחליק היישר אל החלוק ונעלי הבית הממתינות לכם וליהנות מסרט טוב או מוזיקה נעימה במערכת הקולנוע הביתית שבבקתה. עוד בבקתה תמצאו מטבחון ופינת קפה מאובזרים, כדי שדבר לא יחסר לכם. 

על אף הפיתוי הגדול להישאר כל החופשה במיטה, מומלץ לנצל גם את המתחם החיצוני של הצימר, שם טמונות פינות חמד מושקעות שבנו במיוחד עבור האירוח. על במת עץ מוגבהת, ממש בלב הצמחייה, תוכלו להתרווח על ספסלי הישיבה, עם כוס קפה וספר טוב, או אפילו לערוך פיקניק זוגי של בין ערביים ולצפות בשמיים מחליפים צבעים. 

רומנטיקה מובטחת

חשיבה על הפרטים הקטנים

החצר, הבריכה והנוף

בחצר המתחם בריכת שחייה נעימה, פרטית לאורחי נח בתבור, לטבילה והתרעננות תחת כיפת השמיים, ולצידה מיטות שיזוף בהן תתחממו מקרני שמש מלטפות. 

לאחר שינה טובה, אין כמו טיול באוויר הצח שבטבע בשביל להשלים את החוויה הזוגית. אפשרות אחת היא לשוטט במטע הזיתים הסמוך לצימרים ואף לתאם סיור מקצועי בבית הבד הכולל טעימות מזני הזיתים השונים ומן השמנים המופקים במקום. אם מתחשק לכם להרחיק טיפה יותר, כדאי לדעת כי באיזור נמצאים מסלולי טיול רבים, ביניהם כמובן הר תבור ונחל תבור הסמוכים, רמת סירין עם מעיינותיה הטבעיים ותצפית על האיזור וכמובן, הכנרת על שלל גווניה ואפשרויותיה במרחק של כרבע שעה נסיעה. 

תענוג בעונת הקיץ

עם היין או הקפה...

הטבע שעוטף את המקום

אטרקציות נוספות באיזור כוללות את מוזיאון המרציפן שבכפר תבור, מגוון רחב של מסעדות שף ובתי קפה. בכל אשר תחפצו, נוחי ושלומית ישמחו להמליץ לכם על האפשרויות באיזור ולכוון אתכם ליעד המבוקש. במידה ומתחשק לכם להשקיע קצת יותר בחוויה הרגועה, תוכלו להזמין אל הצימר מגוון של טיפולים ביניהם עיסוי, דיקור סיני, טיפול באבנים חמות ועוד. את הטיפולים מעניקים אנשי מקצוע מן האיזור שידאגו להגיע עד אליכם עם מיטת טיפולים וכל הציוד הדרוש. אם בערב מתחשק לכם להישאר בצימר הנעים, ניתן להזמין בתיאום מראש ארוחת ערב טובה.

מרשים בכל ימות השנה

בין אם אתם מחפשים לחגוג אירוע מיוחד כמו יום הולדת או יום נישואין, או שסתם כך בא לכם להשקיע קצת יותר בזוגיות ובזמן איכות אינטימי, "נח בתבור" הוא ללא ספק המקום הנכון לחופשה זוגית רומנטית שתשאיר טעם של עוד...

אולי יעניין אתכם גם

מדורים